AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (27 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Wij hebben ook zo'n ding op het werk, maar dan uit 1980 ofzo. Prima ding
    zijn ook prima machines , mijn huidige scm uit 96 vertoond veel klachten en vermogen valt weg met het verzagen van hardhout . in al mijn tijd nooit geen terug slag gehad laatste 2 weken vlogen de balken mij om de oren
     
    Kun je ook boomhutten bouwen?
    hehehehe heb je een kinderfeestje? , technish gezien wel al weet ik dat welstands- commissies van gemeenten vaak tegenwerken , maatje van me had een boomhut voor zijn kids gemaakt en kon het een week later afbreken vanwege geen vergunning en horizon vervuiling .....
     
    hehehehe heb je een kinderfeestje? , technish gezien wel al weet ik dat welstands- commissies van gemeenten vaak tegenwerken , maatje van me had een boomhut voor zijn kids gemaakt en kon het een week later afbreken vanwege geen vergunning en horizon vervuiling .....

    :roflol: ouders van een vriend wilde een bijkeuken bouwen en toen beriep de gemeente zich op dat het bebouwde percentage van het perceel overschreden zou worden.

    Alleen dat kwam omdat de gemeente een stuk van hun grond niet tot hun tuin rekende omdat er recht van overpad op gold, ondanks dat dat pad naar de vroegere achter parkeerplaats allang weg was :o
     
    :roflol: ouders van een vriend wilde een bijkeuken bouwen en toen beriep de gemeente zich op dat het bebouwde percentage van het perceel overschreden zou worden.

    Alleen dat kwam omdat de gemeente een stuk van hun grond niet tot hun tuin rekende omdat er recht van overpad op gold, ondanks dat dat pad naar de vroegere achter parkeerplaats allang weg was :o
    vrouw lief had de kozijnen blauwig grijs geschilderd ( dat beweert zij , ik was de gene met de kwast en verf in mijn handen) tijdje erna kreeg een een brief dat de kozijnen niet binnen het algehele plaatje van het dorp paste , met een dreigement erbij dat mijn kozijnen ral 9010 ( gebroken wit )moesten zijn. heb jaar lang lopen vechten om krachtstroom te krijgen enexis mocht van de gemeente niet graven etc etc . dat is uiteindelijk opgelost met wat smeergeld JA OOK NEDERLAND IS CORRUPT .Nederland waar alles kan maar niks mag
     
    :roflol: behalve als je een asielzoeker bent dan krijg je een tuinman als je te lui bent zelf de tuin te fatsoeneren
     
    van mijn mogen ze een ticket richting land van herkomst krijgen

    Daar sluit ik me geheel bij aan.Liefst op hetzelfde bootje waar ze mee gekomen zijn in de hoop dat ie dit keer wel zinkt.
    Of gewoon met de trein naar Polen, daar schijnt ook een plek te zijn waar je veel mensen kan laten :trollface:

    Deze opmerking gaat me dan weer net iets te ver eerlijk gezegd.:o
     
    Daar sluit ik me geheel bij aan.Liefst op hetzelfde bootje waar ze mee gekomen zijn in de hoop dat ie dit keer wel zinkt.


    Deze opmerking gaat me dan weer net iets te ver eerlijk gezegd.:o

    Nee, verdrinkingsdood prima maar stukken in de gaskamers hó maar.

    Hypocrisie is strong with this one
     
    Ja, we hebben het wel over negers hè, niet over joden.

    lemba-with-jewish-dress.jpg
     
    Back
    Naar boven