MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (36 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ja, het is rammuh-dan, laten we zemmel Maarten bespreken wollah
     
    WIJ mogen ALLES
     
    dat moest er nog achter voor extra kraharma
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Het is vrijdag. Ik heb hoge verwachtingen voor vandaag.
     
    Wat rustig hier. Leest de popo mee?

    Reactie in 3, 2, 1....
     
    Ik moet vandaag weer werken.
     
    Ik heb best wel wat zelfspot hoor, en jij loopt niet sneaky je eigen identiteit verborgen te houden en jaren lang beetje obsessief te haten

    Je hoort mij ook niet beweren dat je geen zelfspot hebt. Hiermee impliceer je dus met bovenstaande post dat je de schavuit orgineel juridisch kapot gaat maken?

    Maar kan je uiteenzetten hoe je dit gaat aanpakken? Hoe wordt megalomane boef orgineel in de kraag gevat? Jij als juridisch onderlegde liefhebber van de betere zusjes kan vast de juridische grondslagen aandragen?

    Beste I Xyzyx I, maak ons deelgenoot van je plan! Pak die orgineel, hij heeft het verdiend.
     
    Je hoort mij ook niet beweren dat je geen zelfspot hebt. Hiermee impliceer je dus met bovenstaande post dat je de schavuit orgineel juridisch kapot gaat maken?

    Maar kan je uiteenzetten hoe je dit gaat aanpakken? Hoe wordt megalomane boef orgineel in de kraag gevat? Jij als juridisch onderlegde liefhebber van de betere zusjes kan vast de juridische grondslagen aandragen?

    Beste I Xyzyx I, maak ons deelgenoot van je plan! Pak die orgineel, hij heeft het verdiend.

    Klopt wel orgineel lokt het ook wel zelf uit. En dan achteraf lopen klagen.
     
    DBB, waar ekto's elkaar juridisch kapot willen maken en erover klagen.. :rolleyes:
     
    We hebben het ook over bikkels :dunno:
     
    Back
    Naar boven