AndroidHealthClinic

Vraag! En voorstellen. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Negan

Cool Novice
Lid geworden
25 feb 2018
Berichten
54
Waardering
10
Lengte
1m82
Massa
93kg
Vetpercentage
14%
Hallo beste forum leden en passie genoten.

Ik weet de juiste plek niet om me voor te stellen dus dan doe ik het hier maar. Ik ben Jeffrey en 28 jaar woonachtig in het mooie Nijmegen. Ik ben al zo een 8 jaar bezig met de ons zo geliefde sport. En weet zowaar alle ins and outs van het natuurlijk gainen. Maar nu ik het idee heb dat ik een soort van plateau bereik. Maybe its in my mind. Ben ik me al enige tijd aan het verdiepen in wat extra hulp in de vorm van anabolen. Mijn oom heeft in zijn glorie tijd aardig wat gebruikt maar aangezien de kuur die hij me aanraadde me niet zo verstandig leek als eerste kuur. Had ik meer het idee om Test E only te nemen 500mg per week.Om te kijken wat het met mijn lichaam doet zowel positief als negatief! En dan 10 tot 12 weken aangezien test e 3 weken nodig heeft om echt te gaan werken. Dan was het mijn vraag of nolvadex voldoende is om na de kuur te gaan gebruiken? Dit is overigens informatie inwinnen ben nog in de cut wil eerst mijn Vpercentage terug brengen van 13% richting 10% voor goede resultaten.

Tips zouden altijd handig zijn mijn oom gaf er wat maar heb meer het idee dat dat allemaal niet meer van deze tijd is 2018 is toch niet de 70 jaren.

Hartelijk dank
 
Laatst bewerkt:
Beste eerste kuur Test-E only weet je gelijk wat test met je doet voordat je er andere compounds in toevoegt.

10/12 weken op 500mg ziet er prima uit.
en nolvadex zou genoeg moeten zijn eventueel hcg?
 
Beste eerste kuur Test-E only weet je gelijk wat test met je doet voordat je er andere compounds in toevoegt.

10/12 weken op 500mg ziet er prima uit.
en nolvadex zou genoeg moeten zijn eventueel hcg?

Dank u voor uw reactie. Ja HCG had ik ook overwogen is dat verstandig er eventueel de gehele kuur mee te laten lopen? O En nolvadex bv 2 weken lang 20mg per dag of hoger? Ik heb me de laatste tijd aardig verdiept in het gebruik maar ik weet nog niet alle ins and outs, anabolen is een redelijk breed en soms grijs gebied merk ik. Daarom is het altijd fijn als je mensen kan raadplegen die alles al hebben mee gemaakt
 
hcg 2x 500iu pw mee laten lopen, nolva 3/4 weken op 20mg zou voldoende moeten zijn.
 
yup neem aan van wel he :D of doe je het liever met een aas spuitje in je buik haha , 750/1000 iu per week voldoende
 
Wat raadde je oom dan aan?
 
niet doen je weet niet hoe je reageert op welke compound hou het veilig eerste kuur ga voor test only 500mg is een perfecte eerste kuur.
 
daar weet onze johny alles van af, once you go black you never go back.
 
Oké dan zal er Voor mij ook wel no way back meer zijn

Ik had het over iets heel anders :D once you go black roept bij mij andere beelden op :D,kuur persoonlijk niet.

Maar heb niks tegen mensen die het wel doen maar het slim aanpakken. voeding en training op orde hebben.
 
Back
Naar boven