AndroidHealthClinic

Ron501 Bigger legs Log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
waarom zou je persè je testlevel willen weten dan?
die zullen toch best nog aardig zijn denk ik, anders hou je dit soort trainingen toch niet vol voor lange tijd.

groeien die pootjes eigenlijk al een beetje?
 
waarom zou je persè je testlevel willen weten dan?
die zullen toch best nog aardig zijn denk ik, anders hou je dit soort trainingen toch niet vol voor lange tijd.

groeien die pootjes eigenlijk al een beetje?
Ik wil het weten omdat ik er zelf aan twijfel.
En test niveau heeft toch niets te maken met doorzettingsvermogen. :p :flexbiceps:
Mijn beentjes groeien langzaam, maar er is groei. :thumbs:
 
Hoe bedoel je dat?

Ik schrijf niets tussen de regels en gezien je constatering van wat ik bedoel heb je dat feilloos in de gaten.

Zeg gewoon wat je te zeggen hebt en niet iets tussen de regels door suggereren. Beetje flauw, vind je niet.

Maanden geleden zou je het laten meten, maar blijkbaar is de behoefte dus niet zo groot want je hebt nog steeds de moeite niet genomen.

En dan met smoesjes aankomen dat je van defensie niet op eigen kosten een bloedonderzoek mag laten doen, dat is pas flauw.
 
Laatst bewerkt:
Wie wil je voor de gek houden dan?

Je injecteert je test dus je hoeft niets te laten meten.
 
Wie wil je voor de gek houden dan?

Je injecteert je test dus je hoeft niets te laten meten.

Precies Ron, als je dat nou aangeeft als argument om niet te laten prikken dan ben je een vent ipv een -piep- met -piep-smoesjes!

Ik kan niet zomaar even een GGD binnenstappen. Kan me mijn operationele inzetbaarheid kosten.

Maar het gebruik van verboden spierversterkende middelen is okay?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben begonnen op Valkenburg zuid Holland bij de MPA's Atlantic en Orion.
Dat was bij ons om de hoek :) Ken die brommende Orions nog wel van vroeger met zo'n piemel achter de staart :p
 
.....
Maanden geleden zou je het laten meten, maar blijkbaar is de behoefte dus niet zo groot want je hebt nog steeds de moeite niet genomen.

En dan met smoesjes aankomen dat je van defensie niet op eigen kosten een bloedonderzoek mag laten doen, dat is pas flauw.
Klopt dat in het al een tijdje wil laten testen. En de behoefte is inderdaad niet super groot. Ben er gewoon benieuwd naar ivm de ontwikkeling of juist tekort aan ontwikkeling van mijn benen.
Het is zeker geen smoes dat het niet mag van defensie. Elke medische handeling moet je melden.
En eventje een bloedwaarde test van 125-175 euro laten uitvoeren vind ik knap aan de prijs en dus probeer ik het via defensie.
Maar zoals aangegeven gaat dat niet lukken nu.
 
Dat was bij ons om de hoek :) Ken die brommende Orions nog wel van vroeger met zo'n piemel achter de staart :p
Ik heb daar 3,5 jaar met veel plezier gewerkt. Woonde toen nog in Leiden. Later verhuidt via Sassenheim naar Noordwijk.
 
Elke medische handeling moet je melden

Ben ik benieuwd wat ze vinden van illegaal intramusculair toedienen van verboden middelen.

Ik was ook in de veronderstelling dat je je hobby serieus nam, dan is €150,- toch peanuts.

Mijn fout, had je anders ingeschat...
 
Ben ik benieuwd wat ze vinden van illegaal intramusculair toedienen van verboden middelen.

Ik was ook in de veronderstelling dat je je hobby serieus nam, dan is €150,- toch peanuts.

Mijn fout, had je anders ingeschat...
Ik neem mijn hobbie wel serieus daar hoef jij niet in te zitten. En mover mijn afwegingen evenmin, het zijn ook mijn afwegingen. :thumbs:

En jij bent allerminst benieuwd omdat je je gedachtes daarover al lang en breed hebt geetaleerd. :p
 
Ben ik benieuwd wat ze vinden van illegaal intramusculair toedienen van verboden middelen.

Ik was ook in de veronderstelling dat je je hobby serieus nam, dan is €150,- toch peanuts.

Mijn fout, had je anders ingeschat...
Ik geloof dat ze bij defensie überhaupt niet opkijken van aas gebruik.

