XXL Nutrition

Dit is het perfecte lichaam... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hahahahhahahahahahhahahahahhahaha

Eenvandaag heeft zeker alleen de dikke huismoeders en ontevreden stayathomedads gevraagd naar hun voorkeur.
Ja, alle fitgirls en mooiboys zaten in de sportschool en hadden geen tijd voor deze enquête...:D
 
Als je goed leest dan vind men de twee rechter lichamen sec het aantrekkelijkst maar koppelt men er (onbewust) negatieve gedachtes aan en kiest men dus maar “veilige” voor de middenmoot.
 
ik hoef in ieder geval geen benen meer te trainen als ik naar de plaatjes kijk, is dat mooi meegenomen!:D
 
Zo verwonderlijk vind ik dit niet. De derde en de vierde foto zijn geen obese mannen maar mannen zonder bierbuik en toch wat borstspieren en ik kan mij inbeelden dat dit bij meer vrouwen in de smaak valt dan de laatste foto. De uitleg is ook plausibel. Mannen die teveel met hun lichaam bezig zijn, zijn meestal geen aangename mannen maar mannen met narcistische trekjes die constant voor de spiegel staan en die zichzelf belangrijker vinden dan de problemen van hun vrouw. Ik ken nochtans veel knappe vrouwen die niet echt op een gespierde man met een sixpack vallen. Ze hebben wel graag een man met een sportief uiterlijk maar dat hoeft geen afgetraind lichaam te zijn met een sixpack.
 
Laatst bewerkt:
Lelijk trekt lelijk aan uit onzekerheid, eigenlijk gewoon het toppunt van luiheid
En al die UFC vechters, zijn dat dan luie mannen. De meesten daarvan neigen meer naar foto 4 dan foto 5. Ik heb ook geen sixpack maar doet misschien meer sport dan jij met een afgetraind lichaam. Mij interesseert het gewoon niet om constant op mijn eten te letten, nooit een glas wijn te drinken of mijzelf een paar weken te moeten uithongeren om dat laatste vet weg te krijgen. Gewoon een combinatie van krachtsport (4 keer per week 30 min), uithouding (2 uur per dag fietsen) en een gezonde voeding.
 
En al die UFC vechters, zijn dat dan luie mannen. De meesten daarvan neigen meer naar foto 4 dan foto 5. Ik heb ook geen sixpack maar doet misschien meer sport dan jij met een afgetraind lichaam. Mij interesseert het gewoon niet om constant op mijn eten te letten, nooit een glas wijn te drinken of mijzelf een paar weken te moeten uithongeren om dat laatste vet weg te krijgen. Gewoon een combinatie van krachtsport (4 keer per week 30 min), uithouding (2 uur per dag fietsen) en een gezonde voeding.

Gaat het verder wel goed met je?
 
volgens mij dikke onzin. Mijn ervaring zegt heel wat anders.
 
Gaat het verder wel goed met je?
Waarom zou het niet goed gaan met mij? Uit welke zin leid je dit af? Een gezonde geest in een gezond lichaam. Wat is er verkeerd met lichaam 3 en 4? Wat heeft dat met luiheid te maken?
 
Laatst bewerkt:
Toch niets mis met wat skydirk zegt? :) Lijkt me geen slechte attitude, het leven draait om meer dan een sixpack toch

Wie had het over een sixpack dan?
Dat was mn punt helemaal niet
Ging over dikke luie mensen
 
Welke ervaring? Leg uit.

Ze zeggen allemaal tegen hunne vent dat ze er goed uitzien ookal hebben ze een pens(nr 4). Maar wanneer dadbod papa op de kindjes let wordt zij gepakt door ne gast die er vele atletischer uitziet.
En niet alleen de getrouwde vrouwen.

Nummer 4 is gewoon nen dikzak imo. Nu ja als dat door iedereen als aantrekkelijk aanzien wordt dan ben ik liever niet aantrekkelijk :D
 
Het is uiteindelijk maar goed ook dat de smaken verschillen, als iedereen alleen maar de gespierde man wil of de slanke vrouw (waarom staat er overigens geen gespierde chick tussen :( ) blijft de rest allemaal over en moeten we onze gespierde man/slanke vrouw altijd bij de hand houden just in case voor als een groepje doorgedraaide vrouwen hem belaagd :P
 
Het is uiteindelijk maar goed ook dat de smaken verschillen, als iedereen alleen maar de gespierde man wil of de slanke vrouw (waarom staat er overigens geen gespierde chick tussen :( ) blijft de rest allemaal over en moeten we onze gespierde man/slanke vrouw altijd bij de hand houden just in case voor als een groepje doorgedraaide vrouwen hem belaagd :P

Smaken verschillen idd. Maar tegenwoordig moeten we obese en morbide obese toestanden maar normaal vinden. En de maatschappij wordt vetter en dan verschuifd wat er als normaal aanzien wordt .

Niet echt een goede evolutie.
 
Het is toch al langer algemeen geweten dat vrouwen een 'sterke' man verkiezen met brede schouders en een klein vetlaagje.

Brede schouders = sterk
Vetlaagje = geregeld eens lekker eten/drinken

Wij (zoveel mogelijk massa met zo weinig mogelijk vet) zijn een minderheid ;)
 
Ze zeggen allemaal tegen hunne vent dat ze er goed uitzien ookal hebben ze een pens(nr 4). Maar wanneer dadbod papa op de kindjes let wordt zij gepakt door ne gast die er vele atletischer uitziet.
En niet alleen de getrouwde vrouwen.

Nummer 4 is gewoon nen dikzak imo. Nu ja als dat door iedereen als aantrekkelijk aanzien wordt dan ben ik liever niet aantrekkelijk :D
Nummer 4 waar 40% van de vrouwen voor stemmen, is voor jou een dikzak ??? In welke droomwereld leef jij. Papa die op de kindjes let en vrouw die door een andere sixpack wordt gepakt. Zal wel eens gebeuren maar ze wordt even goed gepakt door een sympathieke collega die helemaal niet atletisch is. De mannen die ik heb gekend en de meeste vrouwen versierden, hadden hun uiterlijk niet bepaald mee. Doodgewone mannen maar goed weten hoe ze een vrouw moeten aanpakken. En waarschijnlijk ook goede minnaars en dat heeft niets met spieren te maken.
 
Nummer 4 waar 40% van de vrouwen voor stemmen, is voor jou een dikzak ??? In welke droomwereld leef jij. Papa die op de kindjes let en vrouw die door een andere sixpack wordt gepakt. Zal wel eens gebeuren maar ze wordt even goed gepakt door een sympathieke collega die helemaal niet atletisch is. De mannen die ik heb gekend en de meeste vrouwen versierden, hadden hun uiterlijk niet bepaald mee. Doodgewone mannen maar goed weten hoe ze een vrouw moeten aanpakken. En waarschijnlijk ook goede minnaars.

mn excuses had het over nr 3 :)

En volgens het artikel is het omdat een afgetrainde man een vrouw onzeker maakt.

Zegt meer over de vrouwen dan over wat er echt aantrekkelijk is.

En ik spreek over mijn persoonlijke ervaringen. Officiele cijfers weet ik niet. Maar uit mijn ervaring zoeken ze toch wat anders om een scheve schaats te rijden dan wat ze thuis zitten/liggen hebben. En das meestal ne luie dadbod.

Maar kan ook een vertekend beeld hebben omdat ik gewoon dat soort vrouwen makkelijk aantrek :D
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven