XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (42 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Vooralsnog heeft zij bewijs van een veroordeling om haar verhaal te ondersteunen. Ben jij in meerdere zaken verdachte, en veroordeelde. Blijf jij doorgaan met bepaalde gedragingen welke zijn onderzocht op bevel van de rechtbank en ziet jouw leven er momenteel een stuk minder rooskleurig uit dan die van haar.

    Ja en in deze bananenrepubliek is het dus toegestaan om mijn telefoon met al het ontlastende bewijs te gijzelen onder het mom van: geef je wachtwoord maar dan en dan kijken we daarna wel of je hem terug krijgt.

    Terwijl je niet verplicht bent mee te werken aan je eigen veroordeling.
     
    Of je hebt niets te verbergen en geeft je mobiel gewoon af.
     
    Derksen Dit hebben we nog nooit eerder meegemaakt. Een Zedendelinquent die blijft ontkennen. En op de een of andere manier zien wij daar bij tijden de humor van is. Dat maakt het wellicht nog kwalijker. Ik vraag mij altijd af... Heeft een meisje als deze geen broer of vader die wellicht bereid is een en ander op te lossen?

    Dat 2e meisje liep mij en een vriendin stomdronken lastig te vallen, op een gegeven moment sloeg die het drinken van die vriendin van mij uit haar handen. Vervolgens duwt een vriend van mij die mee was haar zo hard dat ze bijna op haar muil gaat.

    Dus ik bel de politie op of ze kunnen vragen aan haar of ze mij met rust laat.

    Politie: ja wij zijn geen doorgeefluikje zeg t zelf maar

    Ik: ja maar contactverbod wat nu

    Politie: niet ons probleem, doei
     
    Derksen Dit hebben we nog nooit eerder meegemaakt. Een Zedendelinquent die blijft ontkennen. En op de een of andere manier zien wij daar bij tijden de humor van is. Dat maakt het wellicht nog kwalijker. Ik vraag mij altijd af... Heeft een meisje als deze geen broer of vader die wellicht bereid is een en ander op te lossen?
    Die neiging zal vast spelen bij bepaalde vrienden of familie. Misschien ook niet. Hoe dan ook is het voor hen beter verder te gaan met het leven en zich niet te verlagen tot bepaald gedrag wat ertoe kan leiden dat ze zelf in detentie komen. Ik denk dat ze inmiddels ook beseffen dat het met Japser op niks uitdraait, en zijn eigen graf blijft graven.

    en blijft na de veroordeling haar lastigvallen- zelfs een straatverbod (of zoiets?!) houd jou niet tegen.

    Ik heb geen straatverbod?
    Je mocht toch niet meer bij haar voor het huis komen of iets. Wat je overigens wel deed.
    Ik: ja maar contactverbod wat nu
    Dat was het.
     
    Of je hebt niets te verbergen en geeft je mobiel gewoon af.

    Dat zou ik doen..

    Als de politie normaal om gaat met getuigen als ze die verhoren, ipv gigantisch onder druk te zetten om maar iets negatiefs te zeggen.

    T broertje van een vriend en zijn vriendin zijn ook door de politie gehoord als getuige, dit ging er dusdanig hard aan toe dat die oudere zeiden: hier werken wij niet meer aan mee.

    En de politie schrijft op: waarschijnlijk zijn ze bang voor hem.
     
    Die neiging zal vast spelen bij bepaalde vrienden of familie. Misschien ook niet. Hoe dan ook is het voor hen beter verder te gaan met het leven en zich niet te verlagen tot bepaald gedrag wat ertoe kan leiden dat ze zelf in detentie komen. Ik denk dat ze inmiddels ook beseffen dat het met Japser op niks uitdraait, en zijn eigen graf blijft graven.

    Ik geloof niet dat de politie ooit wat met mijn aangiftes gedaan heeft.

    Zowieso de broers van Harmke noemen haar net zo hard hoer :roflol:
     
    Ik geloof niet dat de politie ooit wat met mijn aangiftes gedaan heeft.

    Zowieso de broers van Harmke noemen haar net zo hard hoer :roflol:
    Misschien hebben die broers wel een heel andere reden om haar soms zo te noemen, zoals jij beweerd. Zijn ze pissig op haar, of denken ze dat het stoer is om dat te zeggen tegenover vrienden. Jij haalt daar kennelijk een voldoening uit en gebruikt dergelijke zaken ter ondersteuning voor jouw kant van het verhaal. Het is op het niveau van een kwartjesdief. Daarmee kan je wegkomen bij mensen die nog geen echt ontwikkelt brein hebben en/of onder de indruk zijn van jou, maar ik ben al wat ouder dan 16 en ben al meer vergeten dan jij hebt meegemaakt of zal leren.
     
    Die neiging zal vast spelen bij bepaalde vrienden of familie. Misschien ook niet. Hoe dan ook is het voor hen beter verder te gaan met het leven en zich niet te verlagen tot bepaald gedrag wat ertoe kan leiden dat ze zelf in detentie komen. Ik denk dat ze inmiddels ook beseffen dat het met Japser op niks uitdraait, en zijn eigen graf blijft graven.






    Dat was het.

    Ik heb toch ook geen contact met haar? Ik parkeer gewoon mijn auto op een logische plek voor de bestemming waar ik heen ga.

    Als dat toevallig voor haar woning is heb ik gewoon schijt hoor :roflol:

    Weet je trouwens waarom ik nooit die naaktfoto's van haar gepost heb?

    omdat ik geen low life scum ben die wraakacties uitvoert zoals naaktfotos rond sturen, beetje anderen iemand lastig laten vallen of gewoon liegen tegen de politie :o
     
    Misschien hebben die broers wel een heel andere reden om haar soms zo te noemen, zoals jij beweerd. Zijn ze pissig op haar, of denken ze dat het stoer is om dat te zeggen tegenover vrienden. Jij haalt daar kennelijk een voldoening uit en gebruikt dergelijke zaken ter ondersteuning voor jouw kant van het verhaal. Het is op het niveau van een kwartjesdief.

    Nou harmke zei zelf dat dat was omdat ze haar gedrag niet normaal vonden.

    Ik heb geen reden meer om daar aan te twijfelen
     
    Nou harmke zei zelf dat dat was omdat ze haar gedrag niet normaal vonden.

    Ik heb geen reden meer om daar aan te twijfelen
    Het was toch een leugenaar? Iemand die jou valselijk heeft beschuldigd? Die jou ontzettend veel problemen heeft gegeven? Jij hebt een obsessie met die meid. En gebruikt uitspraken net wanneer het jou uitkomt. Zal mij niets verbazen als jij dik aan het doen was met haar als zgn. vriendin tegenover je mindejrarige vriendjes totdat H. dat doorprikte door die aangifte en jouw imaginaire wereldje uit elkaar spatte. Dat je daar nog zo kwaad om bent. Zo komt het toch enigszins over allemaal.
     
    Denk eerder dat je ze niet post omdat alle peilen al op je gericht zijn. En je op die manier nog verder in de shit komt. Want zo achterlijk ben jou nou ook weer niet.
     
    DBB forum of Forum voor paychiatrie?

    Serieus zyzz, als het je nog zo dwars zit dat je het er dagelijks over hebt, ga eens langs bij een goede psychiater. Die kan helpen om alles een plek te geven en dat zorgt er wellicht voor dat je niet dieper in de problemen komt.
     
    Het was toch een leugenaar? Iemand die jou valselijk heeft beschuldigd? Die jou ontzettend veel problemen heeft gegeven? Jij hebt een obsessie met die meid. En gebruikt uitspraken net wanneer het jou uitkomt. Zal mij niets verbazen als jij in je imaginaire wereldje dik aan het doen was met haar als zgn. vriendin en je mindejrarige vriendjes tegen je op keken totdat H. dat wereldje doorprikte door die aangifte en jouw imaginaire wereldje uit elkaar spatte. Dat je daar nog zo kwaad om bent.

    Nee t zal me echt aan mijn kont roesten.

    Dat ex minderjarige meisje was wel een keer bijna met een vriendin bij haar werk langs gegaan. Harmke had/heeft namelijk iets met ex van zus van die vriendin en liep daar ook shit over te lullen.

    Heb haar netjes gezegd dat als ze dat zou doen ik niet meer met haar om zou gaan. Dus je kan ook niet zeggen dat ik het opzoek.
     
    Dus je kan ook niet zeggen dat ik het opzoek.
    giphy.gif


    Ik begin nooit over harmke?
    Kerel, bijna dagelijks noem je haar een dure hoer. En in het verleden kwam het regelmatig voorbij dat je haar niet meer zo mocht noemen vanwege de politie/OM die ook meekijkt en weet ik het allemaal. Je hebt zelfs foto's van haar gepost. :roflol:
     
    DBB forum of Forum voor paychiatrie?

    Serieus zyzz, als het je nog zo dwars zit dat je het er dagelijks over hebt, ga eens langs bij een goede psychiater. Die kan helpen om alles een plek te geven en dat zorgt er wellicht voor dat je niet dieper in de problemen komt.

    Ik begin nooit over harmke? Bijna nooit ieder geval, kan het niet 100% uitsluiten dat ik er ooit over begonnen ben.
     
    Denk eerder dat je ze niet post omdat alle peilen al op je gericht zijn. En je op die manier nog verder in de shit komt. Want zo achterlijk ben jou nou ook weer niet.

    Als ik zo achterlijk niet zou zijn dan zou ik toch ook niet mijn auto voor haar huis parkeren? :dunno:

    Objectief gezien is dat, ondanks dat het mag, best wel achterlijk.
     
    Maar het zit je dwars en je voelt je onrechtmatig bejegend. Nou heeft iedereen zijn eigen waarheid en gelooft daarin (je kunt partijen hebben die recht tegenover elkaar staan en beiden zeker weten dat ze 100% gelijk hebben). Het lost verder de zaak an sich niet op maar het hept je om het een plek te geven. Geeft rust. Kun je de energie die je over hebt gebruiken om te gaan trainen. En echt mee praten :cool:
     
    Maar het zit je dwars en je voelt je onrechtmatig bejegend. Nou heeft iedereen zijn eigen waarheid en gelooft daarin (je kunt partijen hebben die recht tegenover elkaar staan en beiden zeker weten dat ze 100% gelijk hebben). Het lost verder de zaak an sich niet op maar het hept je om het een plek te geven. Geeft rust. Kun je de energie die je over hebt gebruiken om te gaan trainen. En echt mee praten :cool:

    Zou jou het niet dwars zitten dan als je door 1 zo'n kutwijf al dat gezeik hebt :roflol:

    En al helemaal omdat de politie echt alles en iedereen die minderjarig is aan een terreur verhoor onderwerpt.

    Ik hoefde maar de naam van een meisje te noemen en de wijagente maakte een snoekduik voor haar notitie boekje. :o
     
    Back
    Naar boven