AndroidHealthClinic

WK 2018 Topic

Bezoekers in dit topic

Lekker belangrijk, 2018 :roflol:
 
Van mij mag het wel in Nederland / België plaatsvinden. Of in Engeland, dan is het nog relatief goed te doen om een paar wedstrijden mee te pakken.
 
Waarom zou je er op tegen zijn dat zoiets in NL/België wordt gehouden, nog goed voor de economie ook.

Het is alleen niet iets om je nu al op te verheugen... Tegen die tijd ben ik 32 :roflol:
 
Waarom zou je er op tegen zijn dat zoiets in NL/België wordt gehouden, nog goed voor de economie ook.

Het is alleen niet iets om je nu al op te verheugen... Tegen die tijd ben ik 32 :roflol:

Wil niet meebetalen voor iets waar ik toch geen seconde zal naar kijken. En bovendien ben ik tegen imagobuilding.
 
haha rusland, gaat een leuk wk worden
 
:evilnana:JAAH IN YOUR FACE BELGIE :evilnana:
 
Qatar..? Waar slaat dat op? Er wordt niet eens gevoetbald in Qatar :roflol:
 
In een land van 1 miljoen mensen voetballen, waar het 45 graden is en de stadions voor 1/10e vol zitten.
 
Ben blij dat die onzin niet hier gehouden wordt. Overrated commerciele k*tsport.
 
Ben blij dat die onzin niet hier gehouden wordt. Overrated commerciele k*tsport.

Werd je vroeger gepest bij het voetballen? :treuren:

---------- Toegevoegd om 22:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:44 ----------

Jammer dat het niet hier is.
 
Laatst bewerkt:
Als ik eerlijk ben heb ik van dat hele Qatar nog nooit gehoord, moest het even google....
 
Kan wel een slotje op dit topic jammer genoeg:treuren:
 
Over twee weken is het zover.

From Russia with Love:

3039884-88ecd5fbb924cafa1ca1102ce9da148a.jpg


[afbeelding niet meer beschikbaar]

Go go Hervé en Ijsland!

Fuck Willie Waterhoofd :flipoff:
 
Laatst bewerkt:
Wie zal Suarez deze keer bijten? :thinking:

En dan ook nog z'n tanden vastnemen. :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: mat
Eigenlijk begint het WK pas de 15de om 18.00 uur
 
Altijd veel kutwedstijden tijdens de eerste ronde van een WK.
 
Leuke affiches eerste ronde:
Portugal-Spanje
Agentinië-Ijsland
Duitsland-Mexico
Argentinië-Kroatië
 
Back
Naar boven