1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis
Ontzet Notitie

De Bodybuilding.nl Forum app voor android en IOS

Download op Google Play

Download op iTunes

Nieuwe Profiel-reacties

1. Sigi
    Sigi
    Sinds 2 wkn weer begonnen met iets dat een beetje lijkt op krachttraining, na 5 jaar "nietsdoen".
  2. boran
  3. zweitens
    zweitens
    Aan het lezen..
  4. Florianknetter
    Florianknetter
    C rijbewijs Check, nu CE :D
  5. Young5er
    Young5er
    In 24 dagen 9.2kg afgevallen. Lichaam voelt strak aan
    1. joury123
      joury123
      Foto update?
      25 mrt 2017 om 22:21
    2. Florianknetter
      Florianknetter
      Strak int pak
      26 mrt 2017 om 20:00
  6. MightyGalactus
    MightyGalactus
    Iemand zin om een beginner te helpen?
    1. rabotgangster
      rabotgangster
      lees de sticky's en je zal bijna al uw info daar uit halen
      23 mrt 2017 om 23:27
      MightyGalactus vindt dit leuk.
    2. MightyGalactus
      MightyGalactus
      Die heb ik gelezen ja, heb alleen geen flauw idee wat 90% van al die oefeningen inhouden (in die schema's o.a.)

Das mijn grote probleem, mijn kennisgebrek van het fitness jargon.

Ook bedankt voor je aandacht trouwens.
      24 mrt 2017 om 19:33
    3. darude0306
      darude0306
      Ik ben zelf ook behoorlijk nieuw. Als je meer wilt weten over de oefeningen, zoek deze op Youtube op. Daar staan goede filmpjes en ook hoe je de goede vorm hiervoor kunt leren. Andere tip; loop niet te hard van stapel! Je kunt beter laag beginnen en goede vorm vinden, dan hoog en blessures oplopen. Voor een beginner is 5x5 Stronglifts erg goed om in het begin kracht op te doen.

Succes!

