Fitness Seller

Zwakke schouder

Bezoekers in dit topic

ruubmeister

Novice
Lid geworden
9 jul 2014
Berichten
3
Waardering
0
Dag allen,

Sinds vandaag heb ik het fitnessen weer opgepakt. Vandaag aangemeld bij de sportschool en een aantal willekeurige oefeningen gedaan (schema moet nog gemaakt worden). Nu was ik bezig met de bench press en na een aantal reps kreeg ik last van mijn rechterschouder. Ik had niet de kracht zoals ik in mijn linkerschouder had. Dit zorgde er dus voor dat ik niet voluit kon gaan, wat dus een beetje klote was...

Dit heb ik in mijn eerdere fitness 'periode' ook al gehad en er toen niet al te veel aandacht aan besteed. Ik wil het nu wel goed aanpakken en ik vroeg me af wat de beste methode hiervoor is. Moet ik gewoon gaan benchen op het gewicht dat mijn rechterschouder vol kan houden of is het beter om het gewicht aan te houden dat mijn linkerschouder aan kan en dan aanvullende oefeningen voor mijn rechterschouder erbij te doen?

Mvg
 
Wat meer dumbells pakken ipv barbells heeft bij mij voor een groot deel geholpen om het krachtverschil weg te werken.
 
Ik zou zeggen , probeer de baar onder u tepel te plaatsen en zo te drukken ipv van onder u kin , ik hoop dat je dat kan begrijpen :p
 
Ik zou zeggen , probeer de baar onder u tepel te plaatsen en zo te drukken ipv van onder u kin , ik hoop dat je dat kan begrijpen :p

Dat begrijp ik inderdaad, maar ik snap niet wat dat te maken heeft met de mindere kracht in mijn rechterschouder?
 
Dat begrijp ik inderdaad, maar ik snap niet wat dat te maken heeft met de mindere kracht in mijn rechterschouder?
Ah ik heb het fout gelezen , ik dacht dat je pijn had aan je shoulder , maar om uw probleem op te losse zou ik zeggen zoals rikkert het zei pak votraan dumbells . Ze zijn even effectief en zouden u probleem moeten oplossen
 
Schouderproblemen zijn altijd lastig te beoordelen.

Maar op zich hoor je de bench press gewoon zonder pijntjes te kunnen uitvoeren.

Nu denk gewoon dat je rechterkant gewoon wat minder sterk is als de andere kant.
 
Schouderproblemen zijn altijd lastig te beoordelen.

Maar op zich hoor je de bench press gewoon zonder pijntjes te kunnen uitvoeren.

Nu denk ik gewoon dat je rechterkant gewoon wat minder sterk is als de andere kant.
 
Thanks allemaal voor de reacties!

Ben nu bezig mijn rechterkant te versterken en ga wat meer dumbells gebruiken!
 
Back
Naar boven