XXL Nutrition

Wat is je top 3 pre-workout

Bezoekers in dit topic

Darcem

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
8 feb 2018
Berichten
341
Waardering
298
Lengte
1m78
Massa
79kg
Zoals de titel al luid. Wat is jullie favo top 3 pre-workouts van dit moment.
Ik probeer ze wat af te wisselen en hoop op deze manier op nieuwe suggesties te komen.

Mijn top 3.

1. Cellucor c4

2. Cobra labs: The curse

3. Optimum nutrition Gold standard pre-workout
Van deze word ik vaak na de tijd echt zwaar gaar en misselijk. Tijdens de trainen soms al. Aan de andere kant vaak wel een goeie focus en kracht, totdat ik gaar word dan:D
 
Mijn top 3:

1 Atomic-80
Sinds kort in gebruik, super focus en prima smaak

2 No - Xplode
Werkt altijd goed, smaakt alleen heel vies

3. Gold standard
Geen zware boost, prima smaak
 
Mijn top 3:

1 Atomic-80
Sinds kort in gebruik, super focus en prima smaak

2 No - Xplode
Werkt altijd goed, smaakt alleen heel vies

3. Gold standard
Geen zware boost, prima smaak

Ik ga die Atomic-80 eens bekijken. Krijg jij van die gold standard geen dip? Of ligt dat dan aan mij haha.
 
Mijn top 3:

1 Atomic-80
Sinds kort in gebruik, super focus en prima smaak

2 No - Xplode
Werkt altijd goed, smaakt alleen heel vies

3. Gold standard
Geen zware boost, prima smaak


Maus
Ik heb sinds een paar weken die ATOMIC-80 gebruikt en ik ga zo hard iedere workout. Vind hem ook persoonlijk wel lekkerder smaken de andere pre’s deze is niet zo zoet.
 
Ik ga die Atomic-80 eens bekijken. Krijg jij van die gold standard geen dip? Of ligt dat dan aan mij haha.

Heb ik geen last van. Ik kreeg vooral een dip bij unbeatable van Dedicated Nutrition
 
Ik ga die Atomic-80 eens bekijken. Krijg jij van die gold standard geen dip? Of ligt dat dan aan mij haha.

Ik raad die atomic zeker aan!
 
Hebben jullie een link naar die atomic? Moeilijk te vinden.
 
ik vind die oude ON beter als de gold variant. Maar ze zijn regelmatig uitverkocht...ook is het aantal scoops een stuk minder. rich piana 5% is ook een fijne...al hoorde ik dat de nieuwe batch ruk was. Let er wel op dat je de pre haalt en niet de pomp...heb er keer 5 van in mn mik gedrukt omdat ik dacht dat ik zwaar tolerant was. Bleek het uiteindelijk hewoon pump te zijn hahahahah

Als we het overigens over de sterkste hebben die ik heb gehad dan is het ongetwijfeld monster. Maar wat een rotzooi....Word er al misselijk van als ik er weer aan denk.

Verder de oude jack3d vond ik fijn trainen en de pomp was insane. En rage van centurion labz was ook een fijne.
 
ik vind die oude ON beter als de gold variant. Maar ze zijn regelmatig uitverkocht...ook is het aantal scoops een stuk minder. rich piana 5% is ook een fijne...al hoorde ik dat de nieuwe batch ruk was. Let er wel op dat je de pre haalt en niet de pomp...heb er keer 5 van in mn mik gedrukt omdat ik dacht dat ik zwaar tolerant was. Bleek het uiteindelijk hewoon pump te zijn hahahahah

Als we het overigens over de sterkste hebben die ik heb gehad dan is het ongetwijfeld monster. Maar wat een rotzooi....Word er al misselijk van als ik er weer aan denk.

Verder de oude jack3d vond ik fijn trainen en de pomp was insane. En rage van centurion labz was ook een fijne.

Hahahahahahahaha! :laugh: Man man man. veeg mij maar op.

Jack3d staat ook nog op mijn lijstje. Geen idee of de nieuwe nog goed is.
 
Hahahahahahahaha! :laugh: Man man man. veeg mij maar op.

Jack3d staat ook nog op mijn lijstje. Geen idee of de nieuwe nog goed is.


Jaaa de oude JACK3d is te insane. Classic
 
1:ghost-legend
2:Mpa-celluvol
3:redcon1-total war
 
1. Limitless, compleetste pwo die er is vind ik.

2. Full as fuck van rich piana. Zieke pump pwo, cafeine pilletje erbij en je hebt een super pwo.

3. Insane van xxl, maandje geleden ong gekocht en ga hier ook lekker op

Devils shot heb ik ook gehad maar dat was geen succes, leuk tijdens het trainen maar daarna is het geen doen, je kunt gewoon niet meer normaal functioneren:roflol:

no xplode 2.0 was ook echt super, dat was die ene die gewoon knalde in je shakebeker als je hem open maakte, schrok me kapot de 1ste keer toen:o
 
1. Devil shot
2. Mesomorph
3. Der Hammer
 
1. Assault - muscle pharm
2. Der Hammer - XXL Nutrition
3. No Xplode 3.0 - BSN

Dit is wat ik momenteel gebruik. Ben in het verleden echt een pwo junk geweest, nu nog steeds elke keer een pwo maar niet meer elke keer 3 scheppen. Monster pwo is bijvoorbeeld gruwelijk voor tijdens de training, maar de dip en crash erna is niet leuk. Het enige wat ik dan nog kan is een beetje lusteloos op de bank zitten.
 
1. Goede nachtrust
2. Gezonde maaltijd
3. Kop Koffie
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
jack3d
hyper power
v2
 
Back
Naar boven