Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (43 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik snap echt niet waarom je zo in de ontkenning blijft leven. Als een rechtbank jou heeft veroordeeld dan kan je er, ondanks de soms pijnlijke missers door justitie, van uitgaan dat er juist is gehandeld. We leven nog niet in een bananenrepubliek. Het zijn meestal ook de mensen die verdacht worden van zedendelicten welke moord en brand schreeuwen en roepen dat ze onschuldig zijn of dat er geen expliciet nee werd gezegd. Omdat het zich vaak afspeelt tussen twee mensen is het ook lastig om te bewijzen, daarom wordt er ook steevast ontkent. Jij gaat nog een stap verder in deze. Jij legt de schuld en verantwoordelijkheid bij de aangever, en blijft na de veroordeling haar lastigvallen- zelfs een straatverbod (of zoiets?!) houd jou niet tegen. Had je met een zus van mij niet moeten flikken.
     
    Hoop je dat hij op een dag alles inziet ofzo? Je blijft stug volhouden ;)
     
    Ik snap echt niet waarom je zo in de ontkenning blijft leven. Als een rechtbank jou heeft veroordeeld dan kan je er, ondanks de soms pijnlijke missers door justitie, van uitgaan dat er juist is gehandeld. We leven nog niet in een bananenrepubliek. Het zijn meestal ook de mensen die verdacht worden van zedendelicten welke moord en brand schreeuwen en roepen dat ze onschuldig zijn of dat er geen expliciet nee werd gezegd. Omdat het zich vaak afspeelt tussen twee mensen is het ook lastig om te bewijzen, daarom wordt er ook steevast ontkent. Jij gaat nog een stap verder in deze. Jij legt de schuld en verantwoordelijkheid bij de aangever, en blijft na de veroordeling haar lastigvallen- zelfs een straatverbod (of zoiets?!) houd jou niet tegen. Had je met een zus van mij niet moeten flikken.

    Ik heb geen straatverbod? Iedereen noemt harmke een hoer, de politie heeft alleen maar haar vriendinnetjes verhoord enz.

    En ik val haar niet lastig, van mijn part valt ze dood neer. Ik ga alleen niet niet meer bij vrienden langs omdat zij daar toevallig woont. Dus ja dan zet ik gewoon mijn auto voor haar huis neer.

    Ik ben niet de persoon die de keuze gemaakt heeft vals aangifte te doen. Er zijn genoeg redenen voor haar om te liegen over dat de seks vrijwillig was en er zijn genoeg mensen die kunnen verklaren dat harmke gewoon een vieze leugenaar is.

    Had toen gewoon wijs moeten luisteren naar een chick die mijn leeftijd had en Harmke goed kende. Zij zei nog: ga niet met die schijnheilige hypocriete aandachtshoer om.
     
    Ik heb geen straatverbod?
    Je mocht toch niet meer bij haar voor het huis komen of iets. Wat je overigens wel deed.
    En ik val haar niet lastig
    Lul niet man, alleen op dbb al.
    Ik ben niet de persoon die de keuze gemaakt heeft vals aangifte te doen. Er zijn genoeg redenen voor haar om te liegen over dat de seks vrijwillig was en er zijn genoeg mensen die kunnen verklaren dat harmke gewoon een vieze leugenaar is.
    Als je maar lang genoeg dat riedeltje oprakelt ga je er zelf in geloven. Anderen kunnen niet verklaren dat ze liegt. Of zaten die allemaal in de auto? Jij doet altijd maar voorkomen dat het een of ander minderwaardige fantast is, die jou valselijk heeft beschuldigd. Om als aangifte met betrekking tot een zedendelict in aamerking te komen dat het OM de zaak in verdere behandeling wilt nemen, moet het al aan veel punten voldoen anders blijft de aangifte liggen. Dat het al werd aangenomen zegt in de regel voldoende.
     
    • Like
    Waarderingen: 040B
    En ik vind weigeren om mij mijn telefoon terug te geven, of desnoods de mogelijkheid geven om mijn data er af te halen, toch wel redelijk bananenrepubliek achtig.
     
    Je mocht toch niet meer bij haar voor het huis komen of iets. Wat je overigens wel deed.

    Lul niet man, alleen op dbb al.

    Als je maar lang genoeg dat riedeltje oprakelt ga je er zelf in geloven.

    Weet ik, ben er ook van overtuigd dat harmke gewoon in haar leugens blijft geloven.
     
    Weet ik, ben er ook van overtuigd dat harmke gewoon in haar leugens blijft geloven.
    Vooralsnog heeft zij bewijs van een veroordeling om haar verhaal te ondersteunen. Ben jij in meerdere zaken verdachte, en veroordeelde. Blijf jij doorgaan met bepaalde gedragingen welke zijn onderzocht op bevel van de rechtbank en ziet jouw leven er momenteel een stuk minder rooskleurig uit dan die van haar.
     
    Hoop je dat hij op een dag alles inziet ofzo? Je blijft stug volhouden ;)
    Hij blijft perfect voldoen aan de omschrijvingen in het rapport dat opgesteld is op bevel van de rechtbank. En dat elke dag opnieuw. Lijkt hij alleen zelf niet te beseffen. Internet vergeet zelden.
     
    Derksen Dit hebben we nog nooit eerder meegemaakt. Een Zedendelinquent die blijft ontkennen. En op de een of andere manier zien wij daar bij tijden de humor van is. Dat maakt het wellicht nog kwalijker. Ik vraag mij altijd af... Heeft een meisje als deze geen broer of vader die wellicht bereid is een en ander op te lossen?
     
    • Like
    Waarderingen: 040B
    Back
    Naar boven