MuscleMeat

Lange kuur

Bezoekers in dit topic

kuurtje123

Novice
Lid geworden
17 jun 2018
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
111kg
Vetpercentage
14%
heren,

Ik zit met een klein dilemma, komende periode ga ik een nieuwe kuur starten maar ben al enige tijd bezig. Vorig jaar zomer ben ik een 18 weken kuur gestart met 4 weken dbol 40mg, 500mg test-e + 600mg boldenonde. Aan het einde van de kuur ging ik verhuizen en dacht dat ik flink zou gaan inleveren, voor de tussenperiode ben ik 250mg test blijven zetten. Verder gewoon 4x blijven trainen per week

Nu ga ik komende periode weer een nieuwe 15 weken kuur starten met winstrol en test-e

Al met al heb ik nu met een tussenpose een jaar lang gekuurd. Ik ben benieuwd of jullie dit ook wel eens hebben gedaan, wat jullie ervaring is met herstel en of er nog tips zijn.
 
Laatst bewerkt:
Zie niets staan over nakuren of evt hcg dat je tijdens de kuur gebruikt?? . Ik heb nooit na gekuurd, ik switch met 2 a 3 compounds en ga hiermee door 3 a 4 maanden, weeg wel bijna 110kg droog in 3 jaar tijd!! maar ik wil zelf nooit kinderen en ga door hiermee tot me dood dus me zaad doet er niet toe. Eigen keus. Me eerste journey was vanaf me 12 de tm 21ste toen ben ik gestopt met aas trainen zo in 1 keer tot me 25ste en toen knallen weer. In die tijd dat ik niks heb gedaan ook niet na gekuurd, heb er niet veel van gemerkt zoals depri of dipje, stemmingswisselingen, helemaal niks.. Alleen me kracht en fysiek ging wat achteruit.. Nu 28 en sinds me 25ste weer switchen.. Denk dat het persoons gebonden is hoesnel je hersteld maar denk je kan het altijd bevorderen
 
Zie niets staan over nakuren of evt hcg dat je tijdens de kuur gebruikt?? . Ik heb nooit na gekuurd, ik switch met 2 a 3 compounds en ga hiermee door 3 a 4 maanden, weeg wel bijna 110kg droog in 3 jaar tijd!! maar ik wil zelf nooit kinderen en ga door hiermee tot me dood dus me zaad doet er niet toe. Eigen keus. Me eerste journey was vanaf me 12 de tm 21ste toen ben ik gestopt met aas trainen zo in 1 keer tot me 25ste en toen knallen weer. In die tijd dat ik niks heb gedaan ook niet na gekuurd, heb er niet veel van gemerkt zoals depri of dipje, stemmingswisselingen, helemaal niks.. Alleen me kracht en fysiek ging wat achteruit.. Nu 28 en sinds me 25ste weer switchen.. Denk dat het persoons gebonden is hoesnel je hersteld maar denk je kan het altijd bevorderen

Je hebt van je 12e tot 21e gekuurd?
 
heren,

Ik zit met een klein dilemma, komende periode ga ik een nieuwe kuur starten maar ben al enige tijd bezig. Vorig jaar zomer ben ik een 18 weken kuur gestart met 4 weken dbol 40mg, 500mg test-e + 600mg boldenonde. Aan het einde van de kuur ging ik verhuizen en dacht dat ik flink zou gaan inleveren, voor de tussenperiode ben ik 250mg test blijven zetten. Verder gewoon 4x blijven trainen per week

Nu ga ik komende periode weer een nieuwe 15 weken kuur starten met winstrol en test-e

Al met al heb ik nu met een tussenpose een jaar lang gekuurd. Ik ben benieuwd of jullie dit ook wel eens hebben gedaan, wat jullie ervaring is met herstel en of er nog tips zijn.

"Gewoon" een (lange) blast/cruise dit toch? Laat voordat je aan je nieuwe kuur begint je bloedwaarden meten om te kijken of je lichaam herstelt is en wanneer je ooit definitief off gaat een pct protocol + hcg blast doen. (Lijkt mij)
 
Bedankt voor jullie reactie. Het is inderdaad een lange blast / cruise. Voel me verder gewoon goed, zit strak op m'n dieet hopelijk straks een goed herstel.

Heb de eerste keer nakuur gedaan met Nolvadex en Glomid.

Gezien de lange kuur is me vamdaag in de sportschool de volgende nakuur geadviseerd: aromasin clomid hcg en hmg. Wat vinden jullie daarvan?
 
Achterlijk.
 
Het is geen blast en cruise maar gewoon 2 kuren met een bridge ertussen daarnaast slaat die na kuur kant nog wal
 
Dus na die komende 15weken ga je volledig off? Zou niet teveel luisteren naar jouw sportschool buddy's maar je deftig inlezen over nakuren want na zo een tijd on geweest te zijn is dit wel superbelangrijk als je zo veel mogelijk van jouw winst wil behouden.
 
heren,

Ik zit met een klein dilemma, komende periode ga ik een nieuwe kuur starten maar ben al enige tijd bezig. Vorig jaar zomer ben ik een 18 weken kuur gestart met 4 weken dbol 40mg, 500mg test-e + 600mg boldenonde. Aan het einde van de kuur ging ik verhuizen en dacht dat ik flink zou gaan inleveren, voor de tussenperiode ben ik 250mg test blijven zetten. Verder gewoon 4x blijven trainen per week

Nu ga ik komende periode weer een nieuwe 15 weken kuur starten met winstrol en test-e

Al met al heb ik nu met een tussenpose een jaar lang gekuurd. Ik ben benieuwd of jullie dit ook wel eens hebben gedaan, wat jullie ervaring is met herstel en of er nog tips zijn.

Sowieso bij kuur-sessies langer dan 3 maanden wordt het als een must gezien om in ieder geval HCG te gebruiken.
Als bepaalde sides (kleinere ballen, minder kwaliteit sperma / vruchtbaarheid, e.d.) je niet zoveel uitmaakt kan je ervoor kiezen dit alsnog niet te doen.

Weet wel als je nu gaat kuren dat je lichaam niet echt een herstelmoment heeft gehad. Ook omdat je op 250mg bent blijven cruisen.
Heb vernomen dat een nakuur + 125mg trt ervoor kan zorgen dat er wel wat natuurlijk herstel kan plaatsvinden.
Maar geen nakuur en een cruise op 250mg TRT is too much en hierdoor zullen je waardes niet hersteld zijn.

Nu alsnog weer gaan blasten zorgt er wel voor dat je lichaam straks nog meer moeite gaat krijgen met herstellen.
En de vraag is dan ook of je überhaupt nog terug kan komen op gezonde waardes / hormoonspiegels.
Het voorkomen van een terugval valt te vermijden als je permanent TRT gaat zetten na de komende blast.
Maar dan is het wel de vraag of dit is iets dat je altijd wil blijven doen voor de rest van je leven.

Ben je van plan om na de komende blast echt off te gaan of wil je TRT toepassen?
 
Back
Naar boven