AndroidHealthClinic

Na 2 jaar geen resultaat

Bezoekers in dit topic

Lollipop

Novice
Lid geworden
3 jun 2018
Berichten
17
Waardering
2
Lengte
1m85
Massa
60kg
Op dit moment ben ik 1.80 en weeg ik een schramele 60kg. Om deze reden heb ik twee jaar geleden besloten te gaan sporten, tevergeefs. Na verschillende soorten voedingssupplementen te hebben gebruikt heb ik het opgegeven en zit ik er aan te denken anabolen te proberen. Mijn doel hiermee is het creeren van spiermassa.

Ter info: In het begin sportte ik 3 dagen (2,5 uur) per week, het afgelopen jaar 2 dagen.

Nu ben ik mij gaan verdiepen in anabolen maar kom weinig info tegen bij situaties als waar ik nu in zit. Bij voorbaat mijn excuus als ik de zoveelste ben die dezelfde vraag stelt.

Mijn vraag is dus, wat is aan te raden? Ik lees veel goeds over Dianabol, Winstrol en Anavar maar kom er nog niet echt goed uit. Ik wil zéker geen injecties, dus puur orale anabolen.

Alvast bedankt!
 
Ik weet niet of dit nou alweer een trol account is, maar als je nu al niet groeit gaat dat met anabolen ook niet gebeuren. 2x per week trainen? Dat moet zeker vaker, 2x per week onderhoudt je hetgeen wat je hebt kwa spiermassa maar ga je zeker niks mee opbouwen. Daarnaast voeding? Lees daar niks over en ook niet over je rust?

Ik kan je 1 ding meegegeven. Anabolen is de komende jaren niks voor jou.
 
Verdiep je eerst eens in training en voeding.

Als je maar 60 kg weegt eet je naar alle waarschijnlijkheid niet voldoende!

marina1975 heeft een mooi excel en goede tips.
 
Veel kuren, weinig trainen en slecht eten is toch veel makkelijker?
 
En al zou je in het uiterst onmogelijke geval tijdens je kuur spiermassa aankomen, dan ben je het binnen de kortste keren weer kwijt erna omdat je training, voeding en discipline helemaal ruk is.
 
  • Like
Waarderingen: Wxng
Details Jochem, details....daarna gewoon meer kuren om weer aan te komen. Snap niet dat iedereen zo tegen kuren is. Puur natuur want je lichaam maakt het zelf ook aan. En TS is echt een uitzondering want hij traint al 2 jaar zonder resultaat. Daar kan het noooooooooooooit aan liggen :roflol:
 
Details Jochem, details....daarna gewoon meer kuren om weer aan te komen. Snap niet dat iedereen zo tegen kuren is. Puur natuur want je lichaam maakt het zelf ook aan. En TS is echt een uitzondering want hij traint al 2 jaar zonder resultaat. Daar kan het noooooooooooooit aan liggen :roflol:
Je hebt gelijk, ik ben een zeurpiet. Na 2 jaar hoor je natuurlijk echt al een beest te zijn dus als je daar niet bij hoort dan ben je geen onderdeel van de average joe groep. Dus de enige optie is dan gewoon kuren en het liefst zo lang en zwaar mogelijk met orals:o
 
Indeed, blij dat je het licht ziet. Eten, trainen en rusten zijn fakking overrated. Orals is the way to go.
 
Ik heb gelijk een paar gram methyltren besteld.
 
Gewoon op gevoel een scheutje door je cola (met suiker want die diëten zijn voor mietjes). Afmeten/doseren is voor pussies.
Ik doe hem wel door mn whiskey/cola dan als je het niet erg vindt. Heb ik er tenminste nog lol van.

Laatst ook net direct voor mn festival even een hele X en 100mg halo gedropt. BESTE FEESTJE OOIT!!1!11!!. Echt een aanrader.
 
Op dit moment ben ik 1.80 en weeg ik een schramele 60kg. Om deze reden heb ik twee jaar geleden besloten te gaan sporten, tevergeefs. Na verschillende soorten voedingssupplementen te hebben gebruikt heb ik het opgegeven en zit ik er aan te denken anabolen te proberen. Mijn doel hiermee is het creeren van spiermassa.

Ter info: In het begin sportte ik 3 dagen (2,5 uur) per week, het afgelopen jaar 2 dagen.

Nu ben ik mij gaan verdiepen in anabolen maar kom weinig info tegen bij situaties als waar ik nu in zit. Bij voorbaat mijn excuus als ik de zoveelste ben die dezelfde vraag stelt.