De Nederlanders worden door de Amerikanen zelfs uitgelachen omdat we daarin nog zo braaf zijn:roflol:
 
Ik geloof dat ze bij defensie überhaupt niet opkijken van aas gebruik.

De Nederlanders worden door de Amerikanen zelfs uitgelachen omdat we daarin nog zo braaf zijn:roflol:
Eens, maar jonge doktoren hebben nog het gevoel om onder andere dit uit te bannen. Net zoals het eten van meer dan 3 eieren per week, alcohol, pijnstillers etc
 
Het gaat er toch niet om of AAS wel of niet door defensie wordt getolereerd, maar als je het zgn defensiebeleid strikt neemt en dus geen (legaal) privé bloedonderzoek wilt laten doen waar is dan die striktheid betreffende het (illegale) gebruik van steroïden. Dat was het punt

Wat je doet moet je uiteraard zelf weten, ik ben slechts verbaasd omdat je het ene (legale) niet doet en het andere (illegale) wel als defensie beiden verboden heeft. That’s all!

Daarnaast heeft defensie een zero tolerance beleid bij het gebruik van drugs.

Anabole steroïden zijn stimulerende middelen en vallen onder deze noemer in de categorie ‘drugs’. Ik zou dus niet zo zeker zijn dat defensie geen maatregelen neemt bij het ontdekken van gebruik. Direct ontslag kan het gevolg zijn.

Daar zit je dan, een paar jaar voor je functioneel leeftijdsontslag...
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Inb4
Eens, maar jonge doktoren hebben nog het gevoel om onder andere dit uit te bannen. Net zoals het eten van meer dan 3 eieren per week, alcohol, pijnstillers etc
Jonge doktoren zijn ook idioten. Ik baal zo hard dat mijn oude doktor met pensioen is..die man wist echt alles
 
Het gaat er toch niet om of AAS wel of niet door defensie wordt getolereerd, maar als je het zgn defensiebeleid strikt neemt en dus geen (legaal) privé bloedonderzoek wilt laten doen waar is dan die striktheid betreffende het (illegale) gebruik van steroïden. Dat was het punt

Wat je doet moet je uiteraard zelf weten, ik ben slechts verbaasd omdat je het ene (legale) niet doet en het andere (illegale) wel als defensie beiden verboden heeft. That’s all!

Daarnaast heeft defensie een zero tolerance beleid bij het gebruik van drugs.

Anabole steroïden zijn stimulerende middelen en vallen onder deze noemer in de categorie ‘drugs’. Ik zou dus niet zo zeker zijn dat defensie geen maatregelen neemt bij het ontdekken van gebruik. Direct ontslag kan het gevolg zijn.

Daar zit je dan, een paar jaar voor je functioneel leeftijdsontslag...
Ik probeer het nogmaals duidelijk te maken. Militair defensie personeel mag zich niet in behandeling laten stellen buiten de MGD.
Een bloedproef valt daar ook onder.

De meeste gangbare aas valt niet onder het kopje drugs maar onder het kopje medicatie. Formeel mag het dus in je lichaam aangetroffen worden je mag er echter niet in handelen of zonder receptuur bezitten. (Ik ben zelf 3 jaar voorlichter alcohol, drugs en verboden middelen geweest). Doet verder niets af aan je vraag of ik wel of niet gebruik.
Deze hele discussie starte vanuit de stelling dat je lichamelijk na 4-5 jaar aan je genetische max zit mbt spiergroei.

Deze laatste stelling is iets wat ik niet zomaar accepteer. En daar gaat het over. Dus niet of ik nu wel of niet toevoeg. Die discussie voer ik niet, want zoals je zegd moet iemand dat uiteindelijk zelf weten.
 
De meeste gangbare aas valt niet onder het kopje drugs maar onder het kopje medicatie.

Dit (en de rest) kan je jezelf natuurlijk wijsmaken, maar de wet schrijft het anders

En volgens mij snap jij me niet want stel dat het waar zou zijn dat je buiten defensie geen medische handeling (bloedonderzoek) mag laten verrichten. Dan hou jij je daar netjes aan, chapeau. Getuigd van plichtsbesef.

Echter....je maakt wel gebruik van illegale intramusculaire medische handelingen met ook nog eens verboden middelen die onder ‘drugs’ vallen met het risico op ontslag.

