Fitness Seller

Gesloten Saik0's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Geen iPhone. Shame on you! :p

ProudPizza moet je eerst je 1 rm testen voordat je Sheiko kan gaan doen?

Ik maak gewoon een voorzichtige schatting, wil mezelf echt niet meteen stuk laten lopen.
 
Er zijn vele goede schema’s bro.
Zelf ben ik nu ook met pl schema bezig :D
Is heel fijn vast schema als je off bent.
Kan je erin vastbijten.

Blijf je nog lang off?
 
Iedereen nog bedankt voor het meedenken en de input, waardeer het :)
 
Candito kan ik je zeker aanraden! Beste cycle ooit dat ik daarvan gedraaid heb zojuist achter de rug. Op basis van de 1rm's die ik heb ingevoerd in het schema:
Bench +15kg
Squat +30kg
Deadlift +30kg
Squat en deadlift waren wel recovery van blessure, maar in deze cycle dus terug op oud krachtniveau.
Bench was een +7,5kg lifetime pr.
 
Candito kan ik je zeker aanraden! Beste cycle ooit dat ik daarvan gedraaid heb zojuist achter de rug. Op basis van de 1rm's die ik heb ingevoerd in het schema:
Bench +15kg
Squat +30kg
Deadlift +30kg
Squat en deadlift waren wel recovery van blessure, maar in deze cycle dus terug op oud krachtniveau.
Bench was een +7,5kg lifetime pr.
Ligt eraan wat je wilt, candito is goed voor de korte termijn en als shock cycle, maar je kunt deze niet een half jaar lang draaien zonder geblesseerd te raken.
 
Ligt eraan wat je wilt, candito is goed voor de korte termijn en als shock cycle, maar je kunt deze niet een half jaar lang draaien zonder geblesseerd te raken.
Want? Je kunt gewoon een deload doen. Draai je gewoon 2x week 1 met een ub dag minder.
 
Want? Je kunt gewoon een deload doen. Draai je gewoon 2x week 1 met een ub dag minder.
Te hoge intensiteit en volume om op de lange termijn vol te houden. Candito zelf zegt ook dat zijn 6 daagse schema verre van optimaal is. Meeste mensen zijn lyrisch over de eerste cycle en plakken soms 100kg op hun totaal de tweede keer is het al 5-10kg per lift en daarna gaan ze meestal achteruit of raken ze opgebrand/geblesseerd.
 
Te hoge intensiteit en volume om op de lange termijn vol te houden. Candito zelf zegt ook dat zijn 6 daagse schema verre van optimaal is. Meeste mensen zijn lyrisch over de eerste cycle en plakken soms 100kg op hun totaal de tweede keer is het al 5-10kg per lift en daarna gaan ze meestal achteruit of raken ze opgebrand/geblesseerd.
Je kan toch gewoon een extra rustdag ertussen plannen...kan je lang doorgaan
Je hoeft het hele weekprogramma toch niet binnen 1 week te doen
 
Dit wordt nu mn derde cycle, maar ik herken niet echt wat je zegt. Eens dat week 2 echt tering zwaar is qua volume, maar week 4 en 5 hebben veel minder volume?
Je kunt ook gewoon de required reps halen wanneer je helemaal naar de tering bent. Niks mis met een cycle stilstaan, als je maar niet achteruit gaat.

En inderdaad wat Bosco55555 zegt. Of je plakt er gewoon een week tussen dat de helft van het volume van week 1 heeft, of gewicht nog eens 75% van voorgeschreven gewichten.

Voorgeschreven schema is niet heilig, je kunt zelf ook aanpassingen maken.
 
Je kan toch gewoon een extra rustdag ertussen plannen...kan je lang doorgaan
Je hoeft het hele weekprogramma toch niet binnen 1 week te doen
Toch lukt het maar een handvol mensen 3 of meer cycles met candito draaien. De intensiteit, vooral in week 2 is gewoonweg te blessuregevoelig.
Dit wordt nu mn derde cycle, maar ik herken niet echt wat je zegt. Eens dat week 2 echt tering zwaar is qua volume, maar week 4 en 5 hebben veel minder volume?
Je kunt ook gewoon de required reps halen wanneer je helemaal naar de tering bent. Niks mis met een cycle stilstaan, als je maar niet achteruit gaat.