Groet, Darude0306
      24 mrt 2017 om 23:29
  7. hoxyz
    hoxyz
    Happy birthday Aziz. Je zou vandaag 28 jaar geworden zijn. Mis je nog steeds maatje, ik continue de legacy voor jou. Till we meet again.
    1. Wengstertje vindt dit leuk.
    2. Nootmuskaatje
      Nootmuskaatje
      Clen vreten en een sauna pakken op onze meet? Dan hoef je niet meer zo lang te wachten tot je hem kunt ontmoeten<3
      23 mrt 2017 om 23:34
      hoxyz vindt dit leuk.
    3. crotchfit
      crotchfit
      heeft zyzzz al eigen emoticons hier?
      24 mrt 2017 om 15:09
      hoxyz vindt dit leuk.
  8. Seth Carnett
  9. DieNase
  10. Nootmuskaatje
    Nootmuskaatje
    AH huismerk magere aardbeien kwark van 7 naar 5,5g eiwit, kut ecto's
    1. Bekijk eerdere reacties...
    2. StefanCJ850
      StefanCJ850
      Optimel Griekse stijl is inderdaad gezoet met zoetstoffen. Je hebt ook een 'seizoensvariant', die van dit seizoen is koffie en is erg lekker. Wel prijzig, je betaald afhankelijk van de smaak tussen de 1.62 en 1.70 per bak (450 gram). De AH kwark is vanaf de 22ste leverbaar en kost 1.25 per bak (500 gram).
      21 mrt 2017
      Nootmuskaatje vindt dit leuk.
    3. madameSELINA
      madameSELINA
      Ben ik de enige die Skyr naturel zo uit het bakje eet en het dan ook heerlijk vindt? 11 gr eiwitten per 100 gram is dan ook mooi meegenomen. Franse kwark daarentegen krijg ik echt niet weg.
      22 mrt 2017
    4. Nootmuskaatje
      Nootmuskaatje
      @madameSELINA helaas, ik vind niks van zuivel lekker zonder smaakje. Yoghurt, kwark, skyr, wat dan ook. Enkel volle yoghurt met meer cruesli dan yoghurt krijg ik nog weg:p
      22 mrt 2017
  11. afia
    afia g-men
    hey, ik ben pas begonnen met sporten en wil ver verbranden aan mijn buik. vind buikspier oefeningen zeer lastig. wat kan ik het beste doen???
    1. 13j
      13j
      Door buikspieroefeningen ga je geen buikvet verbranden plaatselijk vetverbranden bestaat niet!!
      19 mrt 2017
    2. Friekie
      Friekie
      Ik heb gehoord dat compound oefeningen heel goed werken. Zoiets als deadliften e.d..
      21 mrt 2017
    3. g-men
      g-men
      Ik weet niet of ik dit serieus moet nemen maar zo ja dan: plaatselijk vetverbranden is volgens de huidige stand van de wetenschap geen optie. Je metabolisme opschroeven is het beste. Spiermassa vergroten is hiervoor de beste methode. Compoundoefeningen zoals squat, dl, press, Rows zijn hiervoor inderdaad het beste geschikt
      21 mrt 2017
  12. 13j
    13j
    Laatste tijd veel last blessures nu ook al last van me schouder
    1. Florianknetter
      Florianknetter
      maak niet dezelfde fout of de meeste en neem even een paar weken pauze
      18 mrt 2017
    2. 13j
      13j
      Lijtk een ontstoken pees te zijn maandag naar de huisarts als het nog niet over is
      18 mrt 2017
    3. Chickenmaster
      Chickenmaster
      Sterkte!
      20 mrt 2017
  13. Sam87oost
    Sam87oost
    Op naar een gedpierd lichaam! Home is where the gym is!
    1. sjorsdoren94
      sjorsdoren94
      wat zou als de gym in Turkije zou staan?
      18 mrt 2017
  14. VeibboR
    VeibboR
    Toch bijna tijd om te cutten peisk... fluffy
  15. 13j
    13j
    80KG Squat en een kapotte rug.....
    1. Florianknetter
      Florianknetter
      joepie welcome bij de crips
      17 mrt 2017
      13j vindt dit leuk.
  16. Young5er
    Young5er
    Een hoestje na injectie..
    1. Bekijk eerdere reacties...
    2. Tr3nbolon3
      Tr3nbolon3
      Succes er mee, die eerste kilo's zullen er idd heel snel af zijn (vocht en maaginhoud). Evetnueel T3 toevoegen icm tren. Zou ik eerder nemen dan clen.
      17 mrt 2017
    3. hoxyz
      hoxyz
      Zou ook nog hgh, anadrol, deca en test base overwegen.
      17 mrt 2017
      Scarface17 vindt dit leuk.
    4. Florianknetter
      Florianknetter
      Ja en een hospitalisatieverzekering :D
      17 mrt 2017
  17. Gowdy
  18. mucci
    mucci
    strap aanraders? in b4 strapon
    1. Sanca
  19. X time
    X time
    Hallo allemaal ik wil weer een kuur nemen, en ik zou graag advies willen krijgen welke producten ik het beste kan nemen.
  20. Daniellugo22
    Daniellugo22
    Al een tijd vast weer, ga nu ipv 1-2 minuten rust, rond 30 seconden doen. Gewicht omlaag gegooid daardoor:p minder kracht.
    1. Dr X
      Dr X
      Je zit vast op gewicht neem ik aan? en je gaat je rust verkorten?;o why?
      16 mrt 2017
    2. Daniellugo22
      Daniellugo22
      Heb al wel veranderd in sets, herhalingen en 1 of 2x per week zelfde spiergroep pakken. Nog nooit in oefeningen anders uitvoeren bijv: langzaam uitvoeren en nog nooit rust periodes veranderd, altijd ongeveer tussen de 1 en 2 minuten rust. Wil nu per training er 1 herhaling bij gooien ( doe nu 8 reps ) en dan naar 12 toe werken, en dan dus gewicht omhoog gooien.
      16 mrt 2017