Fitness Seller

Trainingsmateriaalreviews (2 bezoekers)

Post hier persoonlijke reviews van je aangekochte trainingsmateriaal.

Bezoekers in forum

Ik ben bezig met het inrichten van mijn homegym. Onverwacht is de vrouw er volledig achter gaan staan, en ondanks dat er nog niets aan besteld materiaal binnen is (begrijpelijk met dat Corona gedoe), is de opdracht: Maak een ruimte met een WOW factor, dat er fatsoenlijk uitziet. Situatie schets: De ruimte is 8m bij 4m. 3 'wanden' zijn glas/schuifpui, en een kant is een muur. Materiaal: - ATX powerrack in te staan met Lat pulley - Dumbbell standaard (wordt zelf in elkaar gelast, 40cm...

Wat is het? Een ‘fitness-tracker’ maar dan speciaal ontworpen voor gewichtheffers, powerlifters en topsporters. Deze PUSH-band houdt tijdens je oefeningen alle sets en reps bij, en meet bovendien ook de hoeveelheid kracht en snelheid die je gebruikte om elke herhaling uit te voeren. Zo kan je je vooruitgang bijhouden, ervoor zorgen dat je steeds vooruit blijft gaan en al je trainingen plannen van tevoren. Wat het je er voor nodig? Je hebt minimaal een smartphone nodig met Android of iOS...

Ik ben bijna klaar met het maken van een houten wall rack. Heel basic maar stevig. Ik twijfel echter mbt de ideale afstand tussen de verticale balken. Mijn verticale houten balken zijn 90 x 90 mm. Mijn olympische barbell is nog niet geleverd, want anders zou ik het gewoon kunnen gebruiken om die ideale afstand te bepalen. Dit is de barbell: https://www.simpleproducts.de/hantelstangen/hantelstangen-50mm/hantelstangen-crosslifting/1233/the-elite-bison-bar-20kg-crosslifting-ob86crm-d Volgens...

Aangekocht via @Fitness Seller als hulpmiddel om mijn deadlift techniek te verbeteren en de schijven minder te beschadigen. -contact, aankoop en levering verliepen vlot -de eerste maanden heb ik de deadeners niet veel gebruikt omdat het voor mij onnatuurlijk aanvoelde. Na enkele opkomende blessures tijdens deadlift ze toch maar eens geprobeerd. De eerste weken heb ik liggen vloeken op die dingen, nu deadlift ik niet meer zonder. Mijn techniek Is geforceerd stukken verbeterd. Hierdoor train...
Ik heb een paar olympische dumbbell stangen gekocht. Er zit nog wat beweging op. (zie video). Ik heb met een inbussleutel zo hard mogelijk gedraaid (1 hand tegenhoudend op halter- ander hand draait inbussleutel.) Maar er zit nog steeds wat beweging op. Is dit normaal of hoe kan ik dit eventueel oplossen? https://www.dropbox.com/s/q3vbdd3ms35yt0z/20201114_115204.mp4?dl=0
Na lange tijd zijn de Powerblocks weer mondjesmaat verkrijgbaar. Ik zal niet ingaan op de algemene kenmerken, iedereen kan ze online vinden. Kortweg het zijn hele goede adjustable dumbbells, we vinden ze zoals verwacht uitstekend werken. Maar meestal heeft men het over de EXP dumbbells, de "gewone"powerblocks hoor je minder over. Toch is er wel een goede reden om voor de non-EXP te kiezen: De non-EXP powerblock heeft meer platters en kan in kleinere stapjes worden verkleind. Omdat ik train...
Hi guys, Any one know a solid good bar pad for hip thrust? I'm currently using a random squat neck pad for this exercise, and after loading more than 80kg on the bar, it is too painful to move the bar up, it makes progressing this exercise too hard and way too annoying. Please let me know if you are using anything that can support more weight (something like 150kg and not killing you with bone pain 😂)for hip thrust, thanks!
Hallo, ik ben een mama van 5, 34 jaar met een nieuwe passie voor krachttraining. Ik ben beginnen trainen voor medische redenen. Tijdens mijn 2 laatste zwangerschappen, heel veel moeten liggen en steunkoussen door longembolie. Ik ben altijd heel mager geweest, fijne polsje en benen. En heel mijn leven geen sport gedaan door pijnlijke krakende knieën. Ik had hiervoor geen enkel spiertje in mijn lichaam, maar wel steeds meer vet. Vorige jaar een homegym gekocht, maar nu wat spijt van mijn...

