AndroidHealthClinic

zo geraak je van je verstopte neus af!

Bezoekers in dit topic

Wel oppassen; als je teveel water snuift krijg je steken in je hersenen!
 
Laatst bewerkt:
Na een nachtje cocaine deed ik dit altijd!!

Wel oppassen; als je teveel water snuift krijg je steken in je hersenen!

die steken zullen wel door de coke komen... je neus staat in verbinding met je mond, er gaat geen water naar je hersenen:D
 
die steken zullen wel door de coke komen... je neus staat in verbinding met je mond, er gaat geen water naar je hersenen:D
Nee hoor ik heb het ook als ik in het zwembad water in mn neus krijg :)
 
Nee hoor ik heb het ook als ik in het zwembad water in mn neus krijg :)
jah maar das iets anders:D anyway hier ben ik niet zeker van, maakt ook niet veel uit, ik denk zoiezo niet dat coke erg gezond is
 
Als je echt verkouden bent dan is deze verstopte neus helaas weer snel terug :(
Maar toptopic, thx!
 
amoniak helpt ook :D
nee
ga het toch eens proberen
(heb allergie... met dit warme weer)

snuiftabak helpt ook soms, maar denk niet dat dit zeer gezond is :p

die was er grappig. Dit heb ik vroeger 1x geprobeerd.. NOOIT MEER WEER. Mijn pa had inde schuur een flesje amoniak staan,ik wist niet wat het was, ik was iets van 12 jaar. Toen ik dat flesje openmaakte en er aan snifte heb ik het geweten hoor. Ik viel bijna flauw, die shit fikte tot achter in mijn hersens. Wat kan die shit branden zeg, oh my god.
 
Snotneus is voor snotneuzen!:D
 
Goed topic, gelukkig niet zo vaak last van een verstopte neus. Als ik er last van heb, is het meestal als ik net lag te slapen in de nacht en dan wakker word, omdat het irri is. Dan niet zoveel zin om dit gehele ritueel uit te voeren ;)

Maar ik houdt het zeker in gedachte, je weet maar nooit ;). Bedankt.
 
gewoon een neusspoeling toch :dunno:

koop dan bij de apotheker gewoon physiologisch water...
 
:roflol: Vandaag gedaan, ging goed, tot op een gegeven moment snuifde ik teveel water op, kwam m'n ontbijt er weer uit :o Wasbak lekker onder de kots, nouja het was eig. niet eens kots, het zag er nog net zo uit als hoe het erin kwam en stinken deed het ook niet.
 
:roflol: Vandaag gedaan, ging goed, tot op een gegeven moment snuifde ik teveel water op, kwam m'n ontbijt er weer uit :o Wasbak lekker onder de kots, nouja het was eig. niet eens kots, het zag er nog net zo uit als hoe het erin kwam en stinken deed het ook niet.

Maar is je neus weer open? :D
 
Ja hij is wel weer een flink stuk meer open, maar ben hierna gestopt anders had ik miss alles eruit kunnen krijgen :D Wel klote dat ik zo ga trainen nu een deel van m'n ontbijt weg is, geloof niet dat alles eruit is gekomen dus heb net een glas appelsap erna genomen.
 
Loop zelf nu al een maand rond met zo'n druipende tering neus, maar mn neusholten zijn dunner geworden door die roaccutane die ik neem.
Kan ik nog steeds deze truk veilig gebruiken om van die shit af te komen?
 
Het is een oud Hollandse mogelijkheid om van je verstopte neus af te komen. Je kan ook die zoutoplossing van een schoteltje of een theelepeltje snuiven in plaats van echt te spoelen.

Let wel op dat je niet teveel zout in het water doet, dan werkt het averechts!

Je kunt ook neusspray voor baby's kopen, dat is ook een zoutwateroplossing en heeft niet de nare sides die je van gewone neussprays krijgt na een week.
 
Dikke lijnen zout water in je neus.
Hatsekidee
 
Het is een oud Hollandse mogelijkheid om van je verstopte neus af te komen. Je kan ook die zoutoplossing van een schoteltje of een theelepeltje snuiven in plaats van echt te spoelen.

Let wel op dat je niet teveel zout in het water doet, dan werkt het averechts!

Je kunt ook neusspray voor baby's kopen, dat is ook een zoutwateroplossing en heeft niet de nare sides die je van gewone neussprays krijgt na een week.

Die heb ik, maar bevalt me niet echt. Het werkt (bij mij iig) bij lange na niet zo goed als een 'gewone' neusspray.
 
wil jij eens in mijn neus komen peuteren, Flowah ?

heb nog een paar mooie beestjes voor jou :D
 
Back
Naar boven