MuscleMeat

Personal Development Buddy

Bezoekers in dit topic

Heathblaze

Novice
Lid geworden
7 jul 2018
Berichten
6
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Dus ik ben op zoek naar iemand die in Amsterdam woont en offline of eventueel online motivatie kan gebruiken of wilt geven om doelen te behalen.
Dit kunnen Fitness gerelateerde doelen zijn, maar dat hoeft niet persee.

Ik ben basicly opzoek naar iemand die een personal development journey wilt maken waarin we elkaar kunnen steunen.

Het beste hiervoor is meestal iemand die op hetzelfde level zit als jezelf, waaruit je elkaar dan kunt opbouwen. Maar dat moet niet zo moeilijk zijn, ik zit niet op een guru level, en dat verwacht ik ook niet van een ander.

Ik hoop dat deze korte introductie interesse weet te wekken bij iemand die hetzelfde zoekt als ik, en als je meer wilt weten, vraag gerust :)
 
Goed, wat zijn je stats op de main lifts?
 
Ik ben een 12-jarige gevangen in het lichaam van een (sexy) volwassene. Je stuurt maar een berichtje :)
 
Goed, wat zijn je stats op de main lifts?
Bench press: 6 x 60
Deadlift: 6 x 75
Military Press: 6 x 25
Squat: 6 x 75
Barbell curl: 6 x 30

Ik weet dat ze niet zo overweldigend zijn, ik zit al een tijdje met deze stats, Ik ben van plan ze per Rep omhoog te werken door te werken in een 4-6 rep range en mn gewicht te verhogen wanneer ik er mee 6 reps aankan. Ik train namelijk voor kracht, niet voor massa.
 
Laatst bewerkt:
Dus ik ben op zoek naar iemand die in Amsterdam woont en offline of eventueel online motivatie kan gebruiken of wilt geven om doelen te behalen.
Dit kunnen Fitness gerelateerde doelen zijn, maar dat hoeft niet persee.

Ik ben basicly opzoek naar iemand die een personal development journey wilt maken waarin we elkaar kunnen steunen.

Het beste hiervoor is meestal iemand die op hetzelfde level zit als jezelf, waaruit je elkaar dan kunt opbouwen. Maar dat moet niet zo moeilijk zijn, ik zit niet op een guru level, en dat verwacht ik ook niet van een ander.

Ik hoop dat deze korte introductie interesse weet te wekken bij iemand die hetzelfde zoekt als ik, en als je meer wilt weten, vraag gerust :)

Lijkt mij juist niet handig. Hoe ga je van iemand leren die op hetzelfde niveau zit?
Je leert toch juist dingen van mensen die ergens beter in zijn dan jou? Of er meer verstand van hebben?
 
Lijkt mij juist niet handig. Hoe ga je van iemand leren die op hetzelfde niveau zit?
Je leert toch juist dingen van mensen die ergens beter in zijn dan jou? Of er meer verstand van hebben?

Dat is een mentor. Mentoren leken me wat lastiger te vinden en dus ben ik ipv een mentor opzoek naar iemand die misschien weinig kan maar veel wilt doen, ipv vice versa.
Iemand die op hetzelfde niveau als jou zit kan je samen mee 'levelen' als het ware, je motiveert elkaar en bouwt elkaar op.
Het is eigenlijk een soort community, maar dan tussen een paar personen.
Dat kan al genoeg zijn!
Een mentor om van te leren is zeker ook wel handig, als hij/zij iets in je ziet en bereid is om te helpen natuurlijk.
 
Next level pua dit
 
  • Like
Waarderingen: mat
Bench press: 6 x 60
Deadlift: 6 x 75
Military Press: 6 x 25
Squat: 6 x 75
Barbell curl: 6 x 30

Ik weet dat ze niet zo overweldigend zijn, ik zit al een tijdje met deze stats, Ik ben van plan ze per Rep omhoog te werken door te werken in een 4-6 rep range en mn gewicht te verhogen wanneer ik er mee 6 reps aankan. Ik train namelijk voor kracht, niet voor massa.


Wait... whut?
 
Wait... whut?
Dit inderdaad. Ik denk dat je eerst maar eens moet gaan beginnen aan Stronglifts 5x5 of iets dergelijks, deze resultaten zouden veel beter moeten zijn.
 
Dit inderdaad. Ik denk dat je eerst maar eens moet gaan beginnen aan Stronglifts 5x5 of iets dergelijks, deze resultaten zouden veel beter moeten zijn.
Meegenomen. Ik realiseerde me zelf nog niet hoeveel beter het eigenlijk moet (van mezelf)
 
Ik ben helemaal in de war van dit topic...
 
Ik ben helemaal in de war van dit topic...
Ik denk ook dat ik maar een mod ga vragen deze topic te sluiten. Ik heb zo het gevoel dat het niet veel zin meer heeft om hem open te houdden.
 
Back
Naar boven