AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (54 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Vandaag erachter gekomen dat een vrouwelijke collega op het internet staat... Al spelende in een 18+ film. Maar hoe ze dan in de ICT is gekomen is me dan wel weer een raadsel.
     
    Vandaag erachter gekomen dat een vrouwelijke collega op het internet staat... Al spelende in een 18+ film. Maar hoe ze dan in de ICT is gekomen is me dan wel weer een raadsel.
    Nice. Ik heb me dus altijd al afgevraagd hoe het voor de omgeving zou zijn als iemand op deze manier bekend is. Heb je al tegen haar gezegd "hey, ik zag je laatst acteren in een film... je zag er goed uit" o.i.d.?
     
    Vandaag erachter gekomen dat een vrouwelijke collega op het internet staat... Al spelende in een 18+ film. Maar hoe ze dan in de ICT is gekomen is me dan wel weer een raadsel.
    Kom maar door met die link Hans, ik zit er klaar voor.
     
    Die link in je post is niet helemaal goed gegaan

    Haha, vanwege de nieuwe AVG wet mag ik die niet posten...

    Nice. Ik heb me dus altijd al afgevraagd hoe het voor de omgeving zou zijn als iemand op deze manier bekend is. Heb je al tegen haar gezegd "hey, ik zag je laatst acteren in een film... je zag er goed uit" o.i.d.?

    Het is een film van een hele tijd geleden... ik zeg maar even niets.

    Kom maar door met die link Hans, ik zit er klaar voor.

    Haha, vanwege de nieuwe AVG wet mag ik die niet posten...
     
    Vandaag erachter gekomen dat een vrouwelijke collega op het internet staat... Al spelende in een 18+ film. Maar hoe ze dan in de ICT is gekomen is me dan wel weer een raadsel.

    Hoe ben jij erachter gekomen?
    Of is het een bekende film?
     
    Kan me niet voorstellen dat zo’n type film bekend is :D
     
    Hoe ben jij erachter gekomen?
    Of is het een bekende film?

    Tijdens de lunch zei iemand dat ze beroemder was dan wij zouden denken. Ik weet alleen niet meer wat de aanleiding was. Ze wilden het ook niet zeggen hoe de film heet. We hebben een paar aanwijzingen gekregen en google deed de rest :p. Ik dacht eerst dat het zo'n seksting filmpje was. Maar nee hiervoor is ze gewoon betaald (neem ik aan).
     
    Hee Hans ouwe bok, ik heb nog ruimte in m'n inbox hoor ;) ;) ;)

    Ik geloof dat jij er vanuit gaat dat ze ook lekker is... Dat valt wel een beetje tegen. Anders was die film ook wel bekender denk ik ;). Ze is wel (overal) rood.
     
    • Like
    Waarderingen: 040B
    Back
    Naar boven