- Lid geworden
- 3 okt 2008
- Berichten
- 35.890
- Waardering
- 35.616
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Meh. BMW is niet mijn stijl.
Ieder zijn eigen meug
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Meh. BMW is niet mijn stijl.
Heb zowat het omgekeerde beleefd tijdens 3 weken backpacken door Vietnam. Het enige land in ZO-Azië waar we nooit meer opnieuw heen gaan, gewoon door de mensen. Toeristen zijn er wandelende ATM's.Ik ben 3 weken in Vietnam geweest, van noord naar zuid. De toeristische attracties, de grote steden, maar ook het minder toeristische binnenland. Ik herken hier echt helemaal niets van. Vietnamezen heb ik als beleefd en sociaal ervaren. Absoluut niet uit op je geld en tevreden met wat ze hebben (zoals het echte boeddhisten betaamt).
doe mij die maar ! lekker op je gemak in alle luxe richting vakantie bestemming
Yup klein beetje bijleggen voor een zo goed als nieuw m145i, zou het wel weten dan
1 en 2 serie zijn meer auto's voor vrouwen
Behalve de M versie(s). Met name de 2 is een sensatie qua rijbeleving. Qua desgin in het huidige aanbod doet de 4 het meest denken aan het "oude" bmw gevoel.1 en 2 serie zijn meer auto's voor vrouwen
Behalve de M versie(s). Met name de 2 is een sensatie qua rijbeleving. Qua desgin in het huidige aanbod doet de 4 het meest denken aan het "oude" bmw gevoel.
Ik snap wat je zegt. Al had de E30 M3 een M5 motor die teruggebracht werd tot een 4 cilinder. Dus een 6 cilinder misstaat niet.Door de omvang van die autootjes en het aantal cilinders is het in mijn ogen geen echte M
Ik snap wat je zegt. Al had de E30 M3 een M5 motor die teruggebracht werd tot een 4 cilinder. Dus een 6 cilinder misstaat niet.
Hoop fun.
Door de omvang van die autootjes en het aantal cilinders is het in mijn ogen geen echte M
het getik van de inlaat kleppen ook heel erg jaren 90Behalve de M versie(s). Met name de 2 is een sensatie qua rijbeleving. Qua desgin in het huidige aanbod doet de 4 het meest denken aan het "oude" bmw gevoel.
Wat is in jouw ogen van de huidige line-up dan wel een echte M?
Wat voor bedrijf is dat dan? Het moet wel een maga fabriek zijn wil je door het wegvallen van de productie van 1 locatie 12miljoen verlies per dag hebben. Dat is op jaarbasis ruim 4miljard.
Behalve de M versie(s). Met name de 2 is een sensatie qua rijbeleving. Qua desgin in het huidige aanbod doet de 4 het meest denken aan het "oude" bmw gevoel.
Het hele bedrijf ligt stil omdat die fabriek essentiële onderdelen maakt voor alle producten die ze maken.
En iedereen die een vlucht met een vliegtuig gemaakt heeft is in de buurt geweest van producten van dat bedrijf