Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (32 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Moest even bij een vriend wat afgeven die recht tegenover harmke woont.

    Triest eigenlijk wel, nouja nu liep ze te liegen maar stel dat een meisje echt verkracht is en dan mag de dader gewoon legaal zijn auto voor jouw deur zetten :roflol:
     
    :roflol:

    Screenshot_20180703-112549.png
     
    Een minderjarige politiechick?
     
    Nee meerderjarig maar ze heeft huisarrest :roflol: !

    Dus ik zei zo ah arm kind als je peuken moet moet je t maar zeggen.

    Had Kats niet gezien dat ze wat gezegd had.. voor 3e keer. Vorige keer had ze 2 keer half uur op station gewacht :roflol:
     
    Waarom denk je dat ik er mee om ga? :roflol:
     
    Geen van de genoemde feiten is een reden voor jou om ermee om te gaan :roflol:
     
    Geen van de genoemde feiten is een reden voor jou om ermee om te gaan :roflol:

    Ja dat bedoel ik dus, ik doe niet zoveel met goede redenen iets niet te doen :trollface:

    Ach is wel schat van een meid hoor, betaalt netjes zelf d'r peuken en toen ze voor d'r verjaardag pakje peuken met mijn pinpas mocht halen had ze kleintje gehaald ipv zo'n achterlijk groot pakje.
     
    Wat lief!
     
    :trollface:

    Ach is wel schat van een meid hoor, betaalt netjes zelf d'r peuken en toen ze voor d'r verjaardag pakje peuken met mijn pinpas mocht halen had ze kleintje gehaald ipv zo'n achterlijk groot pakje.
    POTVERDOMME ZEG! Dat zijn nog eens cadeau's! Een pak sigaretten die ze vervolgens ook nog eens zelf moet gaan halen. Het kan niet op met jou he! Ik mocht willen dat ik zulke vrienden had!
     
    Back
    Naar boven