En inderdaad wat Bosco55555 zegt. Of je plakt er gewoon een week tussen dat de helft van het volume van week 1 heeft, of gewicht nog eens 75% van voorgeschreven gewichten.

Voorgeschreven schema is niet heilig, je kunt zelf ook aanpassingen maken.
Nou ik ben benieuwd hoeveel je nu vooruitgaat, Het is een erg korte termijn schema en door de hoge intensiteit zeer blessuregevoelig. Smolov jr werkt ook goed, voor een cycle of twee, daarna is het altijd waardeloos. Candito is niet zo erg als smolov, maar wel veel te hoge intensiteit om een half jaar te draaien.
 
Toch lukt het maar een handvol mensen 3 of meer cycles met candito draaien. De intensiteit, vooral in week 2 is gewoonweg te blessuregevoelig.
Vaak wordt hij ook te hoog ingecalculeerd
Je kan ook op safe spelen bv 95-90% 1RM
 
Candito kan ik je zeker aanraden! Beste cycle ooit dat ik daarvan gedraaid heb zojuist achter de rug. Op basis van de 1rm's die ik heb ingevoerd in het schema:
Bench +15kg
Squat +30kg
Deadlift +30kg
Squat en deadlift waren wel recovery van blessure, maar in deze cycle dus terug op oud krachtniveau.
Bench was een +7,5kg lifetime pr.

Dat zijn beste resultaten! Ik vind het als bb'er ook fijn dat er ruimte is voor andere oefeningen en de frequentie past ook beter bij mij
 
Ligt eraan wat je wilt, candito is goed voor de korte termijn en als shock cycle, maar je kunt deze niet een half jaar lang draaien zonder geblesseerd te raken.

Tegen die tijd zal ik wel weer zowat on gaan:roflol:
 
Toch lukt het maar een handvol mensen 3 of meer cycles met candito draaien. De intensiteit, vooral in week 2 is gewoonweg te blessuregevoelig.

Nou ik ben benieuwd hoeveel je nu vooruitgaat, Het is een erg korte termijn schema en door de hoge intensiteit zeer blessuregevoelig. Smolov jr werkt ook goed, voor een cycle of twee, daarna is het altijd waardeloos. Candito is niet zo erg als smolov, maar wel veel te hoge intensiteit om een half jaar te draaien.
Op dit moment ben ik wel aan het cutten, maar week 1 is vooralsnog een eitje.
Heb ook nergens pijntjes, maar granted: wat niet is kan nog komen. Ik zoek qua assistence wel low impact oefeningen uit (bijvoorbeeld flyes).

Candito zelf zegt anders dat het er juist voor bedoeld is om het meerdere cycles te draaien. Sowieso als ik het volume van Camelus zie, dan kan hij Candito zeker wel aan.
 
Er is vandaag ook nog getraind

Deadlift beltless
3x3x170

Niet verwacht dat ik hier moeite mee zou hebben

Squat
7x150
7x150
7x150

Hierbij gelaten.
 
Inderdaad, ik draai al jaren flink volumes. Tuurlijk heb ik ook geregeld last van pijntjes maar gelukkig houden deze nooit lang aan.
 
Inderdaad, ik draai al jaren flink volumes. Tuurlijk heb ik ook geregeld last van pijntjes maar gelukkig houden deze nooit lang aan.

Dit is nu mijn compounds volume. (Ook zat als je off bent)
Maandag: 7 sets squats/10 sets bench/7 set squats.
Dinsdag:9 set dl/14 set bench/7 set dl
Donderdag:9 sets bench/10 sets squats/7sets bench
Vrijdag:6 sets dl/9 sets rack pulls
 
Dit is nu mijn compounds volume. (Ook zat als je off bent)
Maandag: 7 sets squats/10 sets bench/7 set squats.
Dinsdag:9 set dl/14 set bench/7 set dl
Donderdag:9 sets bench/10 sets squats/7sets bench
Vrijdag:6 sets dl/9 sets rack pulls
Best veel tbh.
Ik neem aan dat het niet allemaal werksets zijn?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven