MuscleMeat

Eerste kuur dianabol (oral) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lid geworden
3 jun 2018
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
73kg
Vetpercentage
9%
Beste leden,

ik ben 20 jaar oud en train nu bijna 3 jaar lang. Het eerste anderhalf jaar maakte ik enkel gebruik van Whey en lette ik niet op mijn voeding. Nu sinds anderhalf jaar geleden is dat wel het geval. Ik houd me sindsdien aan een voedingsschema en gebruik whey en creatine als supplementen. Met drukke periodes probeer ik soms de spiermassa te behouden door nog wel veel proteïnen in te nemen en geen toegevoegde suikers enzovoort...

Nu overweeg ik het al een lange tijd om eens een eerste kuur te doen. Ik zou kiezen voor orale dianabol. Ik weet dat spuiten veel "gezonder" is voor het lichaam omdat de lever dan veel minder wordt aangetast dan bij oraal gebruik, maar toch zou ik graag orale dianabol nemen als eerste kuur, samen met een voedingsschema van 3500 kcal.

Mijn lengte is 1m86, weeg 73kg en vetpercentage van 8.5-9%

Na veel research te hebben gedaan, wil ik nog wel 100% zekerheid over waar ik precies mee begin, daarom heb ik nog enkele vraagjes.

Ik zou 5 weken lang 30mg dianabol innemen met nolvadex als nakuur voor 4 weken 20mg.
Sommigen vinden 30mg te weinig en zouden 40mg aanraden, maar ik zou graag een lichte kuur willen doen, zeker als eerste keer.
Aangezien de pillen schadelijk zijn voor de lever, wil ik de kuur beperken tot 4-5 weken.
Is de kuur die ik van plan ben om in te nemen goed? Of raden jullie beter 4 weken aan (vanwege lever) met 35mg dianabol per dag?

Ik zou graag in maart mijn eerste competitie willen doen, namelijk Siggi's New Face - Men Physique under 21. Is deze dianabol dan nog traceerbaar? Heb gelezen dat bij oraal gebruik de anabool slechts 4-6 weken in het lichaam traceerbaar zou zijn, klopt dit?

Welke site raden jullie aan om de anabolen op te kopen (levering België). Ik dacht aan anabolen24.nl, is deze betrouwbaar? (en de anabolen van Musclepharm die te koop zijn op die site)

NOG EENS: Ik wil mijn fysiek verbeteren door enkele kilo's spiermassa bij te krijgen (al is dat maar miniem), maar ben niet van plan om meerdere kuren te doen.

Alvast bedankt.
 
Je bent te jong.
 
Je bent te jong.
Dat weet ik, dat zegt iedereen :-) met goede reden ook, daar niet van.
Zou zelfs een lichte kuur mijn lichaam overhoop gooien? En op welke leeftijd raad je het dan aan? Vanaf minstens 22 jaar?
 
Ik raad je aan om de board regels te lezen. Trusten
 
Je kan nog makkelijk 10kg droge massa pakken zonder aas
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Eerst eens meer eten! Als je nu maar 73kg bent dan zit er iets niet goed in je voeding.

En wacht nog maar een tijdje tot je wat ouder bent.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven