Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Zelfde met schoolboeken, na paar jaar frissen ze ff wat dingetjes op, gooien de boel door elkaar en daar kun je weer 30-100 euro voor aftikken :o

    Triest eigenlijk wel want een draaibank bijvoorbeeld van 20 jaar geleden zijn net zo goed (of beter) als die dingen die vandaag verkocht worden. Of je moet echt een digitale kopen voor de extra functies maar verder doet alles precies het zelfde eigenlijk :o
    ik heb een vlakbank van 90 jaar oud nederlands fabrikaat , duitse elektro motoren erin(aeg) ding gaat nooit kapot :P
     
    Yes.
    VTEC baby :driving:
    Vtech? :scratch:

    9200000030129972.jpg
     
    :roflol:

    Ik had eens zo'n Honda Jazz als vervangwagen gekregen. Daar zat ik ook met 1 been haast op de passagiers stoel :D

    Japanners zijn wij niet voor gemaakt :p
     
    Heb je zo’n space toestel? :D

    Nee hoor. Civic van 2006. 2.2CTDI gechipt. Ondertussen wel al 300k km. Dus helaas. Binnenkort vervangen :(
     
    • Like
    Waarderingen: Vonk
    Nee hoor. Civic van 2006. 2.2CTDI gechipt. Ondertussen wel al 300k km. Dus helaas. Binnenkort vervangen :(

    't Is een Honda. Op 300k is die net ingereden :D
    Ik heb nog een "spaceshuttle" (Tourer facelift)
     
    't Is een Honda. Op 300k is die net ingereden :D
    Ik heb nog een "spaceshuttle" (Tourer facelift)

    :roflol: Ja, die zal nog wel even mee gaan. Maar ja... het nieuwe model is natuurlijk ook wel nice :o
     
    T bedrijf waar mijn pa werkt is een fabriek kwijt geraakt in China. Directeur had een weddenschap gehad ofzo..

    Nu maken ze 12 miljoen per dag verlies tot ze een nieuwe fabriek gevonden hebben en die draaiende gekregen hebben :roflol:

    :roflol: mogen ivm veiligheidsvoorschriften geen kinderen op die fabriek komen en mijn pa en zijn collega's worden continue bewaakt en vervoerd in een nieuwe BMW 7 serie :o

    Wat voor bedrijf is dat dan? Het moet wel een maga fabriek zijn wil je door het wegvallen van de productie van 1 locatie 12miljoen verlies per dag hebben. Dat is op jaarbasis ruim 4miljard.
     
    Yup klein beetje bijleggen voor een zo goed als nieuw m145i, zou het wel weten dan :D
     
    Back
    Naar boven