Fitness Seller

Hoeveel massa per maand aankomen?

Bezoekers in dit topic

Donkey2016

Novice
Lid geworden
27 jan 2016
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
55kg
Vetpercentage
12%
Goedemorgen,

Ik ben sinds 2 weken serieus begonnen met trainen. Ik train nu 3x in de week full body met een trainings schema van Anthony Kruijver Fitness. Voor de rest let ik ook op mijn voeding, en zorg ik ervoor dat ik genoeg eiwit en koolhydraten binnen krijg.

Nu vroeg ik me, hoeveel kg moet ik per maand aankomen? Ik ben nu 17 jaar, 1.78 en 55 kg (woog eerst 60kg, maar omdat ik even ziek was en daarna ramadan had ben ik aardig wat afgevallen

Ik ben erg gemotiveerd en wil graag fitness serieus nemen.

Alvast bedankt!!
 
Gun jezelf wat tijd. Als je consequent meer energie binnenkrijgt dan je verbruikt kom je vanzelf aan. Dat je daarbij drie keer per week een fullbody werkt positief. Ga ervan uit dat je bij 55 kg een hoop extra kan eten. En dat hoeft wat mij betreft echt niet allemaal super "clean" te zijn. Als jij naast je normale voeding trek hebt in bijvoorbeeld een pizza, gewoon doen. Extra baklava ook prima. In je eerste jaar van trainen en voldoende eten kan je mijns inziens minstens 10 kg aankomen (niet alleen spier). Maar als je meer vinger aan de pols wilt houden zou ik opschrijven wat je dagelijks eet en het hier voorleggen, vaak is het zo dat iemand denkt voldoende binnen te krijgen maar dan zijn er toch nog simpele verbeterpunten. Succes.
 
Als toevoeging op wat hier boven gezegd wordt, zou ik wel zorgen dat je minimaal +- 110g aan eiwitten binnen krijgt. Het is daarnaast belangrijker dat je de compounds zo netjes mogelijk uitvoert in plaats van zo snel mogelijk gewicht er op gooien. Heb je op lange termijn meer aan.
 
Dankjewel voor de reacties ❤. Dus het is niet onmogelijk om volgend jaar rond deze tijd tussen de 65 en 68 kilo te wegen?
 
Dankjewel voor de reacties ❤. Dus het is niet onmogelijk om volgend jaar rond deze tijd tussen de 65 en 68 kilo te wegen?

Gewoon gaan trainen en niet wakker liggen van hoeveel je eventueel zou kunnen gaan wegen.
 
veel eten en kijken naar wat de spiegel zegt.
 
0,5 kg per week moet voor jou best kunnen.
 
Back
Naar boven