Fitness Seller

Anavar afvallen vraagje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gymaholic123

Novice
Lid geworden
26 jun 2018
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
88kg
Vetpercentage
17%
Beste Bodybuilding.nl,

Ik heb zojuist maar een account aangemaakt omdat, ik geen antwoord op mijn vraag kon vinden.

Ik ben al 3/4 jaar actief met fitnessen en heb er 5 weken geleden voor gekozen om voor een anavar kuur te kiezen met als doel cutten.

Ik ga 8 weken kuren met 50mg elke dag.

Ik train nu 6 keer per week krachttraining, icm 2x per week hardlopen.

Resultaten tot nu toe: 93kg > 88kg. Zichtbare resultaten met betrekking tot vetverlies en grotere armen etc.
Bankdrukken van 90 max naar 105kg gegaan en merkbaar sterker in alle oefeningen.
Merk voornamelijk een echte pump in de gym.

Mijn doel is om mijn buikspieren echt duidelijk zichtbaar te maken, maar tot heden zijn alleen de bovenste blokjes goed zichtbaar. Mijn vraag is dan ook, zou het helpen om 3/4x per week buikspieren erbij te trainen of hebben jullie tips hoe ik dit kan verbeteren. Ik volg momenteel een paleo dieet en dat heeft mij veel geholpen.

Alvast hartelijk dank.
 
Beste Bodybuilding.nl,

Ik heb zojuist maar een account aangemaakt omdat, ik geen antwoord op mijn vraag kon vinden.

Ik ben al 3/4 jaar actief met fitnessen en heb er 5 weken geleden voor gekozen om voor een anavar kuur te kiezen met als doel cutten.

Ik ga 8 weken kuren met 50mg elke dag.

Ik train nu 6 keer per week krachttraining, icm 2x per week hardlopen.

Resultaten tot nu toe: 93kg > 88kg. Zichtbare resultaten met betrekking tot vetverlies en grotere armen etc.
Bankdrukken van 90 max naar 105kg gegaan en merkbaar sterker in alle oefeningen.
Merk voornamelijk een echte pump in de gym.

Mijn doel is om mijn buikspieren echt duidelijk zichtbaar te maken, maar tot heden zijn alleen de bovenste blokjes goed zichtbaar. Mijn vraag is dan ook, zou het helpen om 3/4x per week buikspieren erbij te trainen of hebben jullie tips hoe ik dit kan verbeteren. Ik volg momenteel een paleo dieet en dat heeft mij veel geholpen.

Alvast hartelijk dank.

Ik heb niet het idee dat je er veel van begrijpt en dat je maar wat doet

Mocht je geholpen willen worden post eens je voeding schema daarnaast snap ik niet waarom.je anavar neemt?
 
Voor dikke buikspieren heb je dnp.
 
Om buikspieren echt goed zichtbaar te krijgen moeten:
- Je buikspieren voldoende ontwikkeld zijn
- Je vet% laag genoeg zijn.

Je bent al bezig met het verliezen van vet. Je bent in 8 weken 5kg afgevallen (wat grotendeels vet zal zijn). In jouw geval vermoed ik dat je vet% nu nog te hoog is (waardoor vooral midden en onderste buikspieren nog niet zichtbaar zijn). Je zult dus nog een tijdje door moeten gaan met verliezen van gewicht / vet.

Je aanpak is verre van optimaal en is een hoop op aan te merken.
 
Beste Bodybuilding.nl,

Ik heb zojuist maar een account aangemaakt omdat, ik geen antwoord op mijn vraag kon vinden.

Ik ben al 3/4 jaar actief met fitnessen en heb er 5 weken geleden voor gekozen om voor een anavar kuur te kiezen met als doel cutten.

Ik ga 8 weken kuren met 50mg elke dag.

Ik train nu 6 keer per week krachttraining, icm 2x per week hardlopen.

Resultaten tot nu toe: 93kg > 88kg. Zichtbare resultaten met betrekking tot vetverlies en grotere armen etc.
Bankdrukken van 90 max naar 105kg gegaan en merkbaar sterker in alle oefeningen.
Merk voornamelijk een echte pump in de gym.