Toen ik tien jaar geleden met een homegym begon heb ik olympische dumbbell halterstangen aangeschaft waarmee je zelf dumbbells kan maken maar dat is verre van ideaal. Zo kun je deze niet op je benen zetten voor een setje en zijn ze eigenlijk veel te lang waardoor je niet goed de volledige beweging kunt maken. Een volledige set dumbbells van 5-50kg gaat niet passen in mijn kleine homegym. Hier op het Bodybuilding forum zag ik verschillende reviews over verstelbare dumbbells (zie...
Ik doe de laatste tijd geen krachttraining meer omdat mijn marathontrainingen al genoeg zijn. Op mijn Polar M200 kun je echter ook krachttraining instellen terwijl je gaat poweren. Maar dat doet op zich niet veel. In praktijk krijg je enkel te zien hoeveel meter je gewandeld hebt en hoeveel kcals je zou verbruikt hebben en de curve van je hartslag tijdens de traning. Horloge is van 2017. Zijn er eigenlijk tegenwoordig eigenlijk horloges waar je qua krachtsport ook echt iets aan hebt ...

Ik heb deze bar nu ongeveer een jaar intensief gebruikt. Tijd voor een review -Aangekocht via @Fitness Seller. Contact verliep vlot. Levering zoals afgesproken en de bar was zeer goed verpak. -ondertussen regelmatig gebruikt voor squats van 200kg+ en deadlifts van meer dan 260kg (niet door mij maar door mijn trainingskameraad :p). Bar is nog kaarsrecht, buigt ook niet onder de belasting. Eindbumpers zitten nog steeds stevig vast. -cnurling mag van mij iets dieper zijn, maar toch zeer goed...
Ik ben van plan om dumbellstangen te halen bij Fitness Seller. Heb een paar maanden getraind in de gym maar ben zeker nog een beginner. Ik vroeg me af wat jullie aanraden: https://www.fitness-seller.nl/gewichten/halterstangen/30-mm-halterstangen/ Dumbellstang met 35 of 37,5/40 cm? De halterschijven die ik haal zijn 4x1,25 / 4x2,5 / 4x5. Ik wil deze dumbellstangen wat langer gebruiken dus zat aan wat langer te denken, maar gaat dit niet ten koste van range of motion bij bepaalde oefeningen...

getest ,een squat rack / bench rack van Marbo Sports model MH-S204 spotgoedkoop ,prijzen variëren van 89,00 tot 139,00 :roflol: Pools fabricaat montage is supersimpel ,duur 20 min voelt stabiel aan ,geen wiebelshit (4X4 cm buis) maximale belastbaarheid 200kg wil je deze maanden nog redelijk op niveau thuis willen trainen voor weinig dan zou ik voor deze gaan (ben je van plan om altijd thuis te trainen dan zou ik wel voor een hogere prijsklasse gaan)

Update 15mei2020 -> Zie hier ----------------------------------------------------------- Ik heb deze lat tower ondertussen anderhalve maand. - assemblage: Simpel plannetje. Sommige dingen/bouten moesten er eerst in voor je andere dingen/ bouten erin kon steken. Dit kan je niet afleiden van het plannetje en ik heb ergens dus ook terug een stukje moeten afbreken. Niet zo erg natuurlijk, maar het kan dus beter. Ben goed anderhalf uur hiermee bezig geweest. - Buildquality: De onderdelen...
Beste leden, Wij zijn ons aan het oriënteren voor de Leg press / calf raise van ATX of voorheen de MegaTec merk. Fitness-Seller is zijn showroom aan verbouwen en kunnen daarom niet langs gaan. Zijn er mensen met ervaring van deze machine of wellicht zelfs een alternatief hebben. Thx!

