MuscleMeat

Kort ademig / weinig zuurstof

Bezoekers in dit topic

Cal_

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
14 apr 2016
Berichten
714
Waardering
319
Lengte
1m97
Massa
118kg
Vetpercentage
10%
Test, Tren, Mast, Provi, Var, Halo, gh

Werk momenteel richting een photoshoot eind volgende maand, trek nu alles droog. Ben in de bulk hiervoor netjes aangekomen, sta nu op 118,4kg op 9% maar begin 'last' te krijgen van zwaar ademigheid en heb het zeker met dit warmere weer snel benauwd. Vooral als ik binnen ben een kort ademig gevoel.

Iemand goede ideeen om dit een beetje minder vervelend te maken zonder al teveel in gewicht te droppen (wat overigens toch een beetje gaat gebeuren met droog trekken).
 
Wat is je bloed druk?
Hoe hoog de test?
 
Net gemeten op 118 / 56. Geeft laag aan. Test op 1gr/wk
 
Lage onderdruk zeg...
Hoeveel tren zet je? Kan ook kortademigheid veroorzaken.
 
Voornamelijk tren kilt dat. Maar ook vocht als je dat hebt.

Ff mee dealen of stoppen.

Heeft hematocriet/rbc/ hemoglobine hier geen invloed op?
 
had het zelf met gh en deca door vocht idd maar met jouw bloeddruk denk ik niet dat je veel vasthoud
 
Voornamelijk tren kilt dat. Maar ook vocht als je dat hebt.

Ff mee dealen of stoppen.

Heeft hematocriet/rbc/ hemoglobine hier geen invloed op?
Hema en hemo te hoog heeft hier idd ook invloed op.
 
Stress? Kijk ook eens naar de manier hoe je ademhaalt. Constant door de borst ipv buik ademhalen is bij mij de oorzaak van kortademigheid.
 
Hoezo? Lijkt mij niet logisch.
Heb zelf ook al te hoog ht en hb gehad, was toen inderdaad ook kortademig. Vooral als ik neer lag.
Binnen de 24u na een bloeddonatie was het weg
 
Sorry jongens voor de late reactie, ben ook echt super druk altijd. Dat zal het ook niet ten goede komen. Tren nu op 700/wk, heb ook een tijd deca in mijn stack gehad naast gh, werd opzich niet extreem vochtig maar had toen een wat hogere bloeddruk.
 
Met tren op 700mg kan kortademigheid wel eens voorkomen :P

Ik was op 400mg tren buiten adem van te eten:o
 
Bij tren 500 hijg ik al als ik de trap op moet
 
Yep tren zal een oorzaak kunnen zijn..
 
Kortademigheid kan door tren komen. Gebruik je ook T3?

Nope niet meer. Misschien nog maar eens oppakken maar wil niet teveel orals tegelijk eigenlijk.


Moet zeggen dat ik dit nooit eerder heb ervaren met hogere doseringen tren, heb welliswaar altijd ace gedraait nu een tijd enth. Zou zeggen enkel ester verschil zou zoiets niet moeten veroorzaken.
 
Heb zelf ook al te hoog ht en hb gehad, was toen inderdaad ook kortademig. Vooral als ik neer lag.
Binnen de 24u na een bloeddonatie was het weg
Dat zal dan heel toevallig zijn. Duursporters zouden dus kortademig moeten worden wanneer ze hun hematocriet verhogen terwijl ze het omgekeerde willen bereiken. Ik heb ook niet de ervaring dat deze verhoogde bloedwaardes mij in het verleden kortademig maakten. Integendeel, het fietsen ging beter. Dan zou iedereen die testosteron neemt, kortademig moeten worden want testosteron verhoogt hb en ht tot boven de normale waardes.
 
Dat zal dan heel toevallig zijn. Duursporters zouden dus kortademig moeten worden wanneer ze hun hematocriet verhogen terwijl ze het omgekeerde willen bereiken. Ik heb ook niet de ervaring dat deze verhoogde bloedwaardes mij in het verleden kortademig maakten. Integendeel, het fietsen ging beter. Dan zou iedereen die testosteron neemt, kortademig moeten worden want testosteron verhoogt hb en ht tot boven de normale waardes.
Kan persoonlijk zijn idd... als m’n waardes na een tijd opnieuw stijgen heb ik het opnieuw. Wel enkel last van als ik plat lig. Krijg ook koude handen :p
 
Hoezo? Lijkt mij niet logisch.
Dit. Een verhoging van het hematocriet door farmaca (AAS, EPO) zorgt voor een hogere zuurstoftransportcapaciteit.
 
Heb zelf ook al te hoog ht en hb gehad, was toen inderdaad ook kortademig. Vooral als ik neer lag.
Binnen de 24u na een bloeddonatie was het weg

Nice dat 1 maal bloed doneren bij jou zo een merkbaar verschil maakt.
Ik heb dat geluk niet.
Hoe vaak doneer je?
 
Nice dat 1 maal bloed doneren bij jou zo een merkbaar verschil maakt.
Ik heb dat geluk niet.
Hoe vaak doneer je?
2 a 3 keer per jaar. Dan nemen ze 475ml af + 5 zo’n testbuisjes. Ik merk het direct, ook koude handen enz zijn direct weg.
 
Back
Naar boven