Mijn doel is om mijn buikspieren echt duidelijk zichtbaar te maken, maar tot heden zijn alleen de bovenste blokjes goed zichtbaar. Mijn vraag is dan ook, zou het helpen om 3/4x per week buikspieren erbij te trainen of hebben jullie tips hoe ik dit kan verbeteren. Ik volg momenteel een paleo dieet en dat heeft mij veel geholpen.

Alvast hartelijk dank.

Met 6x per week krachttraining en 2x per week serieus hardlopen zou het goed mogelijk moeten zijn om alle abs uiteindelijk zichtbaar te krijgen.
Zoals A User B al zei: je buikspieren moeten voldoende ontwikkeld zijn en de vetpercentage moet laag genoeg zijn.

Op dit moment 3/4x per week buikspieren gaan trainen is een prima iets om toe te passen voor het verder ontwikkelen van de abs, ook al zit je in de cutfase.
Onthoud wel --> buikspieren zijn ook spieren, oftewel: het ontwikkelen / laten groeien hiervan gaat sneller al had je dit in een bulk traject gedaan in plaats van in de cut.

Ik gok niet dat je een voedingsschema hebt, want mensen die het Paleo dieet volgen eten meestal op gevoel en tellen vaak niet de calorieën.
(Mocht dit bij jou anders zijn dan mag je het schema gerust posten en kunnen wij kijken of deze wel goed in elkaar steekt).

Waarom heb je trouwens specifiek gekozen voor Anavar? Wat is jouw redenatie hierachter?
 
Met 6x per week krachttraining en 2x per week serieus hardlopen zou het goed mogelijk moeten zijn om alle abs uiteindelijk zichtbaar te krijgen.
Zoals A User B al zei: je buikspieren moeten voldoende ontwikkeld zijn en de vetpercentage moet laag genoeg zijn.

Op dit moment 3/4x per week buikspieren gaan trainen is een prima iets om toe te passen voor het verder ontwikkelen van de abs, ook al zit je in de cutfase.
Onthoud wel --> buikspieren zijn ook spieren, oftewel: het ontwikkelen / laten groeien hiervan gaat sneller al had je dit in een bulk traject gedaan in plaats van in de cut.

Ik gok niet dat je een voedingsschema hebt, want mensen die het Paleo dieet volgen eten meestal op gevoel en tellen vaak niet de calorieën.
(Mocht dit bij jou anders zijn dan mag je het schema gerust posten en kunnen wij kijken of deze wel goed in elkaar steekt).

Waarom heb je trouwens specifiek gekozen voor Anavar? Wat is jouw redenatie hierachter?

Beste Jan, Hartelijk dank voor je serieuze reactie.

Ik heb vorige winter een test e 500mg 8 weken kuur gevolgd, en heb daar veel massa mee gepakt, maar ook een buikje van gekregen.

Ik ben niet zo’n fan van injecten elke dag vandaar dat ik koos voor test e.

Ik wou nu droogtrainen en koos daarom voor anavar. Omdat ik dan relatief lang mijn gains behoudt.

Ik heb zoals je zei niet een straks voedingsschema, maar mijn dagelijks voeding bestaat uit:

1 Kilo magere franse kwark met blauwe bessen
Handje vol cashewnoten
Bakje tonijn
Alleen water drinken
Sochtends glas water met uitgeknepen citroen
En savonds groenten met vlees of kip.

Hier kom ik de dag mee door. Ik hoor van veel mensen als dat ik erg ben gegroeid. Voornamelijk veel grotere armen/meer zichtbare aderen. Mijn buikje is ook weg!

Ik moet nu nog 3/4 weken aan de anavar en dan zit mijn kuur erop.

Hoop dat je zo mijn beweegreden voor anavar begrijpt!
 
Je volgt dus geen paleo dieet, maar gewoon een koolhydraat en vet arm dieet.
 
Dat zei je nie
Daar heb je gelijk, maar toch uiteindelijk vind ik het nooit echt een meerwaarde.
Voor wat extra kracht voor het trainen is het nooit slecht, maar als man ga je dus echt 0,0kilo massa nemen op anavar en voor te cutten kun je er ook vrij weinig mee doen.
Dan gaat ts nog beter voor winny.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven