AndroidHealthClinic

Eerste kuur test. Welke naald en verdere tips?

Bezoekers in dit topic

Ryanus

Novice
Lid geworden
11 jan 2015
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m98
Massa
98kg
Vetpercentage
15%
Goedendag allen,

Eindelijk is het zo ver, het testosterone-only kuurtje gaat (bijna) van start!. 2x200mg per week, maandag en donderdag. Nakuur Nolvadex 20/20/20/20

1.97m, 98KG, 15% BF en 24 jaar oud.

Ik wil beroep doen op jullie expertise en ervaring betreft nuttige tips. Ik heb al m'n nodige inhammetjes in het haar en heb ook al jaren wel aardig wat puisten op m'n koppie gehad. Het laatst genoemde is wat rustiger de laatste weken. Ik heb gelezen dat pompoenpit-olie nuttig kan zijn om dit te bestrijden? Verder neem ik gewoon m'n vitamientjes en visolie. Raden jullie nog mariadistel of andere supplementen aan?

Verder heb ik begrepen ook nolva te moeten nemen wanneer men symptomen van gyno aantreft. Ik heb geen aromatise inhibitor bij de hand. Ik bedacht me gisteren dat dat wellicht niet handig is? Wat is jullie idee daarover?

Tot slot ben ik nog erg in dubio betreft de plek om te prikken en met welke naald. Twee maatjes van mij deden het met zeer dunne naalden (tot zelfs insuline naalden) in borst of schouder. Ikzelf dacht aan de bil en heb veel gelezen op de fora over 21gauge. Ik heb deze inmiddels in huis maar vind ze stiekem best wel dik voor m'n eerste inject! Nou raden meerdere doktoren op het internet 25 gauge aan maar ik kan deze niet langer dan 1 inch (2,5cm) vinden. Dit lijkt me niet lang genoeg om goed diep in de bilspier te komen? Hoe belangrijk is het om echt diep te komen? Ik denk namelijk dat 2.5 wel genoeg is om in de spier te komen als ik een beetje boven in de bil ga zitten. Maar zelf in de schouder injecteren lijkt me eigenlijk ook wel gemakkelijk? Ook zag een kerel op youtube die met het grootste gemak z'n quad injecteerde met een insulinenaald.

Het liefste heb ik dus een 25+ gauge langer dan 2,5cm. Ik heb het net afgestruind maar kan deze nergens bestellen.

Tevens hang in net m'n nieuwe huisarts op en die wilt eerst even babbelen voordat hij zomaar de betreffende bloedwaardes meet, met een kans dat hij dit niet wilt doen? Is hij niet verplicht deze te meten als ik hier om vraag?

Ik hoor graag wat adviezen van jullie.

Groet,

Ryan
 
Ik gebruik de blauwe (0,6x25mm, 23g) voor glutes.

Voor schouder de bruine of oranje.

Als je 2x 1ml per week zet zou ik de schouder kiezen. Naald lengte zal je ook minder afschrikken:P

Aromatase inhibitor hoeft niet maar is geen overbodige luxe om in huis te hebben
 
400mg. en dan nog verdeeld over 2 keer?Ook nog met 1 dag tussen injects?
Ben benieuwd naar de gedachte hierachter.
Zag net ook dat je totaal geen progressie geboekt hebt de afgelopen 2 jaar ondanks een kuur, dit zou kunnen betekenen dat je je voeding en training niet op orde hebt.
Betwijfel of dit wel gaat werken voor je, ik vermoed dat er met een paar fatsoenlijke schema's nog wel wat te behalen valt.
 
Nolva (en aromasin) heb ik ook achter de hand, lijkt me voldoende. Pompoenpitolie ook, schijnt te helpen maar heb zelf ook lichte haaruitval, maar geen zichbaartbaar verschil in haarlijn/dikte op 500mg test e / week.

Waarom inject je niet gewoon in je quad, makkelijk zat.
 
400mg. en dan nog verdeeld over 2 keer?Ook nog met 1 dag tussen injects?
Ben benieuwd naar de gedachte hierachter.
Zag net ook dat je totaal geen progressie geboekt hebt de afgelopen 2 jaar ondanks een kuur, dit zou kunnen betekenen dat je je voeding en training niet op orde hebt.
Betwijfel of dit wel gaat werken voor je, ik vermoed dat er met een paar fatsoenlijke schema's nog wel wat te behalen valt.

Ik heb in de twee jaar helaas een aantal redenen gehad pauzes te moeten nemen van het trainen. Overigens heb ik wel in de tussentijd ruim 103 gewogen (zonder een heel hoog vetpercentage). Nou weet ik wel dat ik groter en sterker ben dan twee jaar geleden. De (vetpercentage)cijfers zijn ook natte vingerwerk geweest, toen en nu.

Ik train 5 jaar en zit hier al een tijd mee in m'n hoofd. Nu heb ik de keuze gemaakt het te doen, heb mij veel ingelezen en blijf meer leren, dus tips zijn welkom.

Ik wil op een lage dosis beginnen om te kijken hoe ik er op reageer. Ik heb maatjes die ook prima op deze hoeveelheid zijn gegroeid. Ik heb besloten het over twee momenten te verdelen voor stabielere bloedwaardes. Dit zou helpen bijdragen aan het verkleinen van de kans op side effects. Mensen doen heel vaak 2x 250, ik snap dus niet waarom jij 2x200 zo gek vindt?
 
Kan geen kwaad om te verdelen, maar 400 mg in één keer is wel zo makkelijk.
 
Benen is goed voor zelf injecteren. Met de blauwe naald kan je prima benen doen.
 
.
 
Laatst bewerkt:
Meestal krijgen we een shitload van dit soort onzintopics als de eerste zonnestralen doorbreken, jullie zijn laat dit jaar jongens.
 
Meestal krijgen we een shitload van dit soort onzintopics als de eerste zonnestralen doorbreken, jullie zijn laat dit jaar jongens.
Hoezo vooroordelen jij moet een medaillee krijgen!
 
.
 
Laatst bewerkt:
Terugkerend patroon hier op dit forum.. Wie vragen stelt wordt afgebrand. Erg jammer.

Vaak door de zelfingenomen arrogante kwalletjes.. Ik neem jullie advies graag ter harte!
Zoekfunctie gebruiken! Dit soort vragen zijn al duizenden keren gesteld en beantwoord. We zitten hier om te leren, maar niet om telkens hetzelfde te behandelen.

Met vriendelijke groet,

Een zelfingenomen arrogante kwal
 
Zoekfunctie gebruiken! Dit soort vragen zijn al duizenden keren gesteld en beantwoord. We zitten hier om te leren, maar niet om telkens hetzelfde te behandelen.

Met vriendelijke groet,

Een zelfingenomen arrogante kwal

Dat is een mooi advies voor je Gizzmo !

Nog een zelfingenomen arrogante kwal
 
Dat is een mooi advies voor je Gizzmo !

Nog een zelfingenomen arrogante kwal
Als je niet steeds het zelfde wil behandelen beantwoord je zijn vraag toch niet. Laat dat dan aan de mensen over die wel willen helpen.. nu maar weer :ontopic:
 
Als je niet steeds het zelfde wil behandelen beantwoord je zijn vraag toch niet. Laat dat dan aan de mensen over die wel willen helpen.. nu maar weer :ontopic:
Zijn vraag? De TS is toch gewoon geholpen? We hebben het specifiek over jou, ouwe topic hijacker.
 
ot slot ben ik nog erg in dubio betreft de plek om te prikken en met welke naald

ik doe altijd been, (zelf) met eerst groene naald en nu overgegaan op blauwe,
groene gaat iets sneller maar iets moeilijker erin, de blauwe is kleiner en duurt wat langer met daadwerkelijk erin spuiten,( is tevens voordeel)

verder lengte van 25mm. diep genoeg voor mij
 
Back
Naar boven