AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Zoenen valt daar ook onder dus izzy pas op. als ik me het goed herriner.

Zoenen mocht wel, die andere stinkhoer van 15 had mij op mijn bek gepakt waarna ik haar wegduwde omdat ik daar niet van gediend was :roflol:

Probeerde ze me in eerste instantie ook voor te veroordelen :o
 
Eindelijk maar toch, na lang wikken en wegen 18" velgen besteld :-)

Deze om precies te zijn, samen met een set 235-40-18 banden. Kan niet wachten tot ze gemonteerd gaan worden :p

rondell-01rz-anthracite-polished-8-inch-et-45-breedte-80-steek-5-108.jpg
 
:roflol: vroeg bij OM hoe het er voor stond met mijn aangiftes.

Krijg ik na een korte discussie met de wijkagente een mailtje terug met: "succes he!!"

Vieze corrupte teef dat dat wijf ook is :roflol:
 
:roflol: vroeg bij OM hoe het er voor stond met mijn aangiftes.

Krijg ik na een korte discussie met de wijkagente een mailtje terug met: "succes he!!"

Vieze corrupte teef dat dat wijf ook is :roflol:

Pics van de agente in kwestie?
 
Pics van de agente in kwestie?

Lelijk oud wijf die denkt dat ze tof is omdat ze mij geen boete gaf omdat ik geen id bij me had toen ik achter in de auto van een vriend van mij zat.

Ik wou zeggen dat ik hoopte dat ze een enge ziekte krijgt maar kijkend aan haar gedrag heeft ze dat al in haar hoofd
 
Laatst bewerkt:
Stond dat "WK droom" er maar niet
 
:roflol: vroeg bij OM hoe het er voor stond met mijn aangiftes.

Krijg ik na een korte discussie met de wijkagente een mailtje terug met: "succes he!!"

Vieze corrupte teef dat dat wijf ook is :roflol:

Lijkt me sterk dat dit waar gebeurd is.
 
Moest ook wel lachen dat ik dat als reactie kreeg want had op haar eerste mail gereageerd met dat ik geen anonieme nummers meer opnam omdat politie dan later kan zeggen "hebben we niet gezegd"

En dan zegt ze tegen het OM dat ze zorg zou dragen voor goede afhandeling.

Vervolgens zegt het OM tegen mij: ja t wordt geregeld

En dan zegt die wijkagente tegen mij: ja zoek t lekker zelf uit

Heb haar reactie gewoon terug gezonden naar het OM. Flikker toch op zeg, ik vraag alleen maar om hoe het er voor staat met mijn aangiftes, krijg godganse tijd te horen dat je vanzelf bericht krijgt.

Dus ik uit frustratie het OM aanschrijven en dan is het opeens: ja je moet het bij de privacy officer aanvragen. Smerig volk ook
 
Logisch dat ze dat typte, zou ik ook doen als zo'n jochie hele tijd zit te zeuren.
 
t is maar hoe je het interpreteerd , overigens zijn zulke reacties mocht het sarcastisch bedoeld zijn , vrij logisch als ik lees wat jij allemaal doet. Je loopt zelf ook tegen alles aan te schoppen....dat het niet professioneel is van de politie terzijde. Zijn ook maar mensen , kan me deels best vinden in zo'n reactie.
 
t is maar hoe je het interpreteerd , overigens zijn zulke reacties mocht het sarcastisch bedoeld zijn , vrij logisch als ik lees wat jij allemaal doet. Je loopt zelf ook tegen alles aan te schoppen....dat het niet professioneel is van de politie terzijde. Zijn ook maar mensen , kan me deels best vinden in zo'n reactie.

Ze worden er voor betaald om objectief te zijn, als je dat niet kan moet je gewoon ander werk zoeken.
 
Back
Naar boven