XXL Nutrition

Zwemkleding voor vrouwen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waterman94

Cool Novice
Lid geworden
4 okt 2016
Berichten
183
Waardering
49
Lengte
1m65
Massa
68kg
ik heb eigenlijk altijd alleen tankinis aangehad. En ben dat een beetje zat.

Ik zoek tips voor leuke zwemkleding voor vrouwen, die goed blijven zitten en niet gelijk afglijden als ik een glijbaan af ga ofzo.

En ik vroeg me ook af wat mannen mooi vinden voor vrouwen om aan te hebben tijdens het zwemmen.


Plaatjes zijn welkom.
 
En ik vroeg me ook af wat mannen mooi vinden voor vrouwen om aan te hebben tijdens het zwemmen.

In de regel zo weinig mogelijk. Behalve als je echt lelijk bent. Dan hebben we liever dat je thuis blijft. Met de rolluiken dicht.
 
string en driehoek bikini
 
image.jpg
 
Badpak. Ga voor zo clean mogelijk. Geen tierelantijntjes of drukke patronen. Het glijdt niet af en het kleedt enigszins af waar vrijwel elke vrouw wat hulp kan gebruiken. Komt m.i. de uitstraling ten goede wanneer je iets minder dan 100% zeker bent.
 
Badpak. Ga voor zo clean mogelijk. Geen tierelantijntjes of drukke patronen. Het glijdt niet af en het kleedt enigszins af waar vrijwel elke vrouw wat hulp kan gebruiken. Komt m.i. de uitstraling ten goede wanneer je iets minder dan 100% zeker bent.

Wat is dat nu voor advise!!!!!! crap!!!!!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dit of

Badpak. Ga voor zo clean mogelijk. Geen tierelantijntjes of drukke patronen. Het glijdt niet af en het kleedt enigszins af waar vrijwel elke vrouw wat hulp kan gebruiken. Komt m.i. de uitstraling ten goede wanneer je iets minder dan 100% zeker bent.

dit

geen franjes
 
Het boeit echt geen reet wat voor bikini je aanhebt. Het gaat alleen maar om het lichaam.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Back
Naar boven