XXL Nutrition

Ziek tijdens eerste kuur

Bezoekers in dit topic

Nilsc

Novice
Lid geworden
31 mei 2018
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
94kg
Vetpercentage
15%
Beste leden,

Ik ben 4 weken geleden gestart met mijn eerste kuur.
Deze ziet er als volgt uit:
250mg test ew 1-12
400mg bold ew 1-12
Winstrol 40 mg ed 1-4
Proviron 50 mg ed 1-12

Nu heb ik me een week geleden al een beetje ziek gevoeld (warm benauwd grieperig hoesten keel pijn moe/lui) NIET misselijk of moeite gehad met eten wel gwn gaan trainen
Nu vandaag word ik wakker met hoofdpijn keelpijn heel moe en mijn rechter oog brand enorm de gehele dag en is helemaal rood.
Kan het kwaad om gwn door te trainen en door te kuren of zeggen jullie beter stoppen?

Groetjes,

Nils
 
Iedereen wordt wel eens ziek... als je je goed genoeg voelt om te gaan trainen, dan gewoon trainen.

Anders lekker in bed liggen, voldoende eten en even uitzieken. Heeft niets met je kuur te maken.
 
Beste leden,

Ik ben 4 weken geleden gestart met mijn eerste kuur.
Deze ziet er als volgt uit:
250mg test ew 1-12
400mg bold ew 1-12
Winstrol 40 mg ed 1-4
Proviron 50 mg ed 1-12

Nu heb ik me een week geleden al een beetje ziek gevoeld (warm benauwd grieperig hoesten keel pijn moe/lui) NIET misselijk of moeite gehad met eten wel gwn gaan trainen
Nu vandaag word ik wakker met hoofdpijn keelpijn heel moe en mijn rechter oog brand enorm de gehele dag en is helemaal rood.
Kan het kwaad om gwn door te trainen en door te kuren of zeggen jullie beter stoppen?

Groetjes,

Nils

Gewoon doorgaan. Hebben de meeste wel eens meegemaakt. Bij mij was het ook het geval dat ik enorm veel kg's verloor omdat mijn vochtspiegels heel snel naar beneden gingen voor een paar dagen.
Als het kan, gewoon voldoende blijven eten, dat is het belangrijkste. En trainen weer herpakken als je je daar goed genoeg voor voelt.
 
Neem een paar dagen rust als het te veel
Is . Afbreken van de kuur is overbodig .
 
Back
Naar boven