AndroidHealthClinic

Schijfvorming/Gyno, hulp gevraagd.

Bezoekers in dit topic

Gerardus1984

Novice
Lid geworden
10 jun 2018
Berichten
6
Waardering
2
Beste mensen, ik post normaal gesproken niets online maar nu heb ik jullie hulp dringend nodig.

Sinds 1,5 week ben ik bezig met deze kuur:

wk 1-12 / Test-e 125mg e7d
wk 1-8 / Deca 125mg e7d
wk 14-16 / Clomid

Als frontload heb ik 375mg Test-E + 125mg Deca gezet. De kuur heeft puur als doel om van een blessure te herstellen. De meningen zijn daarover verdeeld maar ik wilde het uitproberen of het voor mij persoonlijk wel werkt.

Nu het volgende: ik heb nu een (best grote) schijf/bobbel achter mijn tepel, die tevens gevoelig is. Welke acties moet ik nu ondernemen? Deze kuur is niet om te 'gainen' dus ik twijfel tussen Arimidex of Nolvadex. Of raden jullie Letro aan? Ik zie door de bomen het bos niet meer, omdat er zoveel verschillende meningen over bestaan.

Hoor het graag!
 
Laatst bewerkt:
20mg nolva elke dag tot het wegtrekt, trekt het niet weg eventueel wat aromasin toevoegen.
 
Hoezo is deze kuur niet om te gainen?
 
Wat voor blessure heb je?
 
Dus je gaat naar de dokter en die zegt vervolgens; je hebt een blessure aan je knie.

Zijn het aanhechtingen, pezen, is het je meniscus of heb je bijvoorbeeld een ontsteking die niet weggaat.. Ik vraag er specifiek naar omdat men vaak naar deca grijpt terwijl in heel veel situaties bijvoorbeeld Anavar veel meer zoden aan de dijk zal zetten en eventueel zelfs GH, afhankelijk van het type blessure.
 
Dus je gaat naar de dokter en die zegt vervolgens; je hebt een blessure aan je knie.

Zijn het aanhechtingen, pezen, is het je meniscus of heb je bijvoorbeeld een ontsteking die niet weggaat.. Ik vraag er specifiek naar omdat men vaak naar deca grijpt terwijl in heel veel situaties bijvoorbeeld Anavar veel meer zoden aan de dijk zal zetten en eventueel zelfs GH, afhankelijk van het type blessure.

Het is een oude peesblessure. Ik heb de verhalen gehoord over GH en anavar, en ook EQ. Maar omdat er dus zoveel verhalen zijn wilde ik dit eerst uitproberen, voordat ik iets anders ga doen. Mocht dit niet werken dan ga ik over op anavar (+ eventueel GH). Daar kom ik nog op terug.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Goed dat je op de hoogte bent, sommigen die lezen 1 ding en gaat zoiets gelijk proberen, vandaar dat ik even doorvroeg.
 
UPDATE: Mijn gyno rond mijn rechtertepel trekt niet weg na 1,5 week Nolvadex op 15mg (op 20mg voelde ik me echt depri, vandaar de aangepaste dosis). Moet ik nog even wachten of zal ik starten met Aromasin?
 
UPDATE: Mijn gyno rond mijn rechtertepel trekt niet weg na 1,5 week Nolvadex op 15mg (op 20mg voelde ik me echt depri, vandaar de aangepaste dosis). Moet ik nog even wachten of zal ik starten met Aromasin?
Is het ook niet minder geworden? Indien niet minder, zou ik persoonlijk was aromasin toevoegen. 10/12,5mg ed will do.
 
Jammer dat je op deze lage doseringen al last hebt van gyno. Ik wil je echt sterk aanraden om te kappen met je kuur, de gyno zal dan allicht volledig verdwijnen als je nolva blijft nemen op 10-20 mg gedurende je nakuur.

Ik zou als ik jou was echt niet verder experimenteren met aromasin of arimidex --> in combinatie met nolva lijkt me dat echt enorm contraproductief voor het herstel van je blessure. Op deze manier maak je het een stuk erger dan het was.

Is het ook niet minder geworden? Indien niet minder, zou ik persoonlijk was aromasin toevoegen. 10/12,5mg ed will do.

In normale situaties is dit een goed advies, in TS zijn geval zou ik dat echt niet doen.
 
Kuren voor herstel is sowieso niet aan te raden. Wat ik ervaarde tijdens mijn eerste cycle met 200mg deca was dat ik nauwelijks wat voelde. Achteraf heb ik toch vaak last gehad van zeurende pijntjes in m'n pezen gezien deze niet zo snel ontwikkelen zoals je spieren. Beter stop je met je kuur zoals hierboven vermeld. Blijf 10mg nolva per dag nemen naast je nakuur en verder. Deca heeft nogal een vervelende eigenschap indirect iets te doen met de oestrogeenreceptoren, weet er het fijne niet meer van. Met wat deca en test en mogelijk een hoog bodyfat is gyno makkelijk te krijgen.

Verder heeft aromasin of adex ook geen invloed op het effect van deca op de oestrogeenreceptoren. Een te laag oestrogeen is voor zover ik mij kan herinneren ook niet bepaald bevorderend voor het herstel. Iets wat je al snel krijgt met aro/adex.

Wat is je bodyfat? Ik schat dat het dan 14%+ is als je op die doseringen al gyno krijgt, of je moet extreem gevoelig zijn ervoor.
 
Anderhalve week is ook veels te kort om conclusies uit te trekken.
Gewoon 20mg tamoxifen nemen totdat het weg is. Je kiest ervoor om te kuren, dus deal with the fucking consequences.

Nandrolone kan inderdaad ook oestrogeengerelateerde bijwerkingen veroorzaken, maar doet dat via werking aan de androgeenreceptor. Ik heb al regelmatig deze pathway uitgebreid met gepost hier op t forum, dus gebruik de zoekfunctie.
 
Back
Naar boven