XXL Nutrition

Winstrol toevoegen tot nakuur

Bezoekers in dit topic

Mcvk

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
4 feb 2013
Berichten
302
Waardering
8
Lengte
1m96
Massa
101kg
Vetpercentage
11%
Ik heb vorige week mijn laatste inject gezet van een Test-e 500 kuur 10 weken. De eerste 4 weken heb ik 40mg winstrol pd als kickstart gebruikt en Hcg loopt mee tot aan de nakuur.

Kuur is goed verlopen, flink wat massa er bij kunnen pakken maar ook iets vet en wil nu de aankomende 2 weken nog even een klein cut doen voordat mijn test zo op zijn gat ligt. Aangezien ik nog meer dan genoeg winstrol tabs heb, is het een idee deze nog tot de nakuur toe te voegen omdat de test-e waarden natuurlijk langzaam gaan zakken nu en ook om er nog iets harder bij te staan?
 
2 weken aan de winstrol in de cut? nee beter niet, en niet nu gaan cutten als je het aan mij vraagt wacht tot dat je lichaam herstelt is zal zwaar tegen vallen.

je zal sowieso moeten inleveren nu de test uit je lichaam verdwijnt dus cut is niet aan te raden gelijk.
 
Kan gewoon hoor, doordat je winstrol gebruikt zal je niet/ amper vvm inleveren.
 
Nee.

Geen cut gelijk na je kuur. Ook niet met winny. Dan beter volgende keer cutten en kuren.
 
Ik denk dat de beste man het volgende bedoelt:
1-10 Test
12-14 Nakuur
Dan moet er toch 2 weken tussen laatste inject en nakuur zitten, in deze 2 weken wil hij winstrol gebruiken. Winstrol heeft een halfwaardetijd van ~7 uur, dus dat is zo uit je systeem.
Kan dus prima. Zou een dag tussen je laatste tab winstrol en eerste tab clomifeen/tamoxifen houden.
 
Ik denk dat de beste man het volgende bedoelt:
1-10 Test
12-14 Nakuur
Dan moet er toch 2 weken tussen laatste inject en nakuur zitten, in deze 2 weken wil hij winstrol gebruiken. Winstrol heeft een halfwaardetijd van ~7 uur, dus dat is zo uit je systeem.
Kan dus prima. Zou een dag tussen je laatste tab winstrol en eerste tab clomifeen/tamoxifen houden.

Dit is inderdaad precies wat ik bedoel. Uiteraard ga ik niet in mijn nakuur en de 2 maanden daarna cutten.. een dag er tussen laten is een goede, thanks
 
dus je hebt 10 weken lopen bulken op een surplus
en vervolgens wil je in 2 weken terwijl je testosteron niveau langzaam afzakt,
winstrol gebruiken om te cutten (dus onder je onderhoud eten)

hoe denk je dat je lichaam de gewonnen massa gaat behouden
lekker niet doen geen winstrol nemen laatste 2 weken gaat toch niks doen zal misschien een iet wat betere look geven.
Je gaat sowieso vvm inleveren je moet al lang blij zijn als je 2 maanden na de nakuur nog een paar kilo vvm overhoud.

wil je persee cutten zou ik niet off gaan maar een bridge pakken van 6 weken om vervolgens te beginnen met je cut kuur
 
Winny verhoogd cortisol.
Verlaagde test + verhoogde cortisol = ...pct gedoe.

Doe het niet.
 
Dan moet er toch 2 weken tussen laatste inject en nakuur zitten, in deze 2 weken wil hij winstrol gebruiken. Winstrol heeft een halfwaardetijd van ~7 uur, dus dat is zo uit je systeem.
Kan dus prima. Zou een dag tussen je laatste tab winstrol en eerste tab clomifeen/tamoxifen houden.

Ik zou het niet doen omdat:

- winny cortisol verhoogt en dat wil je niet op het einde van je kuur, met je herstel (laag testosteron) voor de deur
- cutten meteen na bulken is me nooit goed bevallen. Een cycle/blast gebruik je om te bulken OF om te cutten, ben geen voorstander om dat te mengen.
 
Sinds wanneer gaat een anabole steroide voor cortisol verhoging zorgen? Toch niet in de zin dat het nadelig zou zijn.
 
Mocht winstrol cortisol verhogen (waar ik echt nog nooit een studie van heb gezien, dus enlighten me please), dan zal dat:
1. Reuze meevallen op 2 weekjes.
2. Ook snel terugzakken aangezien je het slechts 2 weken pakt.
Pct duurt 4 weken, dus tegen die tijd gaat het druk maken om je cortisol voor meer cortisol zorgen dan die 2 weekjes winny die je hebt gepakt.
 
Vraag is al menigmaal gesteld hier.
Zoekfunctie >winstrol cortisol.
Ga af op BC zijn onderbouwing in deze.
(Heb jaren terug ook zelfde vraag gehad en kwam toen ook al tot conclusie dat voor behoud gains het niet de moeite waard was)
 
Vraag is al menigmaal gesteld hier.
Zoekfunctie >winstrol cortisol.
Ga af op BC zijn onderbouwing in deze.
(Heb jaren terug ook zelfde vraag gehad en kwam toen ook al tot conclusie dat voor behoud gains het niet de moeite waard was)
Mij gaat het hem vooral over die schrik voor wat cortisol. Cortisol is nodig voor het lichaam en heeft zijn nut en het is maar catabool als je er veel te veel van hebt. En indien je winstrol neemt, overtreft het anabole ten gevolge van de anabole steroide het catabole veroorzaakt door cortisol.
 
Tsja....we kunnen hier gaan kissebissen over wel of niet maar vrees dat TS daar weinig mee geholpen is.
 
Back
Naar boven