Mijn vraag is dus, wat is aan te raden? Ik lees veel goeds over Dianabol, Winstrol en Anavar maar kom er nog niet echt goed uit. Ik wil zéker geen injecties, dus puur orale anabolen.

Alvast bedankt!
Begin eerst al maar met deftig te trainen. Geen 2 uur maar minstens 4 keer per week een goeie training van hoogstens 1 uur. En voer je oefeningen goed uit. Niet enkel geconcentreerd op de concentrische maar ook op de excentrische fase. En blijf van die supp's af. Neem enkel eiwitten als supplement indien nodig. Als beginner is dat het enigste wat je nodig hebt: een deftig trainingsplan dat correct uitgevoerd wordt en een voedingsplan. En woon je thuis en moet je eten wat de pot schaft, neem je extra eiwitten.
 
Bedankt voor alle reacties, dit is in ieder geval een troll account.

Zoals ik al zei heb ik tot een jaar geleden altijd 3 dagen per week getraint, ook zonder resultaat. Hierdoor is mijn motivatie gezakt en ben ik twee keer per week gaan trainen. Ik zie het wel weer zitten om drie keer per week te trainen, en ga dat ook zeker weer doen als ik weet hoe ik op een juiste manier mijn levensstijl kan aanpassen zodat ik wél massa kan opbouwen.

Wat ik dus begrijp is dat ik alle supplementen moet laten liggen en enkel eiwitten (shakes/eten) moet gaan nemen. Ik woon inderdaad nog thuis en een wat de pot schaft, dus zal met shakes of extra eten meer eiwitten naar binnen moeten werken. Daarnaast zou dit voor de meeste een raar begrip zijn, maar ik kan écht niet zoveel kcal naar binnen werken, 3000kcal per dag is ongeveer mijn maximum.

Nu zijn er ook shakes met eiwitten én koohlydraten, is dat misschien iets? En raadt iemand een specifiek merk en type shake aan voor mijn doeleind?

thnx!
 
Bedankt voor alle reacties, dit is in ieder geval een troll account.

Zoals ik al zei heb ik tot een jaar geleden altijd 3 dagen per week getraint, ook zonder resultaat. Hierdoor is mijn motivatie gezakt en ben ik twee keer per week gaan trainen. Ik zie het wel weer zitten om drie keer per week te trainen, en ga dat ook zeker weer doen als ik weet hoe ik op een juiste manier mijn levensstijl kan aanpassen zodat ik wél massa kan opbouwen.

Wat ik dus begrijp is dat ik alle supplementen moet laten liggen en enkel eiwitten (shakes/eten) moet gaan nemen. Ik woon inderdaad nog thuis en een wat de pot schaft, dus zal met shakes of extra eten meer eiwitten naar binnen moeten werken. Daarnaast zou dit voor de meeste een raar begrip zijn, maar ik kan écht niet zoveel kcal naar binnen werken, 3000kcal per dag is ongeveer mijn maximum.

Nu zijn er ook shakes met eiwitten én koohlydraten, is dat misschien iets? En raadt iemand een specifiek merk en type shake aan voor mijn doeleind?

thnx!

Ik zou beide shakes nemen maar in jouw geval vooral weightgain shakes. Daarbij echt vaker gaan trainen en op kracht en massa trainen.
Suc6
 
Bedankt voor alle reacties, dit is in ieder geval een troll account.

Zoals ik al zei heb ik tot een jaar geleden altijd 3 dagen per week getraint, ook zonder resultaat. Hierdoor is mijn motivatie gezakt en ben ik twee keer per week gaan trainen. Ik zie het wel weer zitten om drie keer per week te trainen, en ga dat ook zeker weer doen als ik weet hoe ik op een juiste manier mijn levensstijl kan aanpassen zodat ik wél massa kan opbouwen.

Wat ik dus begrijp is dat ik alle supplementen moet laten liggen en enkel eiwitten (shakes/eten) moet gaan nemen. Ik woon inderdaad nog thuis en een wat de pot schaft, dus zal met shakes of extra eten meer eiwitten naar binnen moeten werken. Daarnaast zou dit voor de meeste een raar begrip zijn, maar ik kan écht niet zoveel kcal naar binnen werken, 3000kcal per dag is ongeveer mijn maximum.

Nu zijn er ook shakes met eiwitten én koohlydraten, is dat misschien iets? En raadt iemand een specifiek merk en type shake aan voor mijn doeleind?

thnx!
Man komop 3kcal is echt niet genoeg. Moet je niet verwachten dat je gains gaat maken. En lol @ troll account.
 
Mag ik trouwens vragen hoe oud je bent?
 
Back
Naar boven