Fitness Seller

Wat gaat er mis? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Scorpy-

Novice
Lid geworden
2 sep 2016
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
80kg
Vetpercentage
11%
Hallo ik ben nu in mijn 9e week van mijn eerste kuur.
1x pw 500mg Test E 10 weken. (test only)
Lengte: 178 cm.
week 1 gewicht: 78 kilo 11% BF
week 9 gewicht: 80 kilo 11% BF
Dus ik ben maar 2 kilo aangekomen wat ik bijzonder weinig vind voor een kuur.
Ik train 5/6x per week pak elke spiergroep 2x per week en eet 4500 ckal per dag.
Dus daar kan het volgens mij niet aan liggen. Nu heb ik van de week mijn bloedwaarden laten meten en die waren allemaal in orde alleen mijn leverwaarden waren iets hoger. (maar dit kan ook door het vele eten komen en GHB gebruik 1x per week). Mijn testosteron level was 27 nmol/l. Dus dat is toch gewoon normaal? Deze hoort toch flink stuk hoger te liggen tijdens een kuur? Bloedafname is wel 6 dagen na injectie genomen, maar dan alsnog hoort die veel hoger te liggen?
Heb ook niet veel van de Test gemerkt ook geen acne op rug/borst terwijl ik daar wel erg gevoelig voor ben.
Kan het zijn dat ik fake gear heb? Graag jullie advies wat er nu niet klopt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
1. Ervaringen van merken mogen niet besproken worden
2. Je vraagt dit nu pas aan het eind van je kuur en je bent niet eerder aan de bel gaan trekken.
3. Niet aankomen is te weinig eten, zelfs ik weet dat op 67kg.
4. Je weet dus nog geen eens de basis voedingsprincipes en kuurt, slim
 
Fake

Verder nette progressie
2kg schoon in 9 weken..waarom kuren
 
misgien moet je een xtje met daan van de westcoastgym trainen in monster die weet prezies wat je moet doen met goede dropsets enzo voor goede pomp waardoor je veel spierpijn krijgt en dus veel spiergroei enzo dat werkt denk ik ik beter want nu pak je alles 2x per week dat is veel te veel spieren moeten ook rust hebben snapje
 
1. Ervaringen van merken mogen niet besproken worden
2. Je vraagt dit nu pas aan het eind van je kuur en je bent niet eerder aan de bel gaan trekken.
3. Niet aankomen is te weinig eten, zelfs ik weet dat op 67kg.
4. Je weet dus nog geen eens de basis voedingsprincipes en kuurt, slim

Waaruit concludeer je dat ik de basis voedingsprincipes niet weet? Ik eet 270 gram eiwitten. 120 gram vet en rest carbs. Dat zou toch voldoende moeten zijn om flink te groeien voor mijn gewicht?

Iemand enig idee hoe hoog je test level dan eigenlijk ongeveer zou moeten zijn tijdens test only kuur?
 
misgien moet je een xtje met daan van de westcoastgym trainen in monster die weet prezies wat je moet doen met goede dropsets enzo voor goede pomp waardoor je veel spierpijn krijgt en dus veel spiergroei enzo dat werkt denk ik ik beter want nu pak je alles 2x per week dat is veel te veel spieren moeten ook rust hebben snapje

Misschien moet jij eens een xtje wat research gaan doen, wellicht komt er dan wat minder onzin uit...snapje.
 
Misschien moet jij eens een xtje wat research gaan doen, wellicht komt er dan wat minder onzin uit...snapje.

is gwn zo maat want kijk maar naar die magazines en teidschriften enzo al die schemas van die grote bodybuilders zijn zo met veel oefeningen per spiergroep en voor veel pomp want als je veel pomp hebt ben je ook groter dus dat wort je ook groter en gespierder dus wie lult hier nou onzin snapje
 
is gwn zo maat want kijk maar naar die magazines en teidschriften enzo al die schemas van die grote bodybuilders zijn zo met veel oefeningen per spiergroep en voor veel pomp want als je veel pomp hebt ben je ook groter dus dat wort je ook groter en gespierder dus wie lult hier nou onzin snapje

oke ik geloof je.
 
2 kilo in 9 weken is prima zonder kuur en jou test in je bloed geeft aan dat je niet aan het kuren bent.

na 6 dagen hoort deze nog steeds stukken hoger te zijn pm evt even merk door
 
is gwn zo maat want kijk maar naar die magazines en teidschriften enzo al die schemas van die grote bodybuilders zijn zo met veel oefeningen per spiergroep en voor veel pomp want als je veel pomp hebt ben je ook groter dus dat wort je ook groter en gespierder dus wie lult hier nou onzin snapje
Matige troll... doet ook overduidelijk z'n best om schrijffouten te maken :laugh: :dontfeed:
 
Je gear is nog faker dan het gezicht van Marijke Helwegen.
 
is gwn zo maat want kijk maar naar die magazines en teidschriften enzo al die schemas van die grote bodybuilders zijn zo met veel oefeningen per spiergroep en voor veel pomp want als je veel pomp hebt ben je ook groter dus dat wort je ook groter en gespierder dus wie lult hier nou onzin snapje

Damn you’re stupid.
 
Wat waren je lh & fsh waarden? Voordat je iets doet zou ik toch deze eens gaan meten. Mogelijk is het extreem underdosed, waardoor je alsnog gewoon al die weken onderdrukt bent en moet herstellen. Als je lh en fsh normaal zijn, dus niet <0.01, kun je je nakuur ook wel laten zitten:roflol:

Desalniettemin nette progressie voor 9 weken natty!
 
TS traint al 5 jaar (zie zijn andere topics). Dan is 2 kg spiermassa er bij in 9 weken natty onmogelijk.
 
Meneer woog slechts 78 kg op 178cm. 11% zal ook wel een schatting zijn en accurate metingen zijn eigenlijk alleen dexa metingen.

Met andere woorden: 2kg kan prima en zal niet alleen spiermassa zijn (vet, glycogeen, maaginhoud).

Nogmaals, zn gear is nog faker dan het gezicht van Marijke Helwegen.
 
TS traint al 5 jaar (zie zijn andere topics). Dan is 2 kg spiermassa er bij in 9 weken natty onmogelijk.

Lukt wel als je ineens echt goed gaat eten omdat je denkt dat je aan het kuren bent.
 
Meneer woog slechts 78 kg op 178cm. 11% zal ook wel een schatting zijn en accurate metingen zijn eigenlijk alleen dexa metingen.

Met andere woorden: 2kg kan prima en zal niet alleen spiermassa zijn (vet, glycogeen, maaginhoud).

Nogmaals, zn gear is nog faker dan het gezicht van Marijke Helwegen.
Iemand heeft gewoon wat olie in z'n gebruikte vial gedaan om door te verkopen:emo:
 
Iemand heeft gewoon wat olie in z'n gebruikte vial gedaan om door te verkopen:emo:
En terecht. Rustig 9 weken olie injecteren en dan pas erachterkomen dat het waarschijnlijk fake is. Dan vraag je er ook gewoon om:roflol:.
 
En terecht. Rustig 9 weken olie injecteren en dan pas erachterkomen dat het waarschijnlijk fake is. Dan vraag je er ook gewoon om:roflol:.
Ik snap wel dat hij dacht dat hij on was. Hij is eens goed gaan eten en heeft na lang 'op een plateau' te zitten weer gegained:roflol:
 
Waar een beetje placebo effect al niet goed voor kan zijn.
 
Back
Naar boven