XXL Nutrition

Ervaringen Melanotan 1 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JordiV

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 dec 2011
Berichten
906
Waardering
25
Lengte
1m80
Beste,

Ik ben benieuwd naar mensen hun ervaringen met Melanotan 1 en wat hen tot de keuze bracht om voor MT1 te kiezen in plaats van MT2. En met name het effect, ik lees namelijk op verschillende forums dat het effect langer op zich laat wachten en sommige mensen wel 20-30mg moeten injecteren voor enig resultaat. Ik ben bekend met het algemene Melanotan topic maar hier wordt met name over de tweede versie gesproken, ik hoop met dit topic mensen te kunnen bereiken die ervaringen hebben met versie 1.

De reden dat ik dit vraag is omdat ik in het verleden Melanotan 2 heb gebruikt. Ik denk ongeveer 4-5 maanden aan een stuk door gespoten heb, helaas waren de bijwerkingen niet altijd even prettig. Maar het resultaat was prachtig. Ik verwacht binnen nu en twee weken mijn MT1 geleverd te hebben. Maar ben dus echt benieuwd wat ik kan verwachten, voorheen was ik met MT2 al in twee weken tijd (met zonnenbank) pik zwart. Ik hoop dit met MT1 ook te kunnen evenaren.
 
hmm niemand?
 
MT1 is veel minder potent.. PUNT.
 
:roflol: Ja die zin kun je op meerdere manieren interpreteren natuurlijk. Eigenlijk geef ik er zelfs het antwoord mee op de vraag van jou die nog moest komen.

Voor wat het waard is; MTII kan spontane erecties veroorzaken (ik zou zeggen doe er je voordeel mee, maar wie ben ik). MTI heeft deze eigenschap NIET.
 
:roflol: Ja die zin kun je op meerdere manieren interpreteren natuurlijk. Eigenlijk geef ik er zelfs het antwoord mee op de vraag van jou die nog moest komen.

Voor wat het waard is; MTII kan spontane erecties veroorzaken (ik zou zeggen doe er je voordeel mee, maar wie ben ik). MTI heeft deze eigenschap NIET.
Haha ik ben bekend met de eigenschap die MT2 met zich meebrengt. Helaas ben ik niet blij met dit effect, na verloop van tijd kreeg ik pijnlijke ballen. Vandaar ik ook erg benieuwd ben naar andere leden hoe zei MT1 hebben ervaren t.o.z. van MT2. En dat met name hoe lang het duurde voordat zei enig effect merkte en of dezelfde tint haalbaar is naarmate je genoeg injecteert.

Ik ben namelijk best bereid er een maand voor uit te trekken om mijn geliefde kleur te behalen zonder dat ik die bijwerkingen ervaar.
 
Man man, je verhaal komt steeds op hetzelfde neer terwijl je zelf het antwoord al weet. Probeer het gewoon en je zult zien dat je er veel langer over zult doen en er veel meer van zult moeten zetten. Maar hey, in elk geval geen blauwe ballen :thumbs:
 
Back
Naar boven