MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (36 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • ford focus rs
    ford fiesta st
    honda civic type r
    honda integra type r
    renaultsport megane r26r
    clio williams
    alfa romeo 147 gta
    peugeot 205 gti
    lancia fulvia
    lotus elan
    corrado vr6
    mini

    kunnen nog wel een paar bij maar bovenstaande worden geroemd vanwege de fwd eigenschappen. Van de moderne auto's sowieso ford focus en fiesta, renault megane rs trophy, golf gti clubsport s.
     
    Laatst bewerkt:


    maxresdefault.jpg
     
    Goede wegligging is een zeer subjectieve waarneming. Een mini ligt als een kart op de weg die je alle kanten op kan smijten. De één vind dat fijn de ander weer niet. Ik rijdt in een volvo V70 die toch ook een zeer goede wegligging heeft maar is qua eigenschappen niet te vergelijken met een mini. Maar ik zal niet zeggen dat de één goed is of de andere slecht, ze zijn gewoon anders.

    Mijn vriendin heeft een smart als lease auto van haar werk, als het hebt over slechte wegligging scoort die auto 100 punten, wat een drama is dat zeg...

    Goede wegligging is niet subjectief?

    Je kan gewoon meten met hoeveel G een auto de bocht door kan zonder er uit te vliegen.

    Viola, dat is je objectieve waarneming wat betreft wegligging.
     
    ford focus rs nooit in gereden
    ford fiesta st voor zijn prijs zeker niet verkeerd, maar voelt niet echt volwassen aan
    honda civic type r heb jaren een EP3 (de echte) gehad
    honda integra type r kan niet wennen aan rechts gestuurd (zal misschien ook wel links uitgebracht zijn, maar nooit tegen gekomen)
    renaultsport megane r26r nooit in gereden, wel de "gewone RS"
    clio williams nooit in gereden, wel de clio16v en zijn opvolger, de RS
    alfa romeo 147 gta nooit in gereden, wel standaard 147 en de giulietta QV, beiden vielen tegen, gta is wel gaaf met zijn 3,2 V6
    peugeot 205 gti nooit in gereden
    lancia fulvia nooit in gereden
    lotus elan nooit in gereden
    corrado vr6 nooit in gereden
    mini

    kunnen nog wel een paar bij maar bovenstaande worden geroemd vanwege de fwd eigenschappen. Van de moderne auto's sowieso ford focus en fiesta, renault megane rs trophy (in gereden en dat is echt een goed sturende auto, maar wel een tikkie duurder dan mijn mini), golf gti clubsport s.

    Van bovenstaande auto's zijn (imo) alleen de civic en megane een geduchte concurent voor de mini, de civic is alleen wel minder vergevings gezind op slecht wegdek in woonwijken en de megane (uit de tijd van de r26r) vind ik niet mooi met zijn achterruit en het interieur doet wel erg aan Nintendo denken. De megane rs trophy en focus rs waren mij te duur.
     
    Van bovenstaande auto's zijn (imo) alleen de civic en megane een geduchte concurent voor de mini, de civic is alleen wel minder vergevings gezind op slecht wegdek in woonwijken en de megane (uit de tijd van de r26r) vind ik niet mooi met zijn achterruit en het interieur doet wel erg aan Nintendo denken. De megane rs trophy en focus rs waren mij te duur.

    Clio rs trophy edition kon anders die John works redelijk bijhouden.

    Megane is stuk groter dan een mini volgens mij..?
     
    Clio rs trophy edition kon anders die John works redelijk bijhouden.

    Megane is stuk groter dan een mini volgens mij..?

    Die Clio RS is een automaat toch, ik schakel liever zelf

    De megane is wel wat groter, maar ik heb een clubman en die is ook nog best lang.
     
    Die Clio RS is een automaat toch, ik schakel liever zelf

    De megane is wel wat groter, maar ik heb een clubman en die is ook nog best lang.

    De broer van een vriend van mij heeft er 1 en ik weet vrij zeker dat dat een schakelbak is...

    Nouja ik ken ook iemand die een nieuwe BMW m5 met handbak had kunnen krijgen dmv connecties. Dus kan maar zo dat het een 'speciale' auto is.

    Zijn broertje heeft ook de enige Twingo rs trophy edition in Nederland
     
    Nouja ik ken ook iemand die een nieuwe BMW m5 met handbak had kunnen krijgen dmv connecties. Dus kan maar zo dat het een 'speciale' auto is.
    Zal er een geweest zijn voor de VS. Daar hebben ze handgeschakelde F10's.
     
    Zal er een geweest zijn voor de VS. Daar hebben ze handgeschakelde F10's.

    Correct :p

    Ding is besteld door een Amerikaanse dealer, naar een Nederlandse dealer gebracht, aan Europese specs aangepast en zodoende heeft die een geïmporteerde auto uit Amerika met Europese specs en die nooit in Amerika geweest is :roflol:
     
    Even naar Duitsland gereden, doorgetrokken naar 230 op teller. Beetje met horten en stoten dat die in de overdrive schoot maar hij schoot er ieder geval wel in.

    Vervolgens begon de temperatuurmeter ook iets meer naar rechts te gaan dus denk ook maar even een aluminium radiator bestellen met meer koelvermogen :o
     
    Trouwens Sanca Saxon I shit you not maar hier in de straat is iemand van trap af geflikkerd, heeft zijn nek gebroken en is overleden.

    Dus beter pas je wel op :roflol:
     
    Back
    Naar boven