XXL Nutrition

First Time Tren en T3 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bricke93

Cool Novice
Lid geworden
8 okt 2013
Berichten
80
Waardering
15
Lengte
1m76
Massa
82kg
Vetpercentage
9%
Beste Lezers,

Even wil ik mijn kuurvoorstel hier neerschrijven. Zit momenteel al in week 3, maar krijg verschillende opmerkingen in mijn omgeving hoe beter kan en anders moest.

- Ook begin ik een lichte vorm van gyno te verkrijgen, enkel zou ik met Arimidex willen afwachten. Is Nolvadex een mogelijke oplossing ( preventief ) het schijfje is zich aan het vormen, maar heb nog geen pijn of echte knobbel achter de tepel.


Ben vanaf dag 7 T3 beginnen nemen op een vaste inhoud van van 50mcg. 2 tabs bij het opstaan.
Week 1 t.e.m week 6
2x 250mg Test E / 200mg Tren E
( 2 vaste prikdagen ) -> Hier krijg ik enkel verdeelde meningen over wat beter is, 1x de week of 2x
Vanaf week 6 ga ik hierbij 2x de week 2ml Mast e bijtoevoegen die een dosering heeft van 2x200mg.

Zou ik hierbij de Test en Tren ook zowel nog op 2ml houden, of hier ergens in zakken ?

Na 12 weken kuren, dacht ik vanaf week 14 gewoon 2 weken Nolvadex te nemen ed.

Mvg
 
Ari op hoeveel ?
Lijkt me beetje onhandig omdat het toch wel wat gaat tegenwerken of overschat ik nu de werking ?
 
Ik vraag me af of arimidex je wel gaat helpen tegen gyno!? De gyno die jij hebt komt hoogs waarschijnlijk door tren.
Bovendien is zkr nooit vroeg genoeg om in te grijpen tijdens begin gyno. Dus hoe vroeger je bij bent hoe beter en des te grotere kans je hebt dat het weer weggaat.
Wat zkr wel werkt is de hoeveelheid van test verlagen en als dat niet werkt toch de tren proberen te verlagen.
 
En even over twee keer per week zetten tegenover een keer per week.
Twee keer per week zorgd ervoor dat je een stabielere spiegel in je bloed opbouwd dus stuk minder schommelingen in de concentraties hebt.
Dus twee keer per week zetten is naar mijn mening beter dan een keer.
 
500 test 400 tren is een mooie dosis, kreeg er ook gyno van helaas. Nolva hielp bij mij + mucuna pruriens (doet hetzelfde dan caber maar niet zo drastisch).

Als je mast dan toch zou toevoegen, zou ik de test laten zaken
 
Ja, nolvadex 20mg of starten met 10mg en als dat niet genoeg is 20 nemen tot beginnende gyno wegtrekt, daarna eventueel arimidex opstarten
 
500 test 400 tren is een mooie dosis, kreeg er ook gyno van helaas. Nolva hielp bij mij + mucuna pruriens (doet hetzelfde dan caber maar niet zo drastisch).

Als je mast dan toch zou toevoegen, zou ik de test laten zaken

Op welke dosering neem je die mucuna pruriens tegen gyno?
 
Op welke dosering neem je die mucuna pruriens tegen gyno?
Ik heb geen idee hoeveel milligram de scoop van sportpoeders was. Ik nam 2 doseringen; eentje ergens rond 10u en pre workout. Kreeg er een goed humeur van :P
 
Oke bedankt voor de reacties !

Mensen ervaring met T3 hoe ik deze het best blijf innemen en hoelang ?
Momenteel dus 2 tabs halfuurtje voor eerste maaltijd ( dacht dit 6weken te doen ) -> Moet ik hierin in afbouwen of kan ik er gewoon mee stoppen ?

+ Proviron een meerwaarde in deze kuur ? ( iemand gaf me dit aan als raad ) maar lijkt in mijn ogen beetje overbodig
 
Oke bedankt voor de reacties !

Mensen ervaring met T3 hoe ik deze het best blijf innemen en hoelang ?
Momenteel dus 2 tabs halfuurtje voor eerste maaltijd ( dacht dit 6weken te doen ) -> Moet ik hierin in afbouwen of kan ik er gewoon mee stoppen ?

+ Proviron een meerwaarde in deze kuur ? ( iemand gaf me dit aan als raad ) maar lijkt in mijn ogen beetje overbodig

T3 zit je dus op 50mcg neem ik aan
Afbouwen en opbouwen is een discussie punt maar er is ook meer maals bewezen dat het overbodig is dus ik zou op jouw dosis niet afbouwen.

Ik heb ooit ergens gelezen dat je lichaam zelf 25mcg aanmaakt maar hou me daar niet aanvast
 
T3 zit je dus op 50mcg neem ik aan
Afbouwen en opbouwen is een discussie punt maar er is ook meer maals bewezen dat het overbodig is dus ik zou op jouw dosis niet afbouwen.

Ik heb ooit ergens gelezen dat je lichaam zelf 25mcg aanmaakt maar hou me daar niet aanvast

Ik ben het beginnen nemen omdat ik zelf een traagwerkende heb naar mijn mening.. Heb het nooit echt laten controleren, ook wil ik er niet te zot mee doen dus beperk ik het op 50mcg en 6weken. Ook las ik dat het wel goede combinatie is met de tren. Zelf geen ervaring met deze combinatie. Is beide eerste keren dat ik deze producten gebruik
 
Oke bedankt voor de reacties !

Mensen ervaring met T3 hoe ik deze het best blijf innemen en hoelang ?
Momenteel dus 2 tabs halfuurtje voor eerste maaltijd ( dacht dit 6weken te doen ) -> Moet ik hierin in afbouwen of kan ik er gewoon mee stoppen ?

+ Proviron een meerwaarde in deze kuur ? ( iemand gaf me dit aan als raad ) maar lijkt in mijn ogen beetje overbodig


idd icm tren, kilo's vliegen eraf. :)
 
Back
Naar boven