XXL Nutrition

Test e + npp / mast e (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ricardovrol

Cool Novice
Lid geworden
23 dec 2017
Berichten
205
Waardering
115
Lengte
1m72
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
H
E
Y

Ben aan het kijken naar een tweede kuur. Eerste kuur was 12 weken test e 500 mg. Ongeveer 10 kg aangekomen en uiteindelijk 80/82 overgehouden

Stats:
1.70
80kg
Vp 13%

Wil over een paar maanden aan mn tweede kuur beginnen die opgesplitst is in twee delen met als doel massa en droger. Had het volgende schema in gedachte:

1-12 test e 250mg (1xpw)
1-6 npp 400mg (3xpw)
7-12 mast e 400mg (2xpw)
14-18 clomid 25mg ed

Als mast e zorgt voor veel haaruitval dan de mast e laten vallen.

Eerste zes weken bulken op ongeveer 3800 kcal en wekelijks verhogen.
Laatste zes weken cutten op ongeveer 3200 kcal, geleidelijk afbouwen.

Vroeg me hetvolgende af: ik vind niet super veel over npp op het forum, maar lees van twee dat de 200mg/ml voor een pijnlijke injectie zorgt. Heeft iemand hier ervaring mee of hebben sommige ervaring met de 100mg/ml variant? Voor de duidelijkheid: vraag niet naar kwaliteitsverschil tussen merken, puur naar pijnlijke injecties bij de 200mg/ml dosering.

Als jullie verdere adviezen hebben hoor ik het graag
 
Masteron vervangen voor primobolan.
 
Waarom enanthaat met phenylpropionaat combineren? Kies voor dezelfde esters en bespaar je het gekloot met verschillende momenten waarop je moet injecteren.

Dus of test p - npp - mast p
Of test e - deca - mast e
 
Test e 250/300
Deca 200/300
Mast e 200

Alles de volledige 10weken laten lopen. Zou overigens ook niet cutten in dezelfde cycle maar dat is mijn mening
 
Eens met mucci.
250/200/200 lijkt me een mooie combinatie.
 
Waarom enanthaat met phenylpropionaat combineren? Kies voor dezelfde esters en bespaar je het gekloot met verschillende momenten waarop je moet injecteren.

Dus of test p - npp - mast p
Of test e - deca - mast e
Als we het echt over esters en halflevens gaan hebben is NPP nog steeds logischer om met enanthaat te nemen, dan decanoaat met enanthaat :)
 
Als we het echt over esters en halflevens gaan hebben is NPP nog steeds logischer om met enanthaat te nemen, dan decanoaat met enanthaat :)
Want? Liever vaker prikken dan strikt genomen nodig is (deca 1x/week die enanthaat planning volgt) dan NPP minder vaak prikken dan nodig.
Met deca heb je veel stabielere bloedwaarden.
 
Ik doelde inderdaad juist op bijvoorbeeld enanthaat EOD injecteren samen met phenylprop.

De halflevens van enanthaat en phenylprop komen dichter bij elkaar in de buurt dan enanthaat met decanoaat.

Ik doe test cyp samen met tren ace EOD en dat gaat ook meer dan prima.

Een lange ester vaker injecteren is uiteraard beter dan een korte ester minder vaak injecteren (zoals je zelf ook aangeeft)

Waarom enanthaat met phenylpropionaat combineren? Kies voor dezelfde esters en bespaar je het gekloot met verschillende momenten waarop je moet injecteren.

Dus of test p - npp - mast p
Of test e - deca - mast e

Dat kan bij voorbaat al niet. Test p en mast p hebben ook een andere ester dan NPP.
 
Laatst bewerkt:
Phenylpropionaat en propionaat verschillen niet heel veel, en praktisch gezien niet de moeite waard om vaker/minder vaak te injecteren imo.
Mijn aanname was dat TS 1x/week zou gaan prikken en dan zou ik absoluut niet voor npp maar voor deca kiezen ;). Als hij EOD zou prikken is enanthaat geen probleem inderdaad.
 
Bedankt allen, goed zo?:

1-12 250mg test e (2x0,5ml pw | dinsdag & vrijdag)
1-6 200mg npp (3x+-0,4ml pw | dinsdag, vrijdag, zondag)
1-12 200mg mast e (2x0,5ml pw | dinsdag & vrijdag)
14-18 25mg clomid ed

Iemand nog ervaring met het verschil in pijnlijke injectie tussen 100mg/ml en de 200mg/ml variant van npp?
 
Bedankt allen, goed zo?:

1-12 250mg test e (2x0,5ml pw | dinsdag & vrijdag)
1-6 200mg npp (3x+-0,4ml pw | dinsdag, vrijdag, zondag)
1-12 200mg mast e (2x0,5ml pw | dinsdag & vrijdag)
14-18 25mg clomid ed

Iemand nog ervaring met het verschil in pijnlijke injectie tussen 100mg/ml en de 200mg/ml variant van npp?

Waarom draai je de cut en bulk niet om? Dus eerst cutten voor 6 weken en daarna bulken met NPP erbij? Je begint dan droger aan de bulk en kan je de bulk doorzetten als je off gaat. Nakuur beginnen in week 15. Dan ziet de kuur er zo uit:

1-12 250mg test e (2x0,5ml pw | dinsdag & vrijdag)
1-12 200mg mast e (2x0,5ml pw | dinsdag & vrijdag)
7-12 200mg npp (3x+-0,4ml pw | dinsdag, vrijdag, zondag)
15-18 25mg clomid ed

PIP is per persoon verschillend. Jouw pijngrens is anders dan die van een ander. Dus de ervaring van een ander zegt niets over jouw ervaring van de PIP. Prik en gij zult merken.
 
Heel simpel: de 200mg/ml npp is waarschijnlijk toch ondergedoseerd waardoor je alsnog weinig PIP hebt. No problemo :p
 
PIP is meer afhankelijk van de hoeveelheid BA in de oplossing.
 
Waarom draai je de cut en bulk niet om? Dus eerst cutten voor 6 weken en daarna bulken met NPP erbij? Je begint dan droger aan de bulk en kan je de bulk doorzetten als je off gaat. Nakuur beginnen in week 15. Dan ziet de kuur er zo uit:

1-12 250mg test e (2x0,5ml pw | dinsdag & vrijdag)
1-12 200mg mast e (2x0,5ml pw | dinsdag & vrijdag)
7-12 200mg npp (3x+-0,4ml pw | dinsdag, vrijdag, zondag)
15-18 25mg clomid ed

PIP is per persoon verschillend. Jouw pijngrens is anders dan die van een ander. Dus de ervaring van een ander zegt niets over jouw ervaring van de PIP. Prik en gij zult merken.

Moet zeggen dat ik er simpelweg niet aan gedacht heb maar het spreekt me wel aan, ga ik ook droger de bulk in. Wanneer ik mast laat vallen (bij bv heftige sides), dan cutten op 250mg test e, of test e dan verhogen?
 
Moet zeggen dat ik er simpelweg niet aan gedacht heb maar het spreekt me wel aan, ga ik ook droger de bulk in. Wanneer ik mast laat vallen (bij bv heftige sides), dan cutten op 250mg test e, of test e dan verhogen?

De kans dat je “heftige” sides ervaart van 200mg mast per week is vrij klein. Maar mocht je iets vervelend ervaren, dan kan je het laten vallen. Verder gewoon de test op 250mg laten. Is prima voor een cut.
 
Back
Naar boven