XXL Nutrition

Zuipvakantieee (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

quasimodo2001

Cool Novice
Lid geworden
23 mei 2017
Berichten
60
Waardering
16
Lengte
1m91
Massa
91kg
Vetpercentage
15%
Hoi, ik ga over 2 weken 10 dagen naar Mallorca met vrienden. Ben momenteel aant cutten en weet niet zo goed wat verstandig is om te doen. Ik neem whey proteïne mee om aan men eiwitten te komen. Voor de ga ik niet stressen om voeding, is een all-inclusive hotel (epic cheat week?????!), toch zou ik schade wel iets willen beperken. Vodka>bier, veel actief zijn en per 24 uur proberen aan 7 uur slaap te komen.

Mijn vragen zijn ; Wat was jullie ervaring met een week als deze, leuke verhalen zijn ook welkom. Zou ik nu alvast op maintance gaan eten om een verschil van 1500 kcal kleiner te maken ( van een 1000 kcal deficit naar ongeveer een 500 surplus)? Volgende week is peakweek van mijn pl-routine, zou ik deze nog een week kunnen uitstellen of de week erna veel volume doen aangezien ik daarna 10 dagen rust heb?

Hoop dat iemand wat tips heeft
 
Wat wil je nu horen, eigenlijk?
 
Tja het is het 1 of het ander. En waarom 1000 onder behoefte ? Naja goed .. mijn advies is gewoon ongeveer op onderhoud vakantie vieren en je Whey thuis laten.. en gewoon lekker biefstuk eten. Als je weer thuis komt ga je weer cutten.
 
Kerel ga gewoon lekker genieten van je vakantie. Pak je cut na de vakantie weer op. Verder kun je naast je zuiperij proberen om zo clean mogelijk te eten. Dus geen vette hap of met je dronken kont naar de snackbar.

Maar ik zou het er gewoon lekker van nemen en maximaal genieten van je vakantie. Daar is vakantie voor:D
 
Kerel ga gewoon lekker genieten van je vakantie. Pak je cut na de vakantie weer op. Verder kun je naast je zuiperij proberen om zo clean mogelijk te eten. Dus geen vette hap of met je dronken kont naar de snackbar.

Maar ik zou het er gewoon lekker van nemen en maximaal genieten van je vakantie. Daar is vakantie voor:D
Precies , zo deed ik het ook .. alhoewel ik niet dronk ging ik met Mn nuchtere kont naar een Thais restaurant .. had een bolle kop van het vocht en at misschien wel 5k op sommige dagen... ga je echt niet dood van.
 
Bier en bitterballen voor mij op vakantie.
En als je als enige talent je atletische lichaam hebt... probeer dan de vrouwen gelijk de eerste dagen te versieren...... daarna zakken je kansen :D
 
Tja het is het 1 of het ander. En waarom 1000 onder behoefte ? Naja goed .. mijn advies is gewoon ongeveer op onderhoud vakantie vieren en je Whey thuis laten.. en gewoon lekker biefstuk eten. Als je weer thuis komt ga je weer cutten.
Verlies dan ongeveer tussen 1.2 en 0,7 kg per week. Bench zit nog steeds op 112.5 en Deadlift op 220 na 2 en half maand, werkt prima
 
Vakantie is genieten en je niet druk maken over cutten zijn maar 10 dagen man :o
 
gewoon extra nachtelijke cardio ter compensatie..(H)
 
Ik stel voor dat je even schijt hebt aan bodybuilding en gewoon gaat genieten van je vakantie. Dit is maar een hobby he, niet je werk.
 
Gewoon veel vis eten, liefst zo veel mogelijk 10 dagen lang.
 
:roflol: ik denk dat hij zure haring bedoelt :haha:
 
man man man, je gaat op vakantie met vrienden.
  • je weet dat je gaat zuipen
  • je weet dat je alles gaat vreten wat voor je neus ligt
  • je weet dat je gaat vreten als je gezopen hebt
  • je neukt alles wat los en vast zit
  • je weet dat je er spijt van gaat krijgen
  • En dan durf je te vragen om hulp.
  • En je wilt bovenstaande niet teveel van invloed laten zijn op je shape.
  • En je gaat extra cutten voordat je op vakantie gaat
Hier is mijn advies.
  • Ga fucking hard genieten
  • Doe alles wat je wilt doen
  • Fuck je gains en zuip wat je wilt zuipen
  • Maak je niet druk
  • Ga niet lopen zeiken om je shape
  • Ga niet stiekem naar de gym, tenzij er wat te neuken valt
Wat kan je doen als je terug bent.
  • Denk met een glimlach terug aan je vakantie
  • Boek je volgende vakantie
  • Ga de schaden herstellen die je tijdens je vakantie hebt aangericht.
 
Slotje erop en sticky van maken zou ik zeggen :goodpostinggreen:
 
Durf te leven..Wie geeft er nou een paar honderd euro uit voor een vakantie om vervolgens als een jood de dagen door te gaan daarzo?

Geniet ervan!!!
 
Back
Naar boven