AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Iemand nog tips hoe ik veel sushi kan eten? Tas meenemen is geen optie.
     
    Terug fietsen van de wok kom je kjeld nuis tegen. Zie je ook niet elke dag.
     
    Een man in een restaurant die een bon kreeg van 30 euro terwijl het 29.50 was en die 50 cent terugvroeg en zelfs een beetje boos erom werd... naja misschien zouden meerdere dit doen..maar ik niet. :D
     
    :sad:
    Een man in een restaurant die een bon kreeg van 30 euro terwijl het 29.50 was en die 50 cent terugvroeg en zelfs een beetje boos erom werd... naja misschien zouden meerdere dit doen..maar ik niet. :D

    Ach er lopen zelfs al mensen te zeiken over een tasje van 10 cent:roflol:
     
    Als je fooi geeft, boeit die 50 cent toch niet.
     
    biceps weer op 48 cm,na een lange tijd van overbelaste onderarmen en dus geen biceps kunnen trainen

    op naar de 50,

    wel de laatste tijd een fucking bloat van hier tot Tokio :mad:
     
    Laatst bewerkt:
    Zo net PR 1x140kg Bench Press.
    Ondanks dat ik met hoofdpijn naar de gym ging en twijfelde of dat wel verstandig was. PR's (ook het hardloopwedstrijden) zet ik altijd op onverwachte momenten.
     
    vorige week gekeken bij woning.

    was nice, groter dan nu, dichter bij familie, dicht bij bus, dicht bij gym (ver van werk mmja).
    balkon erbij, extra zolder, en goedkoper dan nu.

    leek dat we het net niet gingen krijgen maar de persoon voor ons heeft het afgewezen!!!

    source.gif
     
    vorige week gekeken bij woning.

    was nice, groter dan nu, dichter bij familie, dicht bij bus, dicht bij gym (ver van werk mmja).
    balkon erbij, extra zolder, en goedkoper dan nu.

    leek dat we het net niet gingen krijgen maar de persoon voor ons heeft het afgewezen!!!

    source.gif

    Inb4 sorry Achmed gaat voor
     
    Back
    Naar boven