MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Izzy heeft toch zussen? Zussen keuren toch vaak de vriendinnen van broers? Of laten in ieder geval iets merken. Wat zouden de zussen toch vinden van de "veroveringen" van broer lief, en de strafzaak? Izzy gaat om op een manier waar de zussen toch van zouden gruwelen indien ze zo iemand tegen zouden komen?

Harmke kwam hier gewoon thuis over de vloer hoor? :dunno:

En mijn zusjes kennen me lang genoeg om te weten dat ik gewoon normaal om ga met andere mensen. Alleen beetje ongenuanceerde mening meestal :roflol:
 
Harmke kwam hier gewoon thuis over de vloer hoor? :dunno:

En mijn zusjes kennen me lang genoeg om te weten dat ik gewoon normaal om ga met andere mensen. Alleen beetje ongenuanceerde mening meestal :roflol:
Ik neem aan dat ze niet over de vloer kwam toen er aangifte werd gedaan en de rechtszaak begon. Ook niet daarna. Over die periode heb ik het natuurlijk. Dat het voor de zusjes duidelijk werd dat broertje tegen een veroordeling aanliep wegens misbruik van in ieder geval een minderjarig slachtoffer, de ander kon niet wettelijk en overtuigend bewezen worden. Dat je ook nu nog met allerlei minderjarigen rondhangt, de politie uitdaagt, rijdt zonder rijbewijs en meer van die streken. Ze zijn toch die 'zussen van die veroordeelde zedendelinquent'. Nooit gedacht over hoe dat voor hen of andere leden van de familie zou zijn?
 
Ik neem aan dat ze niet over de vloer kwam toen er aangifte werd gedaan en de rechtszaak begon. Ook niet daarna. Over die periode heb ik het natuurlijk. Dat het voor de zusjes duidelijk werd dat broertje tegen een veroordeling aanliep wegens misbruik van in ieder geval een minderjarig slachtoffer, de ander kon niet wettelijk en overtuigend bewezen worden. Dat je ook nu nog met allerlei minderjarigen rondhangt, de politie uitdaagt, rijdt zonder rijbewijs en meer van die streken. Ze zijn toch die 'zussen van die veroordeelde zedendelinquent'. Nooit gedacht over hoe dat voor hen of andere leden van de familie zou zijn?
Ik heb zo de indruk dat de rest van de familie geen haar beter is :rolleyes:
 
Ik neem aan dat ze niet over de vloer kwam toen er aangifte werd gedaan en de rechtszaak begon. Ook niet daarna. Over die periode heb ik het natuurlijk. Dat het voor de zusjes duidelijk werd dat broertje tegen een veroordeling aanliep wegens misbruik van in ieder geval een minderjarig slachtoffer, de ander kon niet wettelijk en overtuigend bewezen worden. Dat je ook nu nog met allerlei minderjarigen rondhangt, de politie uitdaagt, rijdt zonder rijbewijs en meer van die streken. Ze zijn toch die 'zussen van die veroordeelde zedendelinquent'. Nooit gedacht over hoe dat voor hen of andere leden van de familie zou zijn?

Dat andere meisje was het zusje van een vriendin van mijn zusje. Die pastte op de hond, daarom had ze onze huissleutels en wist hoe mijn kamer er uit zag.

Als ik zonder risico vals aangifte kan doen met de kans 2500 euro te krijgen zou ik dat ook doen als ik een hekel aan de andere persoon had.
 
sumo is cheating, gewoon onder de indruk van haar power ,goeie bouw ook en die qauds ^^

Ik zou maar oppassen dat ze die power niet tegen je gaat gebruiken @10:43.
:trollface:
 
Hmm, dan heb ik iets gemist?
 
Ooh is het weer een xzywihiziziz avondje, dan ga ik maar slapen
 
Back
Naar boven