Is dit niet een beetje hypocriet of op zijn minst vreemd..?
 
Laatst bewerkt:
Dit (en de rest) kan je jezelf natuurlijk wijsmaken, maar de wet schrijft het anders
In de wetgeving zijn de meest gangbare middelen medicatie en geen drugs zoals bedoelt in "verboden stimulerende middelen".
Dat het woord "verboden stimulerende middelen" geeft echter weer discussie welke middelen dit dan weer zouden zijn.

Alcohol is een stimulerend middel, echter is het in een vakje gestopt "alcohol houdende vloeistof" en valt als zodanig onder wegenverkeerswet art 8a (als ik het nog goed heb onthouden)
Drugs (wiet, cocaine, MDA, MDAA, efedrine, speed etc) is een verdovend en pseudo stimulerend middel. Valt o.a. ook onder de wegenverkeerswet art 8b (als ik het nog goed heb onthouden)
Onder medicijnen vallen ketamine, rohypnol, ghb, xtc (is discutabel), testosteron houdende middelen (meeste hier wel bekend), sommige peptides. Bezit en gebruik is NIET verboden. Handel echter wel. En het verkrijgen zonder receptuur kan in voorkomende gevallen onder handel vallen.
Dit is globaal de wetgeving.
Echter kan een APV bepalen dat bezit verboden is. Dit zie je dan meestal tijdelijk of langdurig in stand gehouden worden door gemeentes. Denk aan grotere steden met overlast en tijdens festivals.

quote
De Geneesmiddelenwet beschouwt dopingmiddelen als medicijnen, en stelt dat de handel en productie in medicijnen buiten de gangbare kanalen (zoals de apotheek) niet is toegestaan. Bovendien is de handel in dopingmiddelen sinds 1999 strafbaar volgens de Wet economische delicten.
unquote

bron Dopingautoriteit

Dit is het laatste wat ik erover kwijt wil en zeker niet bedoelt in de vorm "kijk mij nou eens heel slim zijn".
Ik vind echter wel dat je basis van feiten iets moet brengen en niet op basis van "als ik maar hard genoeg schreeuw dan gelooft iedereen mij".
Ik denk dat je in deze naast de waarheid zit over wat is nou wat en onder welke wetgeving valt dit.

Laten we er nu over ophouden, dan zal ik niet meer zeuren over mijn achterblijvende ontwikkelingen. :thumbs:
 
.....Echter....je maakt wel gebruik van illegale intramusculaire medische handelingen met ook nog eens verboden middelen die onder ‘drugs’ vallen met het risico op ontslag......

Of ik een keer in slaap ben gevallen weet ik niet meer. Ik heb bij mijn weten nog nergens een post geplaatst waar instaat dat ik gebruik of ga gebruiken.
Ik heb in een privé gesprek met jou aangegeven dat ik erover nadenk. Maar dat geldt denk ik voor 60% van de mensen hier.
Ik heb volgens mij ook daarin aangegeven dat, als ik het ga doen dit niet hier Wereldkundig maak.

Nou dit was echt het laatste wat ik erover kwijt wil. Het moet maar gewoon weer over het ijzer gaan. ;)
 
Afijn nu weer normaal gaan doen en dus volgt hier mijn training.

Maandag week 20
Spiergroep: Borst, Schouders & Triceps
Gym: BodyFit Den Helder

Incline db fly's.
WU 15x 10kg
WU 20x 10kg enkele reps met pauze holds

Incline db presses.
12x 20kg
12x 30kg
10x 36kg
10x 42kg
6x 46kg + 4x 46kg met spotter, maar wel fucking PR :cheer:

Peckdeck
15x 45kg
12x 59kg
10x 65kg
10x 65kg

DB schouder presses
bankje 60 graden
WU 12x 18kg
10x 24kg
10x 24kg
10x 30kg :fire: :fire: :fire: :fire:

Lateral raises.

10x 12kg
10x 14kg
10x 16kg
10x 18kg

Front raises.
10x 14kg
10x 16kg
10x 20kg
10x 20kg

Pushdown machine.
10x 60kg
10x 80kg
10x 100kg
10x 100kg

Pushdown cable V-bar
15x 45kg
12x 65kg
10x 65kg :fire: :fire: :fire: :fire:
10x 55kg

Helemaal kapot. En fucking, fucking happy met die dumbbell presses. Nog één keer verhogen en dan die magische 50kg dumbbells. :eek:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven