AndroidHealthClinic

Koortsig (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mudita

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
8 okt 2016
Berichten
2.904
Waardering
1.375
Lengte
1m83
Massa
81kg
Aangezien hier geen chat is moet ik maar een topic openen.

Nou begin ik wat ziekjes te worden (in ieder geval koorts). Dit weekend heb ik een festival staan dus hoop natuurlijk zoveel mogelijk op te knappen voor vrijdag.

Mijn vraag was het volgende: Er word aangeraden goed uit te rusten in de zin van niet teveel lichamelijke inspanning, eigenlijk wil ik morgen graag sporten (incl. cardio). Kan dit zorgen dat ik minder snel op knap?
Als ik geen festival had staan was ik overigens sowieso gaan sporten.
 
Aangezien hier geen chat is moet ik maar een topic openen.

Nou begin ik wat ziekjes te worden (in ieder geval koorts). Dit weekend heb ik een festival staan dus hoop natuurlijk zoveel mogelijk op te knappen voor vrijdag.

Mijn vraag was het volgende: Er word aangeraden goed uit te rusten in de zin van niet teveel lichamelijke inspanning, eigenlijk wil ik morgen graag sporten (incl. cardio). Kan dit zorgen dat ik minder snel op knap?
Als ik geen festival had staan was ik overigens sowieso gaan sporten.
Ik zou persoonlijk niet trainen met verhoging .. misschien stukje wandelen buiten? Half uurtje?
 
Ik zou persoonlijk niet trainen met verhoging .. misschien stukje wandelen buiten? Half uurtje?

Oké thanks, dat is waarschijnlijk wel een optie ja. Fit zijn dit weekend gaat nu even voorop i.i.g.
 
Met koorts zou ik het sporten even laten voor wat het is.
Aan de andere kant, als je er zin in hebt, pak je toch gewoon een lichte training mee. Dan ben je er lekker even tussen uit.
 
Met koorts zou ik het sporten even laten voor wat het is.
Aan de andere kant, als je er zin in hebt, pak je toch gewoon een lichte training mee. Dan ben je er lekker even tussen uit.

Dan beter even laten voor wat het is en even wandelen.
Er even tussen uit zijn en trainen zou heerlijk zijn, maar ik wil echt morgen beter zijn voor het festival waar ik het hele weekend in een tentje slaap.

Tips om snel beter te worden zijn welkom, ik MOET beter worden..
 
Tips om snel beter te worden zijn welkom, ik MOET beter worden..

Koorts moet je gewoon uitzieken... daar kun je niet zoveel aan doen.
Veel rusten.
 
Sporten zal niet bijdragen aan een sneller herstel. Maar niet sporten gaat ook niet voorkomen dat je gewoon ziek wordt.
 
Pas wel op met krachttraining. Mensen met koorts kunnen nog wel eens sneller flauwvallen. Dat moet je niet hebben, als je net aan het squatten of benchen bent.
 
Koorts moet je gewoon uitzieken... daar kun je niet zoveel aan doen.
Veel rusten.
Sporten zal niet bijdragen aan een sneller herstel. Maar niet sporten gaat ook niet voorkomen dat je gewoon ziek wordt.

Verdorie :(, ik ben NOOIT ziek. Heb ik vakantie, vrij gevraagd van werk en dit weekend een festival. En ja hoor..
 
Pas wel op met krachttraining. Mensen met koorts kunnen nog wel eens sneller flauwvallen. Dat moet je niet hebben, als je net aan het squatten of benchen bent.

Ik hou het wel even op wandelen en volproppen met fruit/groente en supplementen. Zet mijn cut ook even op pauze, misschien herstel ik dan wat beter.
 
Verdorie :(, ik ben NOOIT ziek. Heb ik vakantie, vrij gevraagd van werk en dit weekend een festival. En ja hoor..
Zo vaak gehad inderdaad. Het zuigt, maar het is wat het is. Dan maar met een gaar hoofd naar een feest of op vakantie. Je leeft maar één keer.
 
Zo vaak gehad inderdaad. Het zuigt, maar het is wat het is. Dan maar met een gaar hoofd naar een feest of op vakantie. Je leeft maar één keer.

True, moet het ook maar gewoon accepteren.
 
Fit zijn dit weekend gaat nu even voorop i.i.g.
Je hebt het antwoord al gegeven :D!
Nu rustig aan doen en veel plezier het weekend!
 
Ik hou het wel even op wandelen en volproppen met fruit/groente en supplementen. Zet mijn cut ook even op pauze, misschien herstel ik dan wat beter.
Doe je goed, inderdaad wel gewoon door blijven eten.. hoe ziet je cut eruit dan? Ver onder onderhoud of?
 
als je sneller wil genezen moet je net vasten en niet zomaar door eten
 
je niet druk maken en gewoon uit zieken ;)
 
Back
Naar boven