Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (31 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Wat is dan een echte mannenauto? Een mustang, een skyline, een ....?
     
    Een beetje kortzichtig om een auto alleen te beoordelen op het uiterlijk en niet op de rijeigenschappen.
    Ik moet zeggen dat ze best leuk rijden, maar echt niets in het interieur of exterieur spreekt me aan.

    Toen ik nog in de garage werkte verkochten we heel veel mini’s. Import uit Duitsland en België voornamelijk. 80% van de klanten waren vrouwen, de rest mannen die hem voor hun vrouw/dochter kochten.
     
    Gewoon het is een beetje zoals dit :trollface:

    ultra-pink-lamborghini-aventador-120026_1.jpg
     
    Wat is dan een echte mannenauto? Een mustang, een skyline, een ....?

    BMW 3 serie of Volkswagen Polo :trollface:

    Je gaat als man toch ook niet in een fiat 500 rijden? Behalve als het een fiat 500 Abarth is dan is het wel acceptabel
     
    BMW 3 serie of Volkswagen Polo :trollface:

    Je gaat als man toch ook niet in een fiat 500 rijden? Behalve als het een fiat 500 Abarth is dan is het wel acceptabel
    Echte mannen gaan niet met minderjarige meisjes!
     
    Ja ze zei dat ik leuke auto had dus ik vroeg haar of ze er in wilde rijden.

    Ff vragen of dat doekje naar chloroform ruikt en rijden zal ze :trollface:

    Ik heb een Hyundai I20, is dit een goeds chickie magneet?
     
    Ik moet zeggen dat ze best leuk rijden, maar echt niets in het interieur of exterieur spreekt me aan.

    Toen ik nog in de garage werkte verkochten we heel veel mini’s. Import uit Duitsland en België voornamelijk. 80% van de klanten waren vrouwen, de rest mannen die hem voor hun vrouw/dochter kochten.

    Daar moet ik je gelijk in geven, mijn vrouw wilde een mini, ik een goed sturende auto als opvolger van de civic type-r. Ik heb toen in van alles gereden, van een 1-serie, naar een clio, tot een giulietta, en een mini rijdt dan toch echt het beste in “zijn klasse”. Het uiterlijk boeit me minder.
     
    Als je dat tegen spreekt heb je ook poepie in je hoofd. Het is gewoon één van de best sturende FWD’s.

    Ga dan eerst maar eens een keer in een auto rijden die echt een goede wegligging heeft.
     
    Goede wegligging is een zeer subjectieve waarneming. Een mini ligt als een kart op de weg die je alle kanten op kan smijten. De één vind dat fijn de ander weer niet. Ik rijdt in een volvo V70 die toch ook een zeer goede wegligging heeft maar is qua eigenschappen niet te vergelijken met een mini. Maar ik zal niet zeggen dat de één goed is of de andere slecht, ze zijn gewoon anders.

    Mijn vriendin heeft een smart als lease auto van haar werk, als het hebt over slechte wegligging scoort die auto 100 punten, wat een drama is dat zeg...
     
    Back
    Naar boven