ik ben van plan om een optrekstation te kopen, waarbij staat op de site dat je je hele bovenlichaam kan trainen. dit is alleen met lichaamsgewicht ik vraag me af of dit zegmaar optimaal is om spieren te bouwen. ik wil deze ook vooral voor het trainen van buik. hieronder foto van station met opdrukken en sit ups er bij zou dit toch aardig goed moeten zijn en dan later als ik spier heb opgebouwd zou je nog naar sportschool kunnen misschien

Eén van de goedkopere "functional trainers". Dit model is een Chinees vervaardigd apparaat wat in vrijwel dezelfde vorm onder andere merken al een aantal jaren op de markt, o.a. als Powertec WB-FT. Wat is het? - Low pulley & 2x adjustable side pulleys - Transmission 1:2 - Plate loaded (Max 100kg) 30mm, 50mm adapters meegeleverd) - Pull up station. - Landmine (30 en 50mm) - Plate holders (storage) - (L) 143 cm x (W) 164 cm x (H) 212 cm - Accessoires: Small lat bar and 2 hand grips Zo...

https://www.strengthshop.de/bars-hantelstangen/speciality-bars/50mm-thick-bar-axle.html Prijs Momenteel €129,99 plus verzendkosten. Levering Op 18 januari besteld en betaald, 23 januari ontvangen. Executive summary Niet perfect, wel goed. Waarom dit item gekocht Fat bars zijn de bom. Plus ik krijg nogal snel last van mijn ellebogen en extensors als ik een normale bar gebruik. Wie is de klant Met name trainend voor strongman-achtige dingen, dus specificiteit voor PL is voor mij geen...
https://www.strengthshop.de/wl28n-bastard-bar-no-centre-knurling-1889 Prijs 229 euro Prijs: zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Leveringstijd : 7 dagen (niet slecht tijdens Corona) Verpakking: rechthoekige verpakking met daarin een langwerpige ronde koker: de koker was volledig in stukken. Dus daar mogen ze gerust wat meer op letten Eens uit de verpakking: de barbell had overal een laagje olie ter bescherming; SPECS: Weight: 20kg Length: 2.2m Shaft: Sprung Steel Shaft Diameter: 28mm...
Omdat ik nu op mijn home gym ben aangewezen en dus geen legpress en andere apparaten ter beschikking heb besloten een Fortex powerlifting belt te proberen, om hopelijk wat lekkerder te (front)squatten thuis. Nog nooit zoiets gehad, wel een veel dunnere riem dus in eerste instantie vond ik het nogal een stug gevaarte. Na 1 training overtuigd van het nut. Voelde me veel zekerder en stabieler, heb een aangeboren wervelafwijking in mijn onderrug en wat knieslijtage. Voor mij echt een topding en...

Na een jaar intensief gebruik tijd voor een review -aangekocht via @Fitness Seller. Probleemloos contact en levering. -pakket kwam compleet aan met duidelijke handleiding. -bevestiging was redelijk lastig vanwege de ondergrond. Bevestigd met draadstang en chemisch anker. -word regelmatig gebruikt voor dips tot 150kg. Speling is nog steeds ok al moet ik wel af en toe de boutjes wat bijdraaien. eindoordeel: fijne plaatsbesparende dip-bar. Zeer stevig voor zijn prijs.

Hallo, Zoals iedereen al weet zijn de gyms gesloten allemaal... Ik train nu thuis met de middelen die ik heb . Maar enkel heb ik niet zoveel gewichten.. ( low weights) Nu had ik dit gezien zie in bijlage? Heeft dit effect ? En werkt dit voor spiergroei te behouden? En massa eventueel te maken.. Dus miskoop of nuttig in deze periode Graag hoor ik vn jullie ?!
Hai, ik heb nu al een aantal koptelefoons versleten door het overmatig zweten. Wegens een complicatie aan mijn oren, kan ik alleen ‘overear’ koptelefoons gebruiken. Hebben jullie advies welk merk koptelefoon het beste tegen zweet kan. Heb jbl en skullcandy gehad, maar die waren binnen een maand al kapot door het zweet. Groet Dennis
Hierbij mijn review van de Marbo MS-L102 trainingsbank. Verpakking: In de doos is alles degelijk verpakt, met piepschuim en tie-wraps, zodat de boel in de doos niet kan schuiven. De meeste delen afzonderlijk zijn ingepakt met plastic, karton of een schuimlaagje. Montage: Voor de montage zijn een schroevendraaier/accuboor, 2 keer 17mm sleutels en een kunstof hamer nodig. De montagehandleiding is in het Pools en Engels, wel duidelijk. Daarnaast zit er een lijst bij met alle bouten, moeren...

Ik heb de Titan M1 nu al enkele maanden in mijn bezit. De reden van aankoop was omdat ik graag veel variatie heb in mijn trainingen. Voor de meeste zou dit overbodige luxe zijn, maar ik kan de aankoop alleen maar aanraden. Ik was al in het bezig van: Powerrack, lat pulley (125kg stack), cable cross, multibench, dumbells & een leg curl accessoire (zie foto’s). De bedoeling was eerst om een gewone multipress (Powertec/ Megatec) te kopen ter aanvulling. Maar toen ik de Titan M1 zag met zijn...
Onlangs de Marbo Cable Crossover MH-W103 gekocht bij fitness-seller. Niet geheel tevreden over het product. Bevestiging: enkel voorzien in de grond. Dit is zeker niet voldoende om het toestel te gebruiken. Toestel dan maar zelf op drie punten in de muur vastgemaakt. Geleiding van de gewichten: "Gewichtsledes met kunststof geleiders voor soepele bewegingen" staat in de beschrijving. Het is maar wat je soepel noemt natuurlijk, maar de geleiding verloopt allesbehalve soepel. 'Blokkeert' bij...
Ik kocht een jaar geleden wrist wraps van RDX sports.; Na een maand begon de stiksels van de velcro te lossen en werd het heel moeilijk om ze te gebruiken. Ze waren wel stevig genoeg voor relatief zware oefeningen dus dat was wel ok. Enkel de velcro was niet goed. Ik schreef een review op amazon en recent contacte de verkoper me:" we hebben een niet tevreden, geld terug of nieuw paar beleid, dus indien dit.... nog uw adres is dan sturen we u nieuwe want de velcro zou niet mogen lossen." Ik...

https://www.strengthshop.de/farmers-walk-handles-farmers-walk-suitcase.html Prijs Momenteel €69,99 plus verzendkosten bij Strengthshop.de. Levering Op 2 januari besteld en betaald, 9 januari ontvangen. Executive summary Driewerf kut. Waarom dit item gekocht Onze achtertuin is erg klein, het voor strongman bruikbare deel is slechts 5x5. Lange normale farmers zouden daarom erg onpraktisch zijn, een run zou 1 lang rondje draaien worden zonder rechte stukken. Daarom zelf al iets gemaakt...

Soort product: Paar handvaten die van drinkflessen Indian Clubs maken Wat is het merk en/of de fabrikant van dit product?: Pahlavandle van Heroic sport (Denemarken) Waar heb je het product gekocht?: https://www.heroicsport.com/collections/products/products/pahlavandle Wat heb je voor dit product betaald?: € 27,74 incl. verzending Hoe vind je de kwaliteit van dit product?: Diameter van de handvaten is perfect (28mm) en ligt goed in de hand. Hard plastic dus ga ervan uit dat de...
Hallo allemaal, Ik wil in de nabije toekomst een deadlift bar aanschaffen, maar ik heb nog twijfels en was benieuwd of jullie mij daarbij zouden kunnen helpen. Ik twijfel heel erg tussen de Texas Deadlift Bar en de Ohio Deadlift Bar en ben benieuwd naar jullie ervaringen met deze bars. Op dit moment gaat mijn voorkeur nog uit naar de Ohio Deadlift Bar (mede vanwege het design), maar ik lees ook veel positieve verhalen over de Texas Deadlift Bar. Hebben jullie ervaring met deze bars en...
Naar boven