AndroidHealthClinic

Puur voor vet verlies?

Bezoekers in dit topic

twinmatrix

Cool Novice
Lid geworden
23 okt 2017
Berichten
172
Waardering
25
Zijn er roids of andere daadwerkelijk werkzame substanties die helpen bij vet verlies?

Bv T2, een fat burner (als zoiets bestaat...), een appetite surpressor, iets wat metabolisme versnelt, ben benieuwd naar verschillende aanbevelingen
 
Injectable Carnitine is steeds meer in opkomst op het topniveau.
 
Caffeine
DMAA
Ephedrine
T3
Clenbuterol
DNP (dit wil je niet)

(er zijn er nog veel meer maar dit zijn de meest gebruikte)

Let wel op dat dit slechts de vetverbranding bevordert. Er moet echter wel iets zijn om uberhaupt te bevorderen, dus je lichaam moet wel al vet aan het verbranden zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ahaha ja... vooral DNP gaan knallen!
 
Andere daadwerkelijke werkzame substanties :
Sibutramine
Amfetamine..... etcetera etcetera.
 
Ahaha ja... vooral DNP gaan knallen!
Dnp in de lente en zomer is een garantie voor veel zweten , stinken , gele vlekken en een bed die pisnat lijkt .
 
Masteron misschien
 
Insuline is de beste fat burner als je weet hoe je het moet gebruiken op pro-niveau. Tevens is dit de meest gevaarlijke manier van vet verbranden. Veel en veel gevaarlijker dan DNP.
 
Andere daadwerkelijke werkzame substanties :
Sibutramine
Amfetamine..... etcetera etcetera.

Enige ervaring met het stacken van 1-Andro samen met Sibutramine om eventueel alle massa te behouden tijdens vet verbranding of iets dergelijks?
 
Clen, T3 of pep
 
Pepp inderdaad.

Word ook meer gebruikt door wedstrijd atleten dan de meeste denken, vooral op pro niveau
 
Aan de ene kant verbaas ik me telkens weer over wat pro’s allemaal wel niet gebruiken.
Aan de andere kant verbaas ik me over het feit dat ik me hierover verbaas:roflol:.

Lijkt me alleen niet heel chill om pep naast oa clenbuterol te gebruiken? Je hart gaat aardig tekeer dan...
 
Toen Dave Palumbo de autopsie van Dallas doornam was hij redelijk verbaasd dat er geen pepp in zijn lichaam was aangetroffen
 
Wel rustig 10gr test:roflol:.
 
Haha das ook normaal blijkbaar
 
Back
Naar boven