MuscleMeat

advies GAINKUUR zonder gyno

Bezoekers in dit topic

MikeTheVike

Novice
Lid geworden
22 jun 2018
Berichten
9
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Beste BBers’

Ik wil graag advies omtrent een Gainkuur die ik graag wil zetten.

Toen ik 19 was heb ik voor het eerst een echte kuur gezet, dit ging om dbol/test. Ik heb deze kuur toen jammer genoeg niet afgemaakt omdat ik toch aardig gevoelig ben voor gyno en dit mij afschrikte.
Nu ben ik alweer een aantal jaartjes verder en wil ik toch is een keer een echte goede harde gainkuur gaan zetten met zo min mogelijk kans op gyno... heeft iemand hier ervaring mee? Alle tips en weetjes zijn welkom bedankt peepz
 
echte goede harde gainkuur :rocker:

nolva on the side?
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Test mast primo is een idee
 
Je was dus tijdens je kuur gestopt? heb je toen geen na-kuur meer genomen of iets anders?
Ik zou de Dbol skippen dan voortaan. Kijken of het dan minder geprikkeld wordt
 
Je was dus tijdens je kuur gestopt? heb je toen geen na-kuur meer genomen of iets anders?
Ik zou de Dbol skippen dan voortaan. Kijken of het dan minder geprikkeld wordt

Ik heb netjes afgebouwd met nolva.. maar wil het nu wat netter aanpakken en miss een ae mee laten draaien maar wat precies de beste kuur zou zijn... idontknow
 
Wat heb je zelf in gedachten?
 
Ik heb netjes afgebouwd met nolva.. maar wil het nu wat netter aanpakken en miss een ae mee laten draaien maar wat precies de beste kuur zou zijn... idontknow
Je kan van alles lezen wat wel of niet de beste kuur is, je moet uiteindelijk zelf gaan experimenteren met wat jij het beste vindt / het beste op gaat. Er is namelijk genoeg keuze & genoeg verschillende meningen.
 
Ik heb netjes afgebouwd met nolva.. maar wil het nu wat netter aanpakken en miss een ae mee laten draaien maar wat precies de beste kuur zou zijn... idontknow

jaren geleden een halve kuur gedaan.
waarom zou je nu gaan stacken?

test-e 500 mg per week, en bij gyno ae inzetten.
 
bang voor gyno is gewoon weg niet kuren :o
 
Ervaring mee? Waarom niet alleen test en primo?

Test mast voor je a/e ratio eventueel primo om net wat meer te gainen ts zal genoeg hebben aan test mast. Primo is meer een extra optie om veilig toe te voegen
 
Niet mee eens. Niemand zit op gyno te wachten en het is prima te voorkomen of te verhelpen als je op tijd ingrijpt.
Da's ook niet altijd waar. Gyno komt soms na de kuur of nakuur wanneer je hormoonbalans nog volledig verstoord is.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Dim plus gebruiken weg gyno ;) houd namelijk verkeerde oesterogeen tegen en houd je hormoon belans op pijl google maar Dim plus ik gebruik het al 1.5 jaar top spul
 
Da's ook niet altijd waar. Gyno komt soms na de kuur of nakuur wanneer je hormoonbalans nog volledig verstoord is.
Dat is dan ook weer zo natuurlijk. Ach het is en blijft een gok die je neemt.
 
Naja hoor van veel mensen dat test/deca/mast een goede kuur zou zijn..
Klinkt best goed ja, maar test én deca zijn wel heel bekend om gyno te kunnen veroorzaken.

Je kan het proberen tho, zou sowieso zorgen voor voldoende tamoxifen in jouw geval
 
Klinkt best goed ja, maar test én deca zijn wel heel bekend om gyno te kunnen veroorzaken.

Je kan het proberen tho, zou sowieso zorgen voor voldoende tamoxifen in jouw geval
Wat heb jij in gedachen?
 
Wat heb jij in gedachen?
Test -mast of primo.

Mss bold of dhb maar heb geen ervaring met die middelen.

Ik heb zelf vaak snel last van gyno maar ik houd wel van een degelijke dosis test, ik doe nu test only op 750mg per week en neem .25 adex om de dag. Heb ook voldoende tamoxifen gehaald voor een lange periode (als dat nodig zou zijn).

test laag houden kan ook, zou dan dit doen:

Test 250
Primo/mast 400
Tbol 40-50

Voor 10 weken en tbol er de laatste 4-5 weken in gooien
 
Back
Naar boven