MuscleMeat

Sticky Zo maak je magere kwark (platte kaas) lekker

Bezoekers in dit topic

Gewoon magere franse kwark kopen in het vervolg. Maak hem zelf lekker met dit recept ipv die kant en klare kwark met een smaakje erin.
 
Aankomende heb ik wat fitness maatjes uitgenodigd om te komen eten.
Ik had ze een uitgebreid cut maaltijd beloofd.
Alleen miste ik nog een toetje. Dit is dus perfect. Thx T!
 
SideShow.. Dat klopt! Maar volgens mij is het recept van ''Big T'' ietwat eiwit rijker ;)

ff een vraagje: als je kwark gebruikt. Welke kwark zou nou het beste zijn? Ik hoor verschillende verhalen. De ene zegt vruchtenkwark, de ander magere kwark en weer een ander zegt franse kwark????

---------- Post toegevoegd Thu 10 May 2012 om 00:09 ----------

iets te snel gereageerd volgens mij. (ik ben net geregistreerd, dus ik moet nog uitvogelen hoe alles werkt).

volgens mij heb ik ook verkeerd gepost?!
 
SideShow.. Dat klopt! Maar volgens mij is het recept van ''Big T'' ietwat eiwit rijker ;)

ff een vraagje: als je kwark gebruikt. Welke kwark zou nou het beste zijn? Ik hoor verschillende verhalen. De ene zegt vruchtenkwark, de ander magere kwark en weer een ander zegt franse kwark????

Sowieso geen vruchtenkwark.
Naast dat het vol zit met smaakstoffen en andere troep wordt het toch allemaal wel zoet door de aardbij whey gemixt met ei-wit.
Ik zou gaan voor de magere kwark, 0% vet.
 
1 schep choco-coco-bounty whey
500g magere kwark
80% pure cacao in blokjes van ong 1x1 cm, afhankelijk van hoeveel je wilt
klein beetje zoetstof

frisse chocokwark!
 
Ik gooi tegenwoordig gewoon een schep whey door de kwark. In 1 klap 75 gram eiwit en smaak naar eigen voorkeur!
 
ik vind het zo het lekkerste:
500gr magere franse kwark,
25gr pinda's,
speculaas kruiden of kaneel.

doe de pinda's in een zakje en plet/cruch ze met een lepel of hand ( blender zou ik niet doen want dan zijn ze veelste dun krijg je soort van meel, je moet well stukjes er in hebben), giet het bij de kwark, voeg speculaas of kaneel toe op smaak en smulle maar :-D
 
Kiwi + magere milde kwark in de blender is af te raden, daar ben ik sinds vanavond wel achter gekomen :o .
 
500 gr kwark
10 gr blauwe muisjes
10 gr vruchtenhagel
2 evergreens gekruimeld
10 gr dextrose of kaneel

T hoeft natuurlijk niet allemaal door elkaar maar zo kan je experimenteren:D de evergreen erdoorheen is wel lekker :D
 
bij 500gr kwark 100gr muesli en rozijnen toevoegen ;)
 
Weet niet of iemand het al gezegd heeft, maar je kunt er ook tzatziki van maken :D

500gr magere kwark
een halve geraspte komkommer (mag met schil)
6 teentjes geraspte knoflook
een scheut olijfolie
peper (en eventueel zout, tenzij je dat probeert te vermijden :) )

Alles in een bakje pleuren en gewoon mengen met de vork, heerlijk bij vlees, brood, of gewoon zo uit het kommetje :)
 
voor de mensen die er een schep whey doorheen gooien, hoe de **** mengt dit goed bij jullie?? ik krijg echt van die balletjes whey waardoor je echt nog poeder aan het vreten bent.
 
voor de mensen die er een schep whey doorheen gooien, hoe de **** mengt dit goed bij jullie?? ik krijg echt van die balletjes whey waardoor je echt nog poeder aan het vreten bent.
Beetje melk erbij of water?
 
Er is een merk siroop bij de AH te krijgen: Teseire heet het geloof ik. Erachter gekomen via mijn tante. Bevat 2g suiker/100 ml en smaakt heel sterk. Echte aanrader voor door de kwark!
 
Er is een merk siroop bij de AH te krijgen: Teseire heet het geloof ik. Erachter gekomen via mijn tante. Bevat 2g suiker/100 ml en smaakt heel sterk. Echte aanrader voor door de kwark!

ik gooi er meestal 2, soms 3, eetlepels limonade light doorheen. geen idee of dat net zo sterk smaakt als die van jou maar zal er eens naar kijken!

heb toevallig Evergreen gehaald deze week en zag hierboven ook wat lekkers met evergreen dus mischien vanavond even proberen :D
 
gooi er meestal lading aardbeien en een klein scheppie suiker door
 
Bij zo goed als elke A-supermarkt te koop (calorievrij):

Slimpie%20Limonade%20assortiment%207%20Collage%20NIEUW%20IKB.jpg
 
theelepeltje bourbon vanille poeder...
heerlijk!
 
Palmsuiker
Omega3 zadenmix
Noten

:meal:
 
Back
Naar boven