MuscleMeat

Carbload met insuline

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
2 jun 2018
Berichten
6
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
103kg
Vetpercentage
9%
Beste leden,

Omdat ik een andere baan heb, heb ik een nieuw mailadres. Daarom heb ik een nieuw account. Zelf ben ik al vanaf 2012 lid.

Ik heb een vraag over het gebruik van insuline tijdens een carbload na een cut van 16 weken.
Op dit moment ga in starten met een cut, ondersteund met een kuur. Dit heb ik al jaren gedaan, nu ben ik 37 en wordt alles steeds vasculairder. Toch mis ik na het cutten de volheid die ik zie aan het eind van de bulk. Normaal laad ik dan ook met carbs, maar toch lijk ik “plat”.

Na 15 weken cutten kom ik, net als andere jaren, uit op een gewicht van 97 kg bij 6-7% vet. Dan laad ik en eindig ik op 99 kg en net wat voller. Mijn lengte is 1,82m dus het ziet er wel goed uit. Toch zou ik eens boven de 100kg willen eindigen met 6-7%. Kan iemand mij vertellen wat ik kan verwachten van laden met insuline. Hoe dit het beste aangepakt kan worden en voor hoe lang.

Ik weiger trouwens te bulken met insuline of langer dan een week gebruik te maken van het hormoon. Mensen op de gym geven aan dat de eerste week altijd prettig is maar daarna toch op hun waist gaat zitten. Zij hebben geen ervaring met laden na cutten, vandaar mijn vraag hier.

Groet,

Marcus
 
Omdat ik een andere baan heb, heb ik een nieuw mailadres. Daarom heb ik een nieuw account. Zelf ben ik al vanaf 2012 lid.

Misschien als je een moderator lief bejegend had, dat je account wel te behouden was geweest.
 
Misschien als je een moderator lief bejegend had, dat je account wel te behouden was geweest.

Hahaha, ja dat was een optie geweest inderdaad. Nou gebiedt de eerlijkheid mij te zeggen dat ik meer een observeerder ben op het forum dan iemand die op de voorgrond treedt. Dus even een ander account aanmaken was nu voldoende.
 
Na een 16 weken cut ben je sowieso als het goed is al heel insuline gevoelig dus zou eerst gewoon een week kcal omhoog gooien met voldoende carbs en pas als je voorraden weer gevuld zijn, dan met post workout slin shots daar nog een schepje bovenop gooien. Combineren met bijvoorbeeld voldoende tren of wat oxy geeft maximale volheid. Je zou in een week makkelijk 2-3 kg voller kunnen worden.
 
Ik snap zo en zo niet waarom je aan de slin wil gaan.

Een week aan de insuline zou je idd wat vollere look geven maar als je ermee stopt ben je het dan ook weer kwijt!
En in de eerste week bouw je insuline hoeveelheid op dit om eventuele slin gevoeligheid te testen voor eventuele hypo!
Dus aan het eind van je eerste week zit je op gewenste hoeveelheid maar dan stop je ook gelijk mee. Beetje gek niet!

Zoals ik het zo hoor kan je beter vanaf blijven. Je kan beter in je bulk wat meer massa pakken zo kom je wat zwaarder uit je cut als je het beetje netjes doet!
Snap ook niet hoe je jaar in jaar uit op zelfde gewicht uitkomt!? Dan doe je naar mijn idee iets niet goed!
 
als je wil laden zou ik 2x pw 3x slin zetten per dag op rustdagen of kleine spiergroepen als laad dagen meer dan genoeg en blijf je gevoelig

opbouwen van 5iu naar 10-15 3x pd 2 dagen pw
 
Ik zou zelfs lager beginnen dan 5iu slin. En als je er geen eerdere ervaring mee hebt gewoon afblijven, als het toch maar voor een weekje is. Als je toch per se iets wil proberen, neem dan Metformin (glucophage).
 
Back
Naar boven