XXL Nutrition

UFC 226

Bezoekers in dit topic

prosteenstoter

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 sep 2010
Berichten
3.492
Waardering
479
Lengte
1m91
Massa
117kg
Vetpercentage
25%
Nog mensen die klaar zitten? Gevechten zijn niet zo belachelijk gehyped en het is huilen dat T-city de FW crown niet krijgt but still daaaaamn wat een mooie fights kunnen dit worden? Onze eigen Gokhan op de main card en dan die HW fights! Lewis vs. Ngannou betekent dat er ééntje morsdood gaat met die powerhouses tegen elkaar.

eeeeen dan the baddest man on the planet! Go stipe, Cleveland Ohiooooo!

Heb er veel zin in zoals je merkt :) Nog mensen die gaan kijken?
 
En was het wat?
 
Ngannou vs Lewis was echt kut. :roflol: DC vs Stipe was wel mooi, netjes van DC ook. Ik had het ze beide gegund, goeie gasten wel. Saki was teleurstellend.
 
Nu pas het event gekeken. Ngannou en Lewis waren gewoon bang voor elkaar. Bizarre partij eigenlijk.
Had niet verwacht vooraf dat DC ging winnen, maar je voelde al vrij snel aan dat hij een blok beton is en fysiek ook wat sterker, harder leek dan Stipe. DC verrast mij toch wel weer vreemd genoeg. Stipe is meteen weer terug op zijn plaats, over goat zal nooit meer gesproken worden. Was hij ook nooit.

Vond de komst van Lesnar wel vermakelijk. Van mij mag hij direct om de titel vechten, vermakelijker dan zijn partijen wordt het niet. Een echte knokker, jammer dat hij kansloos is op dit niveau en het daardoor niet spannend wordt maar ach, 100x beter dan een partij van Ngannou.
 
Nu pas het event gekeken. Ngannou en Lewis waren gewoon bang voor elkaar. Bizarre partij eigenlijk.
Had niet verwacht vooraf dat DC ging winnen, maar je voelde al vrij snel aan dat hij een blok beton is en fysiek ook wat sterker, harder leek dan Stipe. DC verrast mij toch wel weer vreemd genoeg. Stipe is meteen weer terug op zijn plaats, over goat zal nooit meer gesproken worden. Was hij ook nooit.

Vond de komst van Lesnar wel vermakelijk. Van mij mag hij direct om de titel vechten, vermakelijker dan zijn partijen wordt het niet. Een echte knokker, jammer dat hij kansloos is op dit niveau en het daardoor niet spannend wordt maar ach, 100x beter dan een partij van Ngannou.

Ik ben wel een enorme fanboy maar waarom dit? Tot nu toe heeft nog niemand een hw belt 3x verdedigt en voor je met het argument komt "geen tegenstanders", JDS, overeem en Ngannou zijn toch wel 3 kanonnen (om nog maar te zwijgen over zijn reeks ervoor). Overigens vind ik Stipe ook niet untouchable lijken hoor en DC crackte hem goed maar no way in hell dat Stipe nu afgeschreven is (of "terug op zijn plaats" zoals jij het noemt)... Als er iemand humble is dan is het wel Stipe, daarom vind ik hem ook zo cool :P
 
Ik ben wel een enorme fanboy maar waarom dit? Tot nu toe heeft nog niemand een hw belt 3x verdedigt en voor je met het argument komt "geen tegenstanders", JDS, overeem en Ngannou zijn toch wel 3 kanonnen (om nog maar te zwijgen over zijn reeks ervoor). Overigens vind ik Stipe ook niet untouchable lijken hoor en DC crackte hem goed maar no way in hell dat Stipe nu afgeschreven is (of "terug op zijn plaats" zoals jij het noemt)... Als er iemand humble is dan is het wel Stipe, daarom vind ik hem ook zo cool :P

Met op zijn plaats bedoel ik meer voor de mensen die hem als goat neerzette na de Ngannou partij. Stipe zijn plaats is gewoon ergens in de top 5. Goede vechter in deze tijd, geen champ waar over 15 jaar nog gesproken wordt. Gun het hem wel, maar DC toont voor mij aan wat voor een terechte kampioen hij is, direct bedenk ik me dan hoe ver Jones boven de rest torent. Het kan volgende maand weer anders zijn :)

Ik kon overigens geen keuze maken tussen Stipe en DC. Ik had wel een zwak voor DC vanwege zijn leeftijd en geringe lengte, waar ik normaal altijd voorkeur heb kijkt dit toch even anders.
 
Back
Naar boven