XXL Nutrition

Tren ace ja of nee? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

erikthebeast

Novice
Lid geworden
15 aug 2017
Berichten
27
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
Beste mede leden,

Volgende kuur zit eraan te komen en zit te twijfelen.
Bij mijn vorige kuur 6 maanden geleden had ik bij een test e tren e kuur gyno ontwikkeld niet veel maar toch.
Netjes nagekuurd etc maar er zit nu nog steeds een klein knobbeltje aan de rechterkant van mijn borst net naast de tepel, het is niet zichtbaar maar je voelt het wel.
Nu weet ik dat je tren gyno niet zo makkelijk wegkrijgt (caber is dan nodig ipv ari of nolva) het laatste wat ik wil is gyno dus mijn vraag: voor mijn komende cutkuur kuren met test prop tren ace mast prop
of test prop mast prop en winstrol. Kwa bijwerkingen is de 2de keus beter uiteraard maar in hoevere bellemerd dit gains/ kracht aangezien het een cut kuur is.
Alle advies tips ervaringen etc zijn welkom

Bedankt!
 
Nolva zou moeten helpen voor zover ik weet. Arimidex/Aromasin niet omdat de tren gyno niet d.m.v. aromatase veroorzaakt wordt.
Tren Ace is ten alle tijden superieur aan tren e. Ik heb met tren ace veel minder bijwerkingen dan met tren e, ook in hogere dosissen.

Als ik het zo lees had je in je eerste kuur tren e, en zonder masteron erbij. Masteron helpt bij mij gyno te voorkomen.

Wellicht dat je met tren a met mast prop minder kans hebt op gyno, maar niemand kan dat zeggen helaas.
 
Test p tren a mast p en nolva bij de hand houden. Mooie cut kuur.
 
Thanks mannen voor jullie reactie
Wat het gewoon is mocht er gyno optreden terwijl er geen tren bij zit weet je zeker het is van de test dus pak je ari/nolva. Dat is het probleem eigenlijk. Met tren erbij weet je niet of het van test of van tren is.
Wat kan ik verwachten als ik de tren weg zou laten kwa gains/hardheid? Ik weet dat tren heel krachtig is vooral op het gebied van kracht maar het doel is zo droog mogelijk worden. Combi van test mast winstrol zou ook moeten voldoen toch?
 
Wat is het probleem om caber tijdens je kuur te gebruiken?

Mag hopen dat alle redelijk aas dealers dit tegenwoordig in hun assortiment hebben.
 
Thanks mannen voor jullie reactie
Wat het gewoon is mocht er gyno optreden terwijl er geen tren bij zit weet je zeker het is van de test dus pak je ari/nolva. Dat is het probleem eigenlijk. Met tren erbij weet je niet of het van test of van tren is.
Wat kan ik verwachten als ik de tren weg zou laten kwa gains/hardheid? Ik weet dat tren heel krachtig is vooral op het gebied van kracht maar het doel is zo droog mogelijk worden. Combi van test mast winstrol zou ook moeten voldoen toch?
Gyno komt door oestrogeen. Het verschil met test of tren is alleen de manier waarop dat oestrogeen vrijkomt. Aromatase (omzetting van test naar oestrogeen) of een directe activering van de oestrogeenreceptor.
 
Gyno komt door oestrogeen. Het verschil met test of tren is alleen de manier waarop dat oestrogeen vrijkomt.

Bij elke spuitkuur kreeg ik gyno, maar sinds ik er caber naast liet lopen niet meer.
Heb jij een idee hoe dit kan?
 
Ik heb nog nooit caber hoeven gebruiken dus helaas kan ik daar geen antwoord op geven.

Wat was je kuur, en had je last van lactatie? Wat was je vetpercentage?
 
Ik heb nog nooit caber hoeven gebruiken dus helaas kan ik daar geen antwoord op geven.

Wat was je kuur, en had je last van lactatie? Wat was je vetpercentage?

Even inbreken, ik begrijp het lactatie ding nooit, is lactatie een (goede) indicator dat je gyno hebt/oestrogeen hoog is? Meende dat het een fabeltje was maar kan er goed naast zitten. Heb het laatst zelf juist ervaren met gyno.
 
Lactatie betekent dat je prolactine te hoog is. Caber verlaagt prolactine.

Tren speelt een grote rol bij progesteron. Progesteron speelt een grote rol bij prolactine, en oestrogeen speelt ook weer een grote rol in progesteron en andersom :P Al deze hormonen hebben met elkaar te maken.

Ik ga nu de hulplijn inschakelen voordat ik dingen roep waar ik heeeeelemaal naast zit.

Galen
 
Lactatie betekent dat je prolactine te hoog is. Caber verlaagt prolactine.

Tren speelt een grote rol bij progesteron. Progesteron speelt een grote rol bij prolactine, en oestrogeen speelt ook weer een grote rol in progesteron en andersom :P Al deze hormonen hebben met elkaar te maken.

Ik ga nu de hulplijn inschakelen voordat ik dingen roep waar ik heeeeelemaal naast zit.

Galen

Prolactine kan verhoogd zijn zonder 19nor tren/deca? Heb het helaas niet gemeten met bloedtest, maar nolva heeft uiteindelijk ervoor gezorgd dat gyno wegging. Tijdens aromasin leek dit niet echt weg te trekken.

Geen bloedtest dus blijft giswerk van mijn kant.
 
Back
Naar boven