Fitness Seller

zo geraak je van je verstopte neus af! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nee hoor schat, merci. :)
 
werkte bij mij voor een kwartier en toen was de neus weer helemaal verstopt ???
 
je kan ook naast je bed een open gesneden ui leggen, dan blijft je neus ook de hele nacht open......
 
gistere geprobeert, maar kreeg veel te veel zout naar binnen
is volgens mij echt niet gezond :D

het werkte wel, was lekker gevoel en heel erg fris
 
Morgen probeer ik het, aangezien de vele positieve reacties!
Ik heb er ook vaak last van, dikke k*tneus xD

xChristophe
 
ik heb ook al een hele tijd last van een verstopte neus, maanden achter elkaar een dichte neus, vaak ook zelf potdicht.
heb net voor de 1e keer een glas water weggesnoven met zout erin, veel slijm meegekokt.. maarja voelt goed. hoop dat het goed werkt.
 
Ik begrijp dus dat je je neus meerdere keren volgooit met het zoute water?

Ik heb het geprobeerd met een plastic pipetje, en dat is best te doen, behalve dat het vrij goor is. Die Rhino horn lijkt me alleen maar lastiger.
 
Nou, nou, wat een ervaring. Tevens een dikke kick, dit werkt zeker, het voelt hetzelfde als in het zwembad per ongeluk water binnenkrijgen via je neus (d'oh).

Ondanks mijn dikke bloedneuzen door de roa, met deze methode nog geen last gehad tot nu toe (kwartier later..).
 
Nou ik heb het geprobeerd. Eerste keer kwam het zoute water in mijn mond ipv van andere neusgat. Allemaal snot en zout water uithoesten :o Maar daarna ging het goed, en heb geen verstopte neus meer :)
 
Deed dit ook welis maar dan gewoon met zo een injectieding gewoon in je neus spuiten, ben ermee gekapt toen ik begon te kokhalzen.:p

Heb nu een goed werkende neusspray via de huisarts tegen mn hooikoorts.:D
 
Is het normaal dat ik veel moet niezen daardoor? =/
 
en verstopte word vaak veroorzaakt door een slechte nachtrust heb ik in de quest gelezen
 
het lijkt wel alsof je een of ander product aan het verkopen bent hiero
 
Het 'watersnuiven' werkt inderdaad, ik doe het al jaaren. Maar dan wel zonder zout - gewoon de warmwaterkraan opendraaien en dan gezicht eronder, één neusgat dichtdrukken en met het andere snuiven.
De eerste maal dat je het doet irriteert het nogal, maar je wordt eraan gewoon.
 
Goedenacht allemaal,
Deze genoemde methode werkt helaas maar voor 40% bij me.
Ik geef niemand hier de schuld ofzo maar vroeg me alleen af of jullie misschien meer tips hebben..
Heb gedaan zoals je heb vertelt, maar toch blijft 1 neusgat verdomd verstopt zitten.. het is echt niet prettig dus vandaar dit berichtje, verder harstikke bedankt voor je uhmm Handleiding ?
Echt toppie, en precies waar ik naar zocht. maar dat eene neusgaatje van me... echt zwaar irritant.. weet iemand een andere oplossing ? droge berichten graag achterwege laten want ik meen het serieus :P het is echt niet leuk zo met een verstopt neus gat.. als ik adem haal door me neus lijkt het alsof ik verdomd veel druk opbouw in me hoofd.
Alvast bedankt en mijn respect gaat uit naar jullie :).

Groetjes, John.

PS: ga nu toch weer even proberen van dat slijmvliezen laten ontspannen.. misschien had ik iets te heet water gebruikt.. ik zal zeker nog een update geven gewoon voor de sake of science :).
Zoiezo harstikke bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Lauw water (37C) met 1% NaCl (keukenzout), 1% Natriumbicarbonaat (baksoda), en 1% Xylitol (natuurlijke zoetstof).
 
ik ben verbaasd door de vlugge reacties, Mister10 dankjewel, maar hoe ga ik dat doen met die mengsel ? en Yeahbuddy, sorry ik begrijp je niet.

Groetjes Johan en nog een fijne nacht toegewenst.

ps: heb geen bak soda en xylitol nog nooit van gehoord ghehe :$
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven