MuscleMeat

Wat moet ik doen en hoe sta ik er voor (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zwaanshals

Novice
Lid geworden
9 feb 2018
Berichten
9
Waardering
1
Lengte
1m86
Massa
99kg
Ik train nu 8 maanden buiten in het begin was het zwaar maar nu gaat het me wel goed af ik doe
Voornamelijk street workouts zoals dippen pull UPS jumps
Zit te twijfelen of ik naar de gym moet
Ik Let wel op me voeding en probeer zo 4 keer in de week te trainen
Weet eigenlijk ook niet hoe ik er voor staat
Wat denken jullie
Mij afmetingen zijn

Borst 121
Schouder 136
Buik 100
Benen 66
Armen 43

Gewicht 98
Lengte 186
 
Hoe kunnen we daar nu een goed antwoord op geven .. maar goed ..

Uitgaande van de cijfers , 98 kg op 1,86 m lang zou kunnen maar gezien je “ maten “ zou ik zeggen , zet een cut in ..

Je buikomvang is 13 cm meer als mij , je borstomvang is 17 cm meer als mij , je gewicht is 16 kg meer als mij

Dus met mijzelf als referentie ( ik kan niet over andere oordelen ) zou ik zeggen dat je beter een fatsoenlijk eet en trainingsschema zou moeten hanteren en je bij een sportschool inschrijven om beter te trainen

Mijn stats : 1,85 m lang , 82,1 kg , krappe 13 procent vet percentage
 
Laatst bewerkt:
Wat is je doel?

Die omvangsmetingen zeggen niet veel, want je weet niet of het spieren of vet is.
Alleen die buikomvang (taille?) van 100 cm verraad waarschijnlijk een te hoog vet%.
 
zou abbo nemen van goede gym :o
 
vet percentage?? dit zegt natuurlijk weinig
 
Wat is je doel?

Die omvangsmetingen zeggen niet veel, want je weet niet of het spieren of vet is.
Alleen die buikomvang (taille?) van 100 cm verraad waarschijnlijk een te hoog vet%.

Ik doe erg zwaar werk sloop werkzaamheden
En merkte een jaar geleden dat alles wat zwaarde werd dus voornamelijk kracht en uithoudings vermogen
 
Ik train nu 8 maanden buiten in het begin was het zwaar maar nu gaat het me wel goed af ik doe
Voornamelijk street workouts zoals dippen pull UPS jumps
Zit te twijfelen of ik naar de gym moet
Ik Let wel op me voeding en probeer zo 4 keer in de week te trainen
Weet eigenlijk ook niet hoe ik er voor staat
Wat denken jullie
Mij afmetingen zijn

Borst 121
Schouder 136
Buik 100
Benen 66
Armen 43

Gewicht 98
Lengte 186

Je stats zijn best goed, bijna die van mij, zelf heb ik

borst 125cm
schouders 141 cm
buik 97cm
benen 68 cm
armen 46cm

gewicht 110kg
lengte 187cm,

vet 16%

en ben alleen niet trots op mijn buik.

Natuurlijk "moet" je naar de gym, als je met calisthenics (dippen e.d.) en zwaar werk al zulke afmetingen hebt.
 
Je stats zijn best goed, bijna die van mij, zelf heb ik

borst 125cm
schouders 141 cm
buik 97cm
benen 68 cm
armen 46cm

gewicht 110kg
lengte 187cm,

vet 16%

en ben alleen niet trots op mijn buik.

Natuurlijk "moet" je naar de gym, als je met calisthenics (dippen e.d.) en zwaar werk al zulke afmetingen hebt.[/

Thanks dat wordt dan toch maar een abo op de gym al weet ik dat ik nog een lange weg te gaan hebt zeker nog een jaar of twee goed moet trainen voor een goede en stabiele basis
 
Thanks dat wordt dan toch maar een abo op de gym al weet ik dat ik nog een lange weg te gaan hebt zeker nog een jaar of twee goed moet trainen voor een goede en stabiele basis

Toevallig train ik nu ook weer 2 jaar, maar heb dus eerder, in mijn jeugd (17de-24ste) ook al flink met gewichten getraind. Reken op zijn minst op 2-3 jaar om flinke vooruitgang te kunnen zien (natural). Succes, ik ben benieuwd!
 
Laatst bewerkt:
Hoe meet ik dat ? Correct

via zn tang is het accuraatste. maar zie foto kan je ook aardig schatten om een idee te krijgen

Screenshot_20180711-220021.png
 
Back
Naar boven