Fitness Seller

Waar goedkoop noten kopen (cashews, pinda's, walnoten, etc) ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anthem

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
19 dec 2010
Berichten
1.857
Waardering
89
Waar kopen jullie goedkoop noten? Bijv. bij de Albert Heijn zijn de goedkoopste van Euroshopper maar dan zit er meteen een berg zout bij, pas bij de duurdere varianten zijn ze ongezouten. Maar zelfs dan zijn het relatief kleine verpakkingen. Het liefste zou ik ze per kilo inkopen. Tips?
 
Oja, snap niet dat ik daar niet aan dacht.
Is het net als bij fruit een stuk goedkoper om in de namiddag te gaan of maakt dat voor zoiets langer houdbaars niet veel uit?
 
Bij de sligro o.i.d. als je groot wil inkopen.
 
Bij de turk
 
Markt. Ben echt zwaar verslingerd aan de pindarotsjes die ze ook verkopen, maar meestal weet ik me gelukkig sterk te houden :)
 
Waar kopen jullie goedkoop noten? Bijv. bij de Albert Heijn zijn de goedkoopste van Euroshopper maar dan zit er meteen een berg zout bij, pas bij de duurdere varianten zijn ze ongezouten. Maar zelfs dan zijn het relatief kleine verpakkingen. Het liefste zou ik ze per kilo inkopen. Tips?
Ik koop mijn noten altijd in Delden op de markt, ben voor mijn werk vrijdags altijd in Delden. Daar staat een notenboer die me nog nooit teleurgesteld heeft met zijn kwaliteit. Benno's notenbar heet de kraam volgens mij, ik reis het hele land door, maar daar hebben ze de beste noten, altijd vers. Ik kijk trouwens nooit naar de prijs, ik wil vers spul.
 
Ik vind €2,79 voor 200 gr (walnoten) best wel te doen bij ah, dat kosten ze bij de lidl ook.
 
Ik koop mijn noten altijd in Delden op de markt, ben voor mijn werk vrijdags altijd in Delden. Daar staat een notenboer die me nog nooit teleurgesteld heeft met zijn kwaliteit. Benno's notenbar heet de kraam volgens mij, ik reis het hele land door, maar daar hebben ze de beste noten, altijd vers. Ik kijk trouwens nooit naar de prijs, ik wil vers spul.
Leuk dat je een account aanmaakt om dit met ons te delen.
 
Pinda's zijn geen noten.. Maar momenteel bij Jumbo zijn ongezouten pinda's in de aanbieding dacht ik. Ongezouten en 500 gram voor 1,25 volgens mij.
 
Leuk dat je een account aanmaakt om dit met ons te delen.

Heeftdie nou een account aangemaakt om op een topic uit 2012 te reageren om z'n notenwinkel te promoten:roflol:
 
5 jaar geleden kocht ik ze bij de Lidl in de aanbieding of XXL-weken, als ik in R'dam ben bij de Turk op de markt.

Nu nog steeds.
 
Back
